![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na TW Classic nu ook Pinkpop Classic
Pinkpoporganisator Jan Smeets bereidt het eendaags festival Pinkpop Classic voor. "Het festival voor oudere muziekfans zal zeven bands op de affiche hebben die in het verleden al op Pinkpop hebben gespeeld", meldt Smeets. De Britse band Steve Harley (& Cockney Rebel) en de Nederlandse kolderrockband Janse Bagge hebben al bekendgemaakt dat ze optreden op het Pinkpop Classic festival op 11 augustus. "Er is nog niets definitief. We hebben enkele bands in optie", benadrukt Smeets. Op 6 april maakt de Nederlandse concertorganisator de namen van Pinkpop Classic bekend. In ons land startte Herman Schueremans in 2002 met een gelijkaardig festival. TW Classic vindt dit jaar plaats op 7 juli met o.a. Elton John en Anouk. Andere namen op de affiche zijn Marillion, Raymond vh Groenewoud ![]() ![]() ![]() Vooral Wishbone Ash is voor mij pure nostalgie ![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 19 april 2007 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een absolute aanrader voor de fans van het 'oude' werk is uiteraard ook:
http://www.arrowrockfestival.nl/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Steve Vai is een gitaarvirtuoos zoals ik ze graag heb. Heeft nog bij Zappa gespeeld. Thin Lizzy zonder Phil Lynott is een beetje zoals The Doors zonder Jim Morrison. Ik heb altijd graag naar ZZ Top geluisterd ( zeker naar nummers als "La Grange" en nagenoeg alles van het album "Eliminator", maar toen ik hen "live" aan het werk zag, was ik wel lichtjes ontgoocheld. Niettemin ziet die affiche van "Arrowrock 2007" er verre van slecht uit. ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(enne,'over koetjes en kalfjes',heeft toch de meeste lezers hier op politics.be? Laatst gewijzigd door fabianen : 20 april 2007 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |