![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Misschien is bij mijn bericht 'de soort verzwakt' een kleine nuance vereist, die echter geen afbreuk doet aan mijn betoog. Ik heb mij namelijk een beetje verkeerd uitgedrukt door te zeggen dat de SOORT verzwakt. Op deze manier hield ik geen rekening met ras. Er zijn namelijk ook DUURZAME rassen (vb. de Chinezen, de Russen).
Misschien had ik beter gezegd: het type 'Westerse mens' verzwakt. Er zijn - naast wetenschap - nog andere oorzaken die mede aan de basis liggen van de toenemende fysiologische decadentie: 1) teveel welvaart; 2) teveel keuzevrijheid; 3) de doctrine van het medelijden; 4) te weinig beweging en slechte voeding; Er mag best iets meer inmenging zijn van de overheid. Mensen weten namelijk niet altijd wat goed voor hen is. -------------------------------------------------- Quote: Jimmy "Valt het niet op dat er de laatste honderd jaar (en zelfs de laatste decennia) een gigantische toename is van aandoeningen zoals kanker, astma, allergie, CVS, ADHD? Ik groepeer deze aandoeningen onder de noemer FYSIOLOGISCHE DECADENTIE. Volgens mij is dit een symptoom van de toenemende verzwakking van de soort. De toegenomen wetenschappelijke kennis (die enkel OP HET EERSTE GEZICHT louter voordelen biedt) houdt echter steeds meer zwakkeren in leven en zorgt ervoor dat deze zich kunnen voortplanten. Op deze manier floreren de slechte genen en verzwakt de soort. Hoeveel Spartanen of Hellenen denkt u dat er leden aan astma, CVS of ADHD? Normaal is het de natuur zelf die de natuurlijke selectie doet: de zwakken vallen er vanzelf vantussen. De sterken blijven in leven. Dat is het echte principe van de natuurlijke selectie. Heeft de natuur ooit ongelijk? De natuur is de beste raadgever. Wetenschap is noch anarchistisch, noch aristocratisch van aard. Bij aristocraten is ze zelfs misplaatst. Wetenschap hoort bij het midden. En zoals u weet, het midden heerst! ![]() Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 21 januari 2010 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Midden=saaiheid.
Moeten we nu ineens minder keuzes krijgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Neen, een sterkere politiek die beslissingen durft te nemen.
Ook de bevolkingspolitiek kan beter: nu wordt dit doodgezwegen. Misschien kunnen ze het niet aan het volk verkopen. DAT is het probleem van de democratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Democratie is lucht, net zoals "geluk" en "liefde".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Dat de soort verzwakt, daar is Jimmy het levende bewijs van
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() Mensen worden gewoon alsmaar ouder, en dokters en pharmabedrijven verdienen graag veel geld. Natuurlijk zijn er beschavingsziektes, maar die hebben niets te maken met genen. Roken en suiker vreten zit niet in de genen eh. Da's eetcultuur. De onzin die je hier komt vertellen wijst anders wel op een psychologische decadentie bij hier en daar een 'westerse mens' - bij JDB bvb. Maar ook dat moet je nuanceren. Gevaarlijke gekken hebben altijd bestaan. Dus toch iets dat in de genen zit ? ![]() Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 4 april 2012 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() jimmy heeft gelijk natuurlijk.
darwin waarschuwde er in de negentiende eeuw al voor. maar ik vind helemaal niet dat we daar iets aan moeten doen. dat zal ook niet gebeuren, wees maar gerust. mensenrechten zijn heilig. de toekomst is aan de zwarten en de aziaten. de blanke man heeft afgedaan. wég met ons. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De blanke man is voorlopig nog vrij snel in het ontwikkelen van oplossingen voor die "correcties". Nog niet te snel de handdoek in de ring gooien.
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kijk naar mij. ik ben chronisch ziek, deug voor niks, sociaal geval, geen land mee te bezeilen. ik loop hier toch maar mooi rond hé. een samenleving die inzit met haar toekomst zou zichzelf zuiveren van types zoals ik om de verzwakking van de genenpool tegen te gaan. maar nee, ik krijg rechten, ik tel mee, ik ben evenveel waard als jullie. dat komt niet goed op termijn hé. zeg eens, wie zal de samenleving redden? wie zal mij eens hard aenpakken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() maar nee, niet voor mij...u doet me daar geen plezier mee.Ik lees veel te graag uw verzuurde postings.U lijkt me echt zo een gedeprimeerde , gefrustreerde zagevent, die graag over zijn eigen ongeluk , of wat hij als ongeluk beschouwt, zit te piekeren, te wenen zelfs, alleen, in een hoekske.In een vies, rommelig appartementje, waar het koud en donker is, en stinkt naar assebakken en kattepis.Ga eens een paar pinten pakken , jong, ga eens naar de hoeren als ge geen lief hebt, ga eens lekker eten in een restaurantje, en als het dan nog niet beter gaat, weet je wat je te doen staat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() maar ik heb er geen probleem mee om 'nutteloos voor de maatschappij' te zijn.
het zijn anderen, zoals gij, die daar problemen van maken. omdat ze zoveel belastingen moeten betalen, en zo hard moeten werken en zo weinig verdienen. dus gij gaat een manier moeten zoeken om de maatschappij te zuiveren van zwakke elementen, of ge blijft ermee zitten. het veebee is toch hard tegen de profiteurs enzo, niet? daarom stemt ge er toch op hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |