![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Ik weet het , onderwerpen lanceren zonder er zelf een volledig beeld op te hebben is niet altijd goed om doen...
Maar toch verwonderde de mededeling me weer.. En dit ondanks het feit dat dit de gewoonste zaak van de wereld lijkt. Een fait-divers.. Luc Coene neemt ontslag als kabinetschef van Verhofstadt en komt terecht bij...Het directiecomité van de Nationale Bank.. Ik weet het, het is gewoon een gevoel.. Maar dit lijkt allemaal zo voorbereid.. Ik kan er dus dik naast zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ik snap niet wat daar zo "voorbereid" aan kan zijn. Het werd aangekondigd voor de verkiezingen, zodus wist de kiezer wat. Net als hij wist wat Patrick Dewael zou doen. Geen probleem voor mijn part. Misschien als je daar een ander licht op zou werpen?
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() We schrijven september 2000..
Peter Praet, per toeval kabinetschef van Didier Reynders, wordt naar voor geschoven voor het directiecomité van de Nationale Bank... Een andere vacature wordt nog niet ingevuld.. Het zou echter in de sterren geschreven staan,al in 2000, dat deze "voorbehouden" is voor... Luc Coene.. Mooie vooruitzichten voor die kerel.. Ongeveer 3 (drie) jaar later wordt die functie ingevuld.. Ik vraag me af of een functie die drie jaar niet is bezet geen overbodige functie is, overbodige luxe.. Eigenlijk een functie die alleen nodig is om politieke belangen te dienen. Hoeveel functies zouden er zo niet zijn en wat kosten ze ons ??? Eigelijk is zelfs de vraag of dit de beste man op de juiste plaats is overbodig.. De vraag moet eerder zijn : is die plaats wel nodig.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het enige wat ik weet van deze zaak is dat Coene eerst weggehaald was bij de Nationale Bank vòòr hij voor Verhofstadt ging werken.
Nu keert hij gewoon terug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() OK, laten we hem dan onmiddellijk Minister van Staat maken....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Komt in orde.
![]() ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() De invloed van sommige mensen op het forum kent geen grenzen...