![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Google is zijn tijd ver vooruit. Niet alleen leveren ze een baanbrekende zoekmachine, bieden ze een usenet archief aan, hebben ze een plaatjes- en videozoekfunctie, hebben ze een prachtige emailservice en bieden ze nu ook een nieuwszoekfunctie aan, maar ook in communautair opzicht zijn ze hun tijd ver vooruit.
Google bindt op news.google.be alle koppen van kranten etc uit Vlaanderen en Nederland. Op de Franstalige afdeling (doorklikken naar Belgique), kun je zoeken naar Waalse en Franse nieuwtjes. Dit gaat uiteraard ook vanop news.google.nl... Kortom: heel verstandig van Google.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Google is een bedrijf dat balanceert op de rand van de illegaliteit.
Als ze tegenover de Amerikaanse regering nog lang van hun kloten maken en weigeren mee te werken, dan zal je merken hoe het Google zal vergaan. Net als met de Groot en Heel-Nederlanders waar ze volgens u naar refereren: de vergeetput in.
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gevaarlijke zotten worden ook in een wit jasje gestopt, en in het dolhuis gedumpt. Zodra er een medicament uitgevonden wordt, kunnen we ze misschien adekwaat behandelen, maar tot zolang breekt nood wet. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Toch tof he, dat jij internet hebt in je instelling.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks beters te doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, het is OF politics OF wikipedia he...
![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jeps.
Als je ooit opgenomen wordt, dan mag je even surfen als ik geen zin heb om je te behandelen.
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Je waanbeelden zijn blijkbaar ernstig aan het worden.
![]() |
#10 |
|
![]() Absoluut. Met het slinkende aantal belgicisten hoeven flaminganten steeds minder zich in te spannen.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan toch nog zoveel moeite doen om overal de BUB bekend te maken...
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waanbeelden?
Neen hoor. Ik ijl niet over een zelfstandig Vlaams republiekske waar de gebraden kiekens en halve auto's in de mond en respectievelijk in de garage vliegen. Ik leef in de Belgische realiteit.
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() En ik die dacht dat de VlaemSSch-Nazi-onalistische media (wat in jullie ogen een contaminatie is) zoveel moeite deden om jullie dood te zwijgen, aldus groot licht van dienst Hans VDC
![]() |
#14 |
|
![]() Merkwaardig, ik ijl daar ook niet over. Wel over een werkbare Vlaamse staat die veel efficiënter werkt dan het Belgische gedrocht en dat als opstapje kan dienen naar een Nederlands verbond in de Europese Unie. Wie is er dan aan het ijlen met zijn koekendozenromantiek over Belziek en de Roi?
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() En hij is tegen autoriteit, voor democratie door middel van referenda, en voor het koningshuis !
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Google doet hetzelfde met de Zwitsers hoor, en zover ik weet hebben die geen plannen om op te splitsen... En ook de Anschluss van Oostenrijk bij Duitsland zie ik nog niet meteen realiteit worden... natuurlijk zullen sommige van onze pangermaanse flamingante vrienden dat wel toejuichen, het zijn tenslotte de oude makkers van vroeger hé.
Die extreme flamingante minderheid hebben hun eigen minipartijtje, dat bijna geen stemmen kreeg, opgeblazen en verspreiden nu hun haatboodschap over alle partijen, een goede strategie als je het mij vraagt gelukkig zijn er binnen elke partij wel mensen die het grondig met hen oneens zijn. Nog steeds moeten de mensen daar niets van weten maar die koekoeken hebben zich zodanig ingenesteld bij alle grote partijen dat ze zowiezo wel in de regering komen. Zelf stemt geen kat op hen, maar toch zijn al die Bourgeois', Anciaux' en wie nog allemaal in de regering, je moet het maar kunnen hé... En wie kent nu Vlaanderen in, pakweg, Rusland, belgiË daarentegen kenne ze allemaal, en Belgische schrijvers als Maeterlinck (die hier worden doodgezwegen door de flaminganten omdat het een Vlaming was die in het Frans schreef, nobelprijs of geen nobelprijs... van kortzichtigheid gesproken... ). En kijken Vlamingen echt richting Nederland? Nee, want de Nederlandse media is interessant en vernieuwend, terwijl in Vlaanderen in de media de kerktoren centraal staat, een onderonsje onder zogenaamde Bekende Vlamingen, absolute loosers die geen mens kent buiten Vlaanderen (gelukkig maar...). Wat in WalloniË gebeurt mogen we vooral niet te weten komen, zie dat de mensen eens zouden zien dat Vlamingen en Walen eigenlijk exact dezelfde mensen zijn... Dat lucht op... Laatst gewijzigd door tomm : 15 februari 2006 om 01:44. |
![]() |
![]() |