![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
In mijn journalistiek eindwerk wil ik de problematiek van de ontslagen Sabéniens behandelen. Ik ben voornamelijk op zoek naar (namen van) ex-Sabéniens die zwarte sneeuw hebben gezien na hun ontslag en mogelijk (al dan niet anoniem) een getuigenis willen doen. Alle andere informatie, bronnen of contactgegevens hieromtrent zijn ook van harte gewenst. Kan er mij bijvoorbeeld iemand een contactadres geven van Care Team VZW of van iemand die hierbij betrokken is? Dank voor de hulp, Jonas |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Waarom ga je niet op zoek naar ex-sabiniens die het voor de wind is gegaan. Stukske riooljournalist.
![]() Die ga je waarschijnlijk sneller vinden, maar ja, liever de maatschappij verzieken, het fascisme propageren en er dan tegen ageren en zich de held voelen. Hoernalisten, allemaal van de eerste tot de laatste. Laatst gewijzigd door skaldis : 11 januari 2006 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() komische Ali is terug "Er zijn geen problemen in dit land" ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN