![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() http://frontpage.fok.nl/nieuws/62894 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En de afkomst van de vinder?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een duidelijk geval van K&K
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar maakt u zich gerust belachelijk door hier een "clash of civilizations" in te ontwaren. Lachen, dat doen we graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die clash of civilizations is een product van uw verbeelding, of misschien gewoon wishful thinking van uwentwege. Of als gemaksalternatief bij gebrek aan argumenten en ten dienste van uw politiek correcte verslaving. Lachen moet in uw geval niet moeilijk zijn : hyprocrieten grijnzen immer ook altijd. Mag ik hopen dat die ervaring uw kindjes dagelijks te beurt mag vallen !Wie ben ik om hen die verrijking te ontzeggen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik haal er alvast de rest van de familie bij. We zullen proberen niet te lachen8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga bij hen dan maar te rade voor een sociologische analyse op empirisch materiaal. Als modelmoeder die haar kindjes graag dagelijkse afgemot ziet, bij voorkeur door verrijkende multiculsujetten zal u dat ongetwijfeld veel lachbuien opleveren. Benieuwd of de broodnodige backup (er uw bijgesleepte familie) er dezelfde orgastische genoegens aan zullen overhouden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou jij het echt leuk vinden dat jouw kindjes dagelijks in elkaar geklopt worden in een 'banale' ruzie met Marokkaantjes en Turken. Wat vindt jij daar zo verrijkend aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien de daders 16-jarige skinheads waren geweest die precies hetzelfde hadden uitgehaald, dan zou ze die term uiteraard niet in de mond genomen hebben. Dan was het zeker geen 'banale ruzie onder schooljongens' geweest. Men is selectief progressief of men is het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik verwijs Drosophila naar mijn reply in de draad 'Verbod op spreken van eigen taal ...'. Genoeg elementen om de open vragen in haar gevraagde diepgravende sociologische analyse te beantwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U beweert vanalles, maar toont niets aan. En waar u naartoe wil met een verwijzing naar uw knip-en-plakwerk uit die andere draad, is me al helemaal een raadsel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Aantonen graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Heb ik ergens beweerd dat ik slaande ruzie tussen pubers 'verrijkend' vind? Laatst gewijzigd door drosophila : 11 maart 2006 om 14:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals Drosophila, voor een diepgravende sociologische studie, ga te rade bij uw afgemotte kindjes (voor zover deze verrijkende ervaringen hen te beurt vielen) en vraag hen of zij die afkloppartijen door allochtone sujetten ook als banale ruzie kwalificeren. En dat je uit het knip-en plak geen conclusies kon trekken, verbaast me niet. Dat komt door overmatige politiek correcte verdwazing. Dat laat veel sporen van onherstelbare geestelijke deficiëntie na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In feite gelijken die verdwaasen heel sterk op moslimfundamentalisten. Ze hebben precies dezelfde manier van denken. De ene baseert zich op politiek correcte mantra's, de andere op de koran. |
|
![]() |
![]() |