![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vandaag op tv1 te zien.
Het verdedigen van corruptie,informatie achter houden & doorgeven waar men de goedkoopste deals kan maken zegt veel over de HOUDING van sommige werk gevers en bedrijven in dit land . FEIT dat openbare staats diensten en TOP managers corruptie pleegden geeft aan hoe veel gebrek men heeft tgo sociaal zijn tgo eigen volk . % en belangen primeren in dit land & niet de politieke woordjes met hun imago vindt ik . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() een foutje: de mensen die aangeklaagd zijn, zijn allemaal werknemers (omdat geen enkele persoon in een overheidsbedrijf een werkgever is
![]() Verdedigen van corruptie en achterhouden is idd geen goede houding, doorgeven waar men de goedkoopste deals kan vinden daarentegen is wel een goede houding (als ik een goedkope en goede winkel of restaurant vind, zeg ik dat ook tegen mijn vrienden) FEIT dat openbare staats diensten en TOP managers corruptie pleegden geeft aan hoe veel gebrek men heeft tgo sociaal zijn tgo eigen volk . Ik neem aan dat u bedoelde dat corruptie duidt op een gebrek aan respect of voeling? (er is iets mis gelopen in het 2e deel van die zin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja klopt ik was WEERAL te snel lol ![]() ![]() thnx voor het aangeven van moh vooral voor het begrijpen en het willen lezen ...enz ...kvindt da tof en sportief zenne hihi dada |
|
![]() |
![]() |