![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() De leugenaar wordt ontmaskerd !
Gisteren was er het programma Recht op antwoord (of zoiets) op de commerciële zender. Een van de "medespelers" was de heer Jamal Mafthoui, imam bij de gratie van Allah ! Tiens, maar dat is een van mijn kennissen en waarlijk : een "vriendelijk" man. Oh, wat heb ik hem die cartoons horen afkeuren ... Oh, heb ik hem niet horen vertellen dat die cartoons de ... euh ... vriendelijke relatie tussen de ... euh ... rassen (verdomme toch) in vraag stellen ! Kortom, de Jamal - normaal is zijn nederlands veel vlotter - vond die cartoons schandalig ! Nu wil het toch lukken zeker dat die "heilige man" jarenlang collega is geweest van mijn vrouw in de rijksschool met de naam ... Ik zal die naam (voorlopig) maar niet noemen, maar de oudste dochter van ons forumlid1Handclapping geeft er ook les. De Jamal - nooit zijn famielienaam gebruiken, de aandachtige lezer begrijpt wel waarom - was er leraar godsdienst; islamitische godsdienst natuurlijk. Tijdens zijn lessen maakte de Jamal gebruik van plaatjes, ofte "in beter nederlands : cartoons !". Op deze cartoons stond o.a. de afbeelding van een pint bier, een varken, een hond, een priester, ... en zijn leerlingen, van de lagere school, een concentratieschool in wording, moesten dan met groene stift die afbeeldingen aanduiden, en nu komt het verdomme : - [SIZE=3]die de Belgen [SIZE=4]slechte[/SIZE][SIZE=3] mensen maakten ![/SIZE][/SIZE] [SIZE=3]Zo iets [SIZE=2]nodigt men uit om het moslimstandunt te verdedigen.[/SIZE][/SIZE] Zo iets is imam en wordt door de [SIZE=3]slechte[/SIZE] belgen betaald. Ja watte. Mocht iemand mij, een blokker, niet geloven dan kan je het gaan vragen in de lagere school verbonden aan het Koninklijk Atheneum van Hoboken en de naam van de lagere school is De Schakel. Verontwaardigde Groeten.
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 8 februari 2006 om 22:04. |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() sterk verhaal ! al opgestuurd naar brussels journal ?
Laatst gewijzigd door Knipp : 8 februari 2006 om 22:16. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Als het hun uitkomt kunnen ze wel de schijnheiligaard uithangen .. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() niet dat het daar ontbreekt aan sterke verhalen :
In Ghent, the third town of Flanders after Brussels and Antwerp, the authorities have not forbidden schools to raise the topic, but Kristien Coppenholle, a civil servant responsible for the municipal schools, said that teachers should be carefull about which issues they discuss in class. “The rsults of these discussions can be shocking,” she explains. “There was one project in which students were allowed to make a videotape about their culture and their environment. Most of the students were of immigrant origin. The videos contained quotes such as ‘we are tomorrow’s rulers’ and ‘the Flemings will be our slaves.’” |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet je misschien eens als lezersbrief sturen naar een aantal kranten. Benieuwd of men dat durft publiceren.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() omgekeerd wordt op hetzelfde brussels journal door peter fleming gesproken van afknallen
benieuwd wat bill gates daar gaat van vinden, want het gerucht is dat die zwaar sponsort in brussels journal ik blijf m'n twijfels hebben, wie provokeert wie ? wie trekt aan de touwtjes ? Laatst gewijzigd door Knipp : 8 februari 2006 om 22:50. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() PUBLICEER ZIJN NAAM TOCH GEWOON!!!
Hij is toch al op t.v. geweest ?
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
camera's in alle klaslokalen. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() Daar zal Predator u moeten op antwoorden, maar indien het waar zou zijn is het wel frappant. Niet ?
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#17 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat echt zo schitterend dat jij iedereen persoonlijk kent. Ik ben er zeker van dat als ik eens iets publiceer dat in je kraam past, jij mij opeens ook "persoonlijk" zult kennen ![]()
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Jazeker :
Citaat:
![]() |
#20 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |