![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
als ik de berichten hier lezen val mij wel op dat er veel aanvallen zijn
naar het vlaams belang jullie vloeken wel allemaal op het vlaams belang maar bedenk eens dat er mensen op stemmen ruim 1 miljoen Vlamingen stemmen er op . zijn wij alle crapuul ? na het lezen van vele boeken (ik lees heel graag ) toen ik jonger was ben ik er achter gekomen hoeveel de walen de Vlamingen als slaven hebben behandelt. dat de Vlaamse partijen er pas iets voor hebben gedaan als het vlaams blok opgang maakte. ik HAAT moslims ze zijn in mijn ogen het kwaad van de wereld en moet uitgeroeid worden maar dit komt na 10 jaar pesten , bestolen en aanvallen op school door hun , als ik er iets tegen zei tegen de meesters dat overdrijf ik en toen ik er eentje zijn gezicht bewerkte met mijn vuisten dan kreeg ik 2 weken huisarrest . toen ben ik gaan beseffen dat ik als blanke niks mocht en zei alles . besef dat de kiezer van het Vlaams belang gewoon onze zeer mooie Vlaams land willen helpen voor en mooie toekomst waarin onze taal , gewoontes en gedachten bewaar blijven want Vlaanderen is het mooiste land ter wereld . |
|
|
#2 |
|
|
the borg wrote:
> als ik de berichten hier lezen val mij wel op dat er veel aanvallen zijn > naar het vlaams belang > > jullie vloeken wel allemaal op het vlaams belang maar bedenk eens dat er > mensen op stemmen ruim 1 miljoen Vlamingen stemmen er op . > zijn wij alle crapuul ? > > na het lezen van vele boeken (ik lees heel graag ) toen ik jonger was ben ik > er achter gekomen hoeveel de walen de Vlamingen als slaven hebben behandelt. > dat de Vlaamse partijen er pas iets voor hebben gedaan als het vlaams blok > opgang maakte. > > ik HAAT moslims ze zijn in mijn ogen het kwaad van de wereld en moet > uitgeroeid worden maar dit komt na 10 jaar pesten , bestolen en aanvallen op > school door hun , als ik er iets tegen zei tegen de meesters dat overdrijf > ik en toen ik er eentje zijn gezicht bewerkte met mijn vuisten dan kreeg ik > 2 weken huisarrest . > > toen ben ik gaan beseffen dat ik als blanke niks mocht en zei alles . > > besef dat de kiezer van het Vlaams belang gewoon onze zeer mooie Vlaams land > willen helpen voor en mooie toekomst waarin onze taal , gewoontes en > gedachten bewaar blijven want Vlaanderen is het mooiste land ter wereld . > > borg, in deze wereld zijn de meeste politieke partijen anti-Vlaams en Belgicistisch (SP.a, Spirit, CD&V, NVA (enkel bij verkiezingen Vlaams gezind), Groen!, VB (mag je zelf invullen!), ... |
|
|
#3 |
|
|
> ik HAAT moslims ze zijn in mijn ogen het kwaad van de wereld en moet
> uitgeroeid worden Luc, je beseft toch dat je hier niet anoniem bent? maar dit komt na 10 jaar pesten , bestolen en aanvallen op > school door hun , als ik er iets tegen zei tegen de meesters dat overdrijf > ik en toen ik er eentje zijn gezicht bewerkte met mijn vuisten dan kreeg ik > 2 weken huisarrest . |
|
|
#4 |
|
|
lol ,
ik heb al een bericht gekregen van het anti racisme en discriminatie centrum dat ik dit niet meer mag doen of zoiets. ik heb uitgeroei getyp omdat het kracht wil bijzetten dat ik ze zo haat (en vriendin zei dat ik te weinig kracht terme gebruik meschien heb ik hier overdreven , ik vind het soms nogal moeilijk alles duidelijk te maken , ik heb namelijke ook autisme en het is niet altijd makkelijk mijn chaotise gedachten duidelijk te maken voor de normale mensen ) . moslims hebben mijn hele schoolleven gepest (ik had enkele vrienden maar ik verschuil me niet graag achter mensen ) en ik geprobeer enkele krachttermen te gebruiken. want ik wou de mensen laten zien hoe het komd dat iemand die altijd probeer mensen te helpen en toch de moslims haat meschien dat het zo enkele mensen hier minder harde aanvallen te doen op mij en andere kiezer van het VB . meschien is dit en beetje naief maar als ik hiervoor getraft word dan is het zo maar ik heb al de ergste straf namelijk levenslang leven met en moeilijke handicap. |
|
|
#5 |
|
|
"the borg" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > ik HAAT moslims > Ach borgje; ik haat iedereen, inclusief mezelven. u. |
|
|
#6 |
|
|
Op Thu, 23 Feb 2006 14:44:51 +0100, schreef Jer0te
<[email protected]> : >> ik HAAT moslims ze zijn in mijn ogen het kwaad van de wereld en moet >> uitgeroeid worden > >Luc, je beseft toch dat je hier niet anoniem bent? Hoe ? die mag toch zeggen wat hij denkt ? I haat trouwens ook moslims. -- De groetjes, Georges www.geo55.be |
|
|
#7 |
|
|
the borg stelde dit idée voor :
> jullie vloeken wel allemaal op het vlaams belang maar bedenk eens dat er > mensen op stemmen ruim 1 miljoen Vlamingen stemmen er op . > zijn wij alle crapuul ? Neen niet allemaal krapuul maar toch minstens onverantwoord, om niet te zeggen dom. -- - - Dit is een automatisch antwoord geformuleerd door Coborobot. Te zien op http://www.villa-fura.be/ |
|
|
#8 |
|
|
"Cobbe" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > the borg stelde dit idée voor : >> jullie vloeken wel allemaal op het vlaams belang maar bedenk eens dat er >> mensen op stemmen ruim 1 miljoen Vlamingen stemmen er op . >> zijn wij alle crapuul ? > > Neen niet allemaal krapuul maar toch minstens onverantwoord, om niet te > zeggen dom. > > -- > - > - > Dit is een automatisch antwoord geformuleerd door Coborobot. > Te zien op http://www.villa-fura.be/ > >Dan moet dat VB toch een bizonder eigenaardige partij zijn , dat ze mits >een geheimzinnigen wervingsprocedure het gedaan krijgt om één milioen , >uitsluitend dommerikken bijeen de zamelen. Is er ook misschien een partij met uitsluitend slimmerikken ????? Groetjes Dwarsligger |
|
|
#9 |
|
|
Een familielid van mij werd ook enorm gepest voor soortgelijke redenen,
maar ging dat niet projecteren op een bevolkingsgroep. Hij kon de pestkoppen wel de strot indrukken van colère (wat zeer begrijpelijk was en is), maar hij bleef er zich tenminste steeds van bewust dat het telkens individuen waren. Je leven wordt er door je haat voor alles wat islamitisch is niet makkelijker op man. Laat dat varen, en concentreer je meer op de goeie dingen (zoals je vriendin). |
|
|
#10 |
|
|
"Cobbe" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > the borg stelde dit idée voor : >> jullie vloeken wel allemaal op het vlaams belang maar bedenk eens dat er >> mensen op stemmen ruim 1 miljoen Vlamingen stemmen er op . >> zijn wij alle crapuul ? > > Neen niet allemaal krapuul maar toch minstens onverantwoord, om niet te > zeggen dom. > > -- Waarom zijn de kiezers op het Vlaams Belang dom? En op wie stem jij? Als ik me niet vergis zijn er 6 miljoen vlamingen, zo 1 op 6 stemt op het belang. Ik vraag me steeds af waarom anti-vlamingen altijd zo graag een andere vlaming de huid vol schelden en zichzelf meestal alle wijsheid in pacht geven. Ik heb de anti-vlaming leren kennen als een uiters in zichzelve gedreven persoon, met meestal een afkeer van een anders denkende, en dan meestal als schaamlapje, " ik ben Pro palestina en anti-USA " gebruiken en dan snel in de Mc -donalds een burger gaan eten. Ik wil hier zeker niet de standpunten van het Vlaams Belang verdedigen, maar ik breng respect op voor mensen, dewelke goed wetend dat ze uitgescholden zullen worden voor alle vuil van de straat, openlijk voor hun eigen standpunten naar buiten komen. En als zulk een persoon dan ook nog een partij programma verdedigd dewelke je aanstaat, wat is daar dan dom aan als je er op stemt? Wees blij dat je kan leven in een systeem waarin er verschillende menigen en partijen zijn toegestaan. Of is het misschien slim te stemmen op een partij dewelke een verleden van corruptie heeft, of op partijen dewelke machtsgeil worden indien aan de macht en/of alle beloften van voor de verkiezingen overboord smijten. PS, indien ik mocht stemmen in belgie, ik zou het niet weten op welke partij ik moet stemmen. Bijna allen zijn ze in hetzelfde bedje ziek. En nog een vraagje, wat ik ook niet van jullie begrijp, waarom wordt extreem-links als goed beschouwd? Waarom krijg je geen reactie van de journalisten en "wijzen" over de gevaren van het exteem links denken? Iedere extreem-linkse kennis van me in belgie, verdedigden allen het linkse systeem waar zij de arbeiders wilden vertellen wat goed voor hun is. Geen enkele, maar ook geen enkele kennis van me, verdedigde het linkse denken om zelf een arbeider te zijn in hun systeem. Ze voelden zich allen veel te belanrijk om het leiding geven en sturen aan iemand anders over te laten. Communisme is goed, zolang ik maar in het politbureau kan zetelen en naar het buitenland kan reizen om jullie te verdedigen. Waarom wordt een SP.A Rood & SPIRIT wel beschouwd als hoogtepunten van de intelligentie? > - > Dit is een automatisch antwoord geformuleerd door Coborobot. > Te zien op http://www.villa-fura.be/ > > |
|
|
#11 |
|
|
the borg wrote: > als ik de berichten hier lezen val mij wel op dat > er veel aanvallen zijn naar het vlaams belang > > jullie vloeken wel allemaal op het vlaams belang > maar bedenk eens dat er mensen op stemmen ruim 1 > miljoen Vlamingen stemmen er op . zijn wij alle > crapuul ? > > na het lezen van vele boeken (ik lees heel graag ) > toen ik jonger was ben ik er achter gekomen hoeveel > de walen de Vlamingen als slaven hebben behandelt. > dat de Vlaamse partijen er pas iets voor hebben > gedaan als het vlaams blok opgang maakte. Korrektie : er is nog steeds niks voor gedaan. Integendeel : de transferten nemen ieder jaar toe, naarmate de economische toestand verslechterd. > > ik HAAT moslims ze zijn in mijn ogen het kwaad van > de wereld en moet uitgeroeid worden maar dit komt > na 10 jaar pesten , bestolen en aanvallen op school > door hun , als ik er iets tegen zei tegen de > meesters dat overdrijf ik en toen ik er eentje zijn > gezicht bewerkte met mijn vuisten dan kreeg ik 2 > weken huisarrest . > > toen ben ik gaan beseffen dat ik als blanke niks > mocht en zei alles . > > besef dat de kiezer van het Vlaams belang gewoon > onze zeer mooie Vlaams land willen helpen voor en > mooie toekomst waarin onze taal , gewoontes en > gedachten bewaar blijven want Vlaanderen is het > mooiste land ter wereld . Geen commentaar. Enkel dat het mag gezegd worden. Uwe Hayek. -- This is the bitterest pain among men, to have much knowledge but no power. Herodotus (484 BC - 430 BC), The Histories of Herodotus Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so. -- Douglas Adams, Last Chance to See |
|
|
#12 |
|
|
"the borg" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > als ik de berichten hier lezen val mij wel op dat er veel aanvallen zijn > naar het vlaams belang > > jullie vloeken wel allemaal op het vlaams belang maar bedenk eens dat er > mensen op stemmen ruim 1 miljoen Vlamingen stemmen er op . > zijn wij alle crapuul ? Ja. > ik HAAT moslims ze zijn in mijn ogen het kwaad van de wereld en moet > uitgeroeid worden maar dit komt na 10 jaar pesten , bestolen en aanvallen > op school door hun , als ik er iets tegen zei tegen de meesters dat > overdrijf ik en toen ik er eentje zijn gezicht bewerkte met mijn vuisten > dan kreeg ik 2 weken huisarrest . Crapuul inderdaad. |
|
|
#13 |
|
|
On Thu, 23 Feb 2006 18:31:00 GMT, Dixit wrote:
> "the borg" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> als ik de berichten hier lezen val mij wel op dat er veel aanvallen zijn >> naar het vlaams belang >> >> jullie vloeken wel allemaal op het vlaams belang maar bedenk eens dat er >> mensen op stemmen ruim 1 miljoen Vlamingen stemmen er op . >> zijn wij alle crapuul ? > > Ja. > (...) Ah je kent ze allemaal? Nuja, jouw reactie en andere van jullie verdraagzame, democratische en niet te vergeten intelligente, daar kan geen VBer tegenop. Had ik geen interesse in een partij, zou ik gewoon VB stemmen, enkel en alleen omdat "jullie" er zo fel tegen zijn. Weet je eigenlijk wel waarom je tegen het VB bent, of is het uit gewoonte? -- Ze zijn wel volgelingen van een pedofiel, maar hem afbeelden mag niet? Lachen is gezond.... als het maar niet met Mohammed is. http://users.pandora.be/dvg/Mohammed.jpg NOT for easily offended Muslims |
|
|
#14 |
|
|
On Thu, 23 Feb 2006 16:47:41 +0100, Cobbe wrote:
> the borg stelde dit idée voor : >> jullie vloeken wel allemaal op het vlaams belang maar bedenk eens dat er >> mensen op stemmen ruim 1 miljoen Vlamingen stemmen er op . >> zijn wij alle crapuul ? > > Neen niet allemaal krapuul maar toch minstens onverantwoord, om niet te > zeggen dom. Dat zeggen er steeds enkelingen... enig idee waarom? Als je een VBer dom noemt, hoe noem je dan de kiezer die stemt op een corrupte partij of een partij die de mensen leugens wijsmaakt? Toch niet slim hoop ik. -- Ze zijn wel volgelingen van een pedofiel, maar hem afbeelden mag niet? Lachen is gezond.... als het maar niet met Mohammed is. http://users.pandora.be/dvg/Mohammed.jpg NOT for easily offended Muslims |
|
|
#15 |
|
|
"tokio" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Cobbe" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> the borg stelde dit idée voor : >>> jullie vloeken wel allemaal op het vlaams belang maar bedenk eens dat er >>> mensen op stemmen ruim 1 miljoen Vlamingen stemmen er op . >>> zijn wij alle crapuul ? >> >> Neen niet allemaal krapuul maar toch minstens onverantwoord, om niet te >> zeggen dom. >> >> -- > > Waarom zijn de kiezers op het Vlaams Belang dom? > > En op wie stem jij? > > Als ik me niet vergis zijn er 6 miljoen vlamingen, zo 1 op 6 stemt op het > belang. Er zijn geen 6 miljoen kiesgerechtigden !!!! Ongeveer 25% kiest Vlaams Belang 25% van ongeveer 4 miljoen. > Ik vraag me steeds af waarom anti-vlamingen altijd zo graag een andere > vlaming de huid vol schelden en zichzelf meestal alle wijsheid in pacht > geven. > > Ik heb de anti-vlaming leren kennen als een uiters in zichzelve gedreven > persoon, met meestal een afkeer van een anders denkende, en dan meestal > als schaamlapje, " ik ben Pro palestina en anti-USA " gebruiken en dan > snel in de Mc -donalds een burger gaan eten. > > Ik wil hier zeker niet de standpunten van het Vlaams Belang verdedigen, > maar ik breng respect op voor mensen, dewelke goed wetend dat ze > uitgescholden zullen worden voor alle vuil van de straat, openlijk voor > hun eigen standpunten naar buiten komen. En als zulk een persoon dan ook > nog een partij programma verdedigd dewelke je aanstaat, wat is daar dan > dom aan als je er op stemt? > Wees blij dat je kan leven in een systeem waarin er verschillende menigen > en partijen zijn toegestaan. > > Of is het misschien slim te stemmen op een partij dewelke een verleden van > corruptie heeft, of op partijen dewelke machtsgeil worden indien aan de > macht en/of alle beloften van voor de verkiezingen overboord smijten. > > PS, indien ik mocht stemmen in belgie, ik zou het niet weten op welke > partij ik moet stemmen. Bijna allen zijn ze in hetzelfde bedje ziek. > > En nog een vraagje, wat ik ook niet van jullie begrijp, waarom wordt > extreem-links als goed beschouwd? Waarom krijg je geen reactie van de > journalisten en "wijzen" over de gevaren van het exteem links denken? > Iedere extreem-linkse kennis van me in belgie, verdedigden allen het > linkse systeem waar zij de arbeiders wilden vertellen wat goed voor hun > is. Geen enkele, maar ook geen enkele kennis van me, verdedigde het linkse > denken om zelf een arbeider te zijn in hun systeem. Ze voelden zich allen > veel te belanrijk om het leiding geven en sturen aan iemand anders over te > laten. Communisme is goed, zolang ik maar in het politbureau kan zetelen > en naar het buitenland kan reizen om jullie te verdedigen. > > Waarom wordt een SP.A Rood & SPIRIT wel beschouwd als hoogtepunten van de > intelligentie? > > > > > > > > >> - >> Dit is een automatisch antwoord geformuleerd door Coborobot. >> Te zien op http://www.villa-fura.be/ >> >> > > |
