![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke topics haalden het net niet?
Maw waarover wou je ooit een topic starten (maar deed je toch niet) en wat stond er in de weg? Ik open; ik wou een draadje starten waarin ik vroeg wat ik moest doen om een draadje te starten. Gewoon ff kijken wie hapt... Afgevoerd wegens te flauw (231 stemmen voor, 382 tegen)
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik wilde een net-niet topic starten, waarin je dan zou kunnen vertellen over wat je een topic wilde starten, maar het uiteindelijk om één of andere reden toch niet deed. Maar zo een topic is te belachelijk voor woorden, dus heb ik het maar niet gedaan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik start een topic in K&K als ik daar zin in heb. K&K hoort een glimlach te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n goei idee! Gij zijt voorwaar een genie! ![]()
![]() |