Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 mei 2006, 10:16   #1
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard Onze vriend Abou Jahjah...

ABOU JAHJAH
Aan de heer Abou Jahjah, die om te beginnen zelf op uiterst dubieuze en frauduleuze wijze dit land is binnengekomen.

Ten eerste: wij hoeven van u geen moraliserende preek, laat staan dat we het moeten pikken dat u onze hele bevolking de huid vol komt schelden. (,,Vlaanderen is terminaal ziek'' DS 20 mei) En ten tweede: niemand heeft u ooit verplicht in dit land te blijven. Als we hier toch allemaal terminaal ziek zijn, waarom koopt u dan geen ticket enkele reis naar Beiroet? Misschien voelt u zich beter thuis in de 'democratische regimes' van het Midden-Oosten waar het mythologische maatschappelijke draagvlak de bevolking veel beter naar democratie en gelijkheid voert.

Het feit alleen al dat u publiekelijk en ongestraft een volledige bevolkingsgroep voor doortrapte racisten kunt uitmaken bewijst voldoende dat het met het democratisch gehalte van dit landje nog zo slecht niet is gesteld.

M. S.
uit de Standaard 240506

... een lezersbrief uit de Standaard die zodanig mijn eigen gevoelens weergeeft, als onderdeel van de multicul-idiotie, dat ik hem maar eventjes "copy-paste" om ook anderen te laten meegenieten...
Het is inderdaad zo dat we stilaan loslopend wild aan het worden zijn in ons eigen land, voortdurend met de vinger moeten gewezen worden door vreemdelingen die denken dat ze het hier al voldoende hebben overgenomen... We zijn toch maar een land van "racisten" nietwaar.

Laatst gewijzigd door andev : 24 mei 2006 om 10:20.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 10:20   #2
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
ABOU JAHJAH
Aan de heer Abou Jahjah, die om te beginnen zelf op uiterst dubieuze en frauduleuze wijze dit land is binnengekomen.

Ten eerste: wij hoeven van u geen moraliserende preek, laat staan dat we het moeten pikken dat u onze hele bevolking de huid vol komt schelden. (,,Vlaanderen is terminaal ziek'' DS 20 mei) En ten tweede: niemand heeft u ooit verplicht in dit land te blijven. Als we hier toch allemaal terminaal ziek zijn, waarom koopt u dan geen ticket enkele reis naar Beiroet? Misschien voelt u zich beter thuis in de 'democratische regimes' van het Midden-Oosten waar het mythologische maatschappelijke draagvlak de bevolking veel beter naar democratie en gelijkheid voert.

Het feit alleen al dat u publiekelijk en ongestraft een volledige bevolkingsgroep voor doortrapte racisten kunt uitmaken bewijst voldoende dat het met het democratisch gehalte van dit landje nog zo slecht niet is gesteld.

M. S.
uit de Standaard 240506

... een lezersbrief uit de Standaard die zodanig mijn eigen gevoelens weergeeft, als onderdeel van de multicul-idiotie, dat ik hem maar eventjes "copy-paste" om ook anderen te laten meegenieten...
Het is inderdaad zo dat we stilaan loslopend wild aan het worden zijn in ons eigen land, voortdurend met de vinger moeten gewezen worden door vreemdelingen die denken dat ze het hier al voldoende hebben overgenomen... We zijn toch maar een land van "racisten" nietwaar.
Laat hem toch, niet op reageren. Aandacht is het hoogste wat hij kan bereiken=> ignore
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 10:31   #3
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Laat hem toch, niet op reageren. Aandacht is het hoogste wat hij kan bereiken=> ignore
Natuurlijk is die kerel voortdurend op zoek naar aandacht, als springplank voor een positie in de maatschappij waar hij nog meer dan nu zichzelf en zijn standpuntjes kan opdringen...
Ik vrees echter dat hem "ignoreren" ofte geen aandacht en geen tegenwind aan geven hem ook goed uitkomt. Er lopen er al genoeg rond in dit land die niet veel meer nodig hebben om zich achter hem te scharen, en door onze eigen politiekers en misbruikte wetten voelt hij zich meer gesteund dan bedreigd...
Wanneer we de evolutie van het multicul-gedoe de laatste jaren in ogenschouw nemen, dan zie ik daar allesbehalve een gunstige wending, maar een "steeds maar meer onder de voet gelopen worden"...
Oud 24 mei 2006, 10:34   #4
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
ABOU JAHJAH