|
|
#16 |
|
|
"tokio" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > En nog een vraagje, wat ik ook niet van jullie begrijp, waarom wordt > extreem-links als goed beschouwd? Enerszijds heb je de agressieve marketing van links, bijgestaan door de staatsmedia en anderszijds heb je de lamme houding van de VLD. Een mooi voorbeeld van dat laatste was de reactie van de VLD op de cartoon-affaire. Somers uitte strenge kritiek op de moslims waarop de interviewer (Bracke) bezorgd vaststelde dat de VLD naar rechts opschoof. Somers probeerde daarna wanhopig aan te tonen dat zijn standpunt helemaal niet rechts was maar zelfs progressief. Zielig gewoon. |
|
|
#17 |
|
|
Geo55 schreef:
> Op Thu, 23 Feb 2006 14:44:51 +0100, schreef Jer0te > <[email protected]> : > > >>>ik HAAT moslims ze zijn in mijn ogen het kwaad van de wereld en moet >>>uitgeroeid worden >> >>Luc, je beseft toch dat je hier niet anoniem bent? > > > Hoe ? die mag toch zeggen wat hij denkt ? I haat trouwens ook moslims. Er is een verschil tussen zeggen wat je denkt en roepen dat alle moslims uitgeroeid moeten worden: je kan zeggen "die Islam, daar ben ik bang van", maar roepen om een bevolkingsgroep uit te roeien, dat hebben we vorige eeuw al eens meegemaakt. Ik mag hopen dat wij beschaafder en minder bloeddorstig zijn dan toen, ook al is die andere bevolkingsgroep sneller geneigd om naar de wapens te grijpen. Dat betekent niet dat je je moet verlagen tot hetzelfde niveau. > > -- > De groetjes, > > Georges www.geo55.be |
|
|
#18 |
|
|
the borg <[email protected]> schreef in berichtnieuws [email protected]... > lol , > > ik heb al een bericht gekregen van het anti racisme en discriminatie centrum > dat ik dit niet meer mag doen of zoiets. > Het zou voor deze ng groep interessant zijn te weten hoe je dit bericht ontvangen hebt en hoe je aan hun identiteit bent gekomen. WT |
|
|
#19 |
|
|
Cobbe <[email protected]> schreef in berichtnieuws [email protected]... > the borg stelde dit idée voor : > > jullie vloeken wel allemaal op het vlaams belang maar bedenk eens dat er > > mensen op stemmen ruim 1 miljoen Vlamingen stemmen er op . > > zijn wij alle crapuul ? > > Neen niet allemaal krapuul maar toch minstens onverantwoord, om niet te > zeggen dom. > > -- > - > - > Dit is een automatisch antwoord geformuleerd door Coborobot. > Te zien op http://www.villa-fura.be/ > > verklaar je nader WT |
|
|
#20 |
|
|
WT bracht volgend idée uit :
> Cobbe <[email protected]> schreef in berichtnieuws > [email protected]... >> the borg stelde dit idée voor : >>> jullie vloeken wel allemaal op het vlaams belang maar bedenk eens dat er >>> mensen op stemmen ruim 1 miljoen Vlamingen stemmen er op . >>> zijn wij alle crapuul ? >> >> Neen niet allemaal krapuul maar toch minstens onverantwoord, om niet te >> zeggen dom. >> > verklaar je nader > WT Och eigenlijk is dat nutteloos. Mensen die in de 21ste eeuw nog steeds niet door hebben dat het partij-gedachtengoed van het VB verwerpelijk is, zijn volgens mij niet meer te redden. We hebben voorbeelden genoeg gelezen in de geschiedenisboeken over de werkwijze van dergelijke groeperingen. Ik heb +/- 20 jaar in Duitsland gewerkt, ik heb de schaamte van die mensen gezien en gevoeld. Konden ook niet begrijpen dat ze achter een organisatie hadden gelopen die tot zo iets in staat was. Ook de ogen van de VB stemmers zullen open gaan, jammerlijk te laat zoals altijd. Cobbe -- - - Dit is een automatisch antwoord geformuleerd door Coborobot. Te zien op http://www.villa-fura.be/ |