![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, we hebben het dus over die arme palestijntjes die miljoenen en nog eens miljoenen hulp krijgen ..... van de Europese Gemeenschap.
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is dus eigenlijk een aanval op Duits en Europees grondgebied...waarom verdedigen ze zich niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Europese houding is , tot nu toe, een houding van begrijpen, vergeven, en verder betalen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze gaan dan verschieten dat de 'racisten' in Europa iets gaan terugdoen.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had totnogtoe best sympathie voor de Palestijnse gebieden,kon zelfs begrijpen dat er EU-geld in gepompt werd ondanks de vele problemen.....
Nu blijkt dat ook HAMAS niet in staat is elementaire zaken(bescherming van het Corps Diplomatique) te voorzien.Dit is een BASISVEREISTE,en zou geen probleem mogen zijn voor een zwaargewapende "politieke" partij.... Hun voorgangers,van FATAH hebben ook al geen efficiente indruk nagelaten.... Ik wens dus de Palestijnen veel geluk met de komende "onderhandelingen" met Israel,en als het aan mij lag zou het zonder mijn belastingsgeld zijn.... ![]() Misschien komt er later wel eens een Palestijns bestuur,maar het zal niet voor de komende tien jaar zijn.... (kelt is kompleet onverdraagzaam als het gaat over basisprincipes en klasseert HAMAS nu samen met het geboefte rond,pakweg Bush,en zo nog wat onguur volk) |
![]() |
![]() |