M. S.
uit de Standaard 240506

Abou jahjah scheldt u niet uit en scheldt vlaanderen ook niet uit, ipv naar de essentie van zijn boodschap aan de vlamingen te kijken schiet men liever op de boodschapper, typisch VeeBee kudde-volk...
Oud 24 mei 2006, 10:34   #5
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ABOU JAHJAH

M. S.
uit de Standaard 240506

Wat mij betreft, niet echt een hoogvlieger, meer de man dan de boodschap aanklagen (wat niet wil zeggen dat de argumenten tegen de man fout zouden zijn). Een gedegen weerlegging van zijn uitspraken zouden meer overtuigen.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 10:36   #6
Lincoln

Standaard

...die niet zienen wil.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 10:39   #7
Lincoln

Standaard

Ik had de zondag naar canvas gekeken over de barzani's in panorama, één van de medewerkers van zoekers naar massa-begravenis zei een belangerijke woord; hij zei; iraq is een zieke die niet weet dat hij ziek is, zo zou ik ook zeggen ,vandaag is onze maatschappij ziek en wij zijn daar ook bij betrokken maar we weten niet dat we ziek zijn (of we willen niet weten dat we ziek zijn) en elke "medische" remedie ontwijken...
Oud 24 mei 2006, 10:41   #8
eno2
Banneling

Standaard

Wellicht heeft hij niet helemaal ongelijk, dat we grosso modo nogal racistisch van instelling zijn, als Vlamingen.
Die reputatie hebben we nu toch al wereldwijd verworven, dank zij het VB
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 10:43   #9
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Abou jahjah scheldt u niet uit en scheldt vlaanderen ook niet uit, ipv naar de essentie van zijn boodschap aan de vlamingen te kijken schiet men liever op de boodschapper, typisch VeeBee kudde-volk...
Typisch VeeBee kuddevolk??? Mooi voorbeeld van wat ik hierboven heb vermeld... We moeten niet door vreemdelingen de les worden gespeld: dat ze zich maar met de door henzelf veroorzaakte problemen bezighouden, en oplossen. Als het hen hier niet zint, zoeken ze maar een ander land waar ze ongestoord hun ding kunnen doen.
Oud 24 mei 2006, 10:48   #10
Lincoln

Standaard

Citaat:
Typisch VeeBee kuddevolk??? Mooi voorbeeld van wat ik hierboven heb vermeld... We moeten niet door vreemdelingen de les worden gespeld: dat ze zich maar met de door henzelf veroorzaakte problemen bezighouden, en oplossen. Als het hen hier niet zint, zoeken ze maar een ander land waar ze ongestoord hun ding kunnen doen.
Zie hier mijn beste, dat is nu "het" probleem; "We moeten niet door de vreemdelingen de les worden gespeeld",door jou arrogantie ben je blind geworden, stel nu voor dat "die" vreemdeling juist een remedie biedt om u te helpen uit deze toestand ??? Wat ga je dan doen, zijn/haar hulp verder ontwijken en dat we toekijken hoe vlaanderen verder creppeert ??

Laatst gewijzigd door Lincoln : 24 mei 2006 om 10:48.
Oud 24 mei 2006, 10:51   #11
Lincoln

Standaard

@andev

...door dit soort waanzin van het 1/3 veebee-kudde volk is de rest van vlaandren ziek, waarom ,omdat juist die 1/3 het probleem niet willen inzien.
Oud 24 mei 2006, 10:53   #12
Lincoln

Standaard

Allochtonen die hier wonen kun je niet zomaar wegsturen ,het is een feit die geaccepteerd moet worden, zolang die acceptatie er niet is dreigt vlaanderen en het hele land in brokstukken te vallen,.
Oud 24 mei 2006, 10:57   #13
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Wellicht heeft hij niet helemaal ongelijk, dat we grosso modo nogal racistisch van instelling zijn, als Vlamingen.
Die reputatie hebben we nu toch al wereldwijd verworven, dank zij het VB
Volgens de multicul-bijbel is het grootste gedeelte van de landen in Europa (en daarbuiten) "racistisch" ingesteld.
Noem me ondertussen maar een paar landen waar ze wel blij en meer voortvarend zijn geworden dank zij een immigratie die als een kudde sprinkhanen op hen afkomt? En als de berichten over de grote groepen langs de Noordafrikaanse kusten ,die klaar staan om de oversteek te wagen ,kloppen, en niet gestopt kunnen/mogen worden... dan zullen we straks zeker kerken te kort komen om ze voorlopig in onder te brengen...

Dat al die mensen denken dat ze hier en in de buurlanden zomaar een beter leven zullen kunnen opbouwen of cadeau krijgen is één ding, dat al deze "ontvangende" (of "onder de voet gelopen") landen die met de overlast, de kosten, de onveiligheid, de samenlevingsproblemen enz zitten er anders over denken, is toch maar normaal zeker?
Maar ik kom terug op mijn bovenstaande vraag: noem me eens de buurlanden waar het o zoveel beter gaat met de opvang en de gevolgen van de "nieuwe multicule wereld" ??? Diegenen die er zelf profijt uit hebben gehaald, die zullen het wel uitleggen natuurlijk...
Oud 24 mei 2006, 11:08   #14
Lincoln

Standaard

Zonder het balkan crisis(die veroorzaakt werd door je-weet-wel) hadden we vandaag mss weinig last van toestanden die we nu hebben en was iedreen braafjes in zijn huis/land gebleven, hetzelfde zou ik zeggen met marokkanen/turken die hier kwamen werken jaren 60/50 ,u know the story...ik ga er geen woorden ervoor meer verspillen,.

Ik heb dit hier gezet zou men toch gaan beginnen te bleiten en mekkeren over "immigratie" problematiek.
Oud 24 mei 2006, 11:12   #15
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Ja ja, blijf maar zoals een aap die niet horen en zienen wil,.

Laatst gewijzigd door Lincoln : 24 mei 2006 om 11:12.
Oud 24 mei 2006, 11:12   #16
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens de multicul-bijbel is het grootste gedeelte van de landen in Europa (en daarbuiten) "racistisch" ingesteld.
Noem me ondertussen maar een paar landen waar ze wel blij en meer voortvarend zijn geworden dank zij een immigratie die als een kudde sprinkhanen op hen afkomt? En als de berichten over de grote groepen langs de Noordafrikaanse kusten ,die klaar staan om de oversteek te wagen ,kloppen, en niet gestopt kunnen/mogen worden... dan zullen we straks zeker kerken te kort komen om ze voorlopig in onder te brengen...

Dat al die mensen denken dat ze hier en in de buurlanden zomaar een beter leven zullen kunnen opbouwen of cadeau krijgen is één ding, dat al deze "ontvangende" (of "onder de voet gelopen") landen die met de overlast, de kosten, de onveiligheid, de samenlevingsproblemen enz zitten er anders over denken, is toch maar normaal zeker?
Maar ik kom terug op mijn bovenstaande vraag: noem me eens de buurlanden waar het o zoveel beter gaat met de opvang en de gevolgen van de "nieuwe multicule wereld" ??? Diegenen die er zelf profijt uit hebben gehaald, die zullen het wel uitleggen natuurlijk...
In de UK weet niemand niet eens bij benadering hoeveel immigranten er blijvend huizen, er is geen ID-controle, de allochtonen drijven er cruciale sectoren voor het welzijn van de burgers -zoals de National Health Service- en ze worden niet eens het land uitgezet als ze misdaden bedrijven.

En niet te vergeten; de UK is economisch de sterke man van Europa...

In Spanje wordt om de haverklap een miljoen illegalen geregulariseerd.

En niet te vergeten: Spanje is de grootste groeier in Europa, economisch...

Laatst gewijzigd door eno2 : 24 mei 2006 om 11:15.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 11:16   #17
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Allochtonen die hier wonen kun je niet zomaar wegsturen ,het is een feit die geaccepteerd moet worden, zolang die acceptatie er niet is dreigt vlaanderen en het hele land in brokstukken te vallen,.
Die "allochtonen die hier wonen"... waar begint en waar stopt dat?
Er komen er steeds maar bij, bepaalde scholen worden reeds voor meer dan 50% door allochtonen ingenomen, in bepaalde wijken moet je naar de vroegere Belgische bevolking op zoek gaan... De schijnhuwelijken, de "familieherenigingen", de vanzelfsprekende geboortes bij de allochtonen enz enz, de migratiestromen over de ganse wereld die steeds maar in omvang toe nemen... dat is een feit dat zomaar moet geaccepteerd worden??? Dat we maar moeten "ondergaan", zul je bedoelen...
Samen met de verloedering van onze maatschappij, het leegzuigen van onze sociale voorzieningen, (waar steeds meer beroep op word gedaan, en waar steeds minder mensen aan bijdragen),de groeiende onrust bij de plaatselijke bevolking (die met de vermelding "racisten" wandelen worden gestuurd)...
Maak je geen zorgen, over een paar tientallen jaren zullen heel wat dingen "in brokstukken uiteen vallen"...
Met of zonder "racisten".
Oud 24 mei 2006, 11:23   #18
Lincoln

Standaard

Citaat:
Die "allochtonen die hier wonen"... waar begint en waar stopt dat?
Er komen er steeds maar bij, bepaalde scholen worden reeds voor meer dan 50% door allochtonen ingenomen, in bepaalde wijken moet je naar de vroegere Belgische bevolking op zoek gaan... De schijnhuwelijken, de "familieherenigingen", de vanzelfsprekende geboortes bij de allochtonen enz enz, de migratiestromen over de ganse wereld die steeds maar in omvang toe nemen... dat is een feit dat zomaar moet geaccepteerd worden??? Dat we maar moeten "ondergaan", zul je bedoelen...
Samen met de verloedering van onze maatschappij, het leegzuigen van onze sociale voorzieningen, (waar steeds meer beroep op word gedaan, en waar steeds minder mensen aan bijdragen),de groeiende onrust bij de plaatselijke bevolking (die met de vermelding "racisten" wandelen worden gestuurd)...
Maak je geen zorgen, over een paar tientallen jaren zullen heel wat dingen "in brokstukken uiteen vallen"...
Met of zonder "racisten".
Niemand verbied je om kinnekes te verwekken mijn beste, en wat je hierboven geschreven hebt noem ik "evolutie" en de economie moet leeggezogen worden anders zal de economie stilvallen maw de sociaal voorziening mag leeggezogen worden zodat het vervuld kan worden en zo krijg je een draaiende(economische) wiel, de maatschappij is gul , de mensen moeten dat ook zijn, met "hollanders" hebben we niets rijk aan en je weet wat ik hiermee bedoel als ik over gulzigheid spreek,.

En over die brokstukken waarover je spreekt ,ik weet niet wat u ermee wilt bedoelen, brokstukken die op je hoofd vallen ??

Laatst gewijzigd door Lincoln : 24 mei 2006 om 11:24.
Oud 24 mei 2006, 11:40   #19
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
ABOU JAHJAH

M. S.
uit de Standaard 240506

Abu Jahjah is een extremist en een racist. Die voert hetzelfde discours als het VB. Les extrèmes se touchent.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 11:42   #20
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
In de UK weet niemand niet eens bij benadering hoeveel immigranten er blijvend huizen, er is geen ID-controle, de allochtonen drijven er cruciale sectoren voor het welzijn van de burgers -zoals de National Health Service- en ze worden niet eens het land uitgezet als ze misdaden bedrijven.

En niet te vergeten; de UK is economisch de sterke man van Europa...

In Spanje wordt om de haverklap een miljoen illegalen geregulariseerd.

En niet te vergeten: Spanje is de grootste groeier in Europa, economisch...
Is Engeland het voorbeeld van een land waar de ongebreidelde immigratie een zegen is voor de plaatselijke bevolking? Ik heb zo mijn twijfels...
De laatste tijd gaan er steeds maar meer stemmen op om wel een ID-controle op poten te zetten en iedereen te verplichten over de nodige documenten te beschikken zoals bij ons. Waarom zouden ze van gedacht zijn veranderd denk je?
Aan onze kust (en niet alleen daar) is men alle havenzones extra aan het beveiligen om illegalen eruit te halen die proberen in containers en camions naar Engeland over te steken. Er zijn scanners voor camions en containers aangekocht, men is volop bezig met camera's te plaatsen die elke beweging op het terrein in het oog moeten houden. De firmas die illegalen toch aan boord hebben bij aankomst mogen zich aan een pak lasten en boeten verwachten. Omdat het allemaal zo goed gaat en ze er liefst nog vreemdelingen bij wensen misschien? En dan denk ik nog eventjes aan het Franse Sangatte, de tunneloversteek en de taferelen die zich daar afspelen of afspeelden...
Natuurlijk dat er heel wat allochtonen een nuttige functie vervullen in de Engelse (of een andere) maatschappij. Dat zou er nog aan ontbreken!
Niemand heeft het over "alle allochtonen buiten"! Maar wel over een gecontroleerde vorm van immigratie qua hoeveelheid en soort immigranten die de landen aankunnen! Kijk maar naar Frankrijk en wat Sarcozy er nu weet over te vertellen...
Voor wat Spanje betreft... "om de haverklap een miljoen illegalen regulariseren" omdat ze erin verzuipen en in de hoop dat het grootste deel ervan toch van plan is zich over de rest van Europa te gaan verspreiden. Zij hebben gewoon de pech dat ze het eerste land zijn naast de "oversteekgrens"...
Spanje en de UK zijn de grootste en sterkste economische machten aan het worden in Europa... Mag ik daar ook mijn bedenkingen bij hebben... maar dat is een andere discussie.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be