![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 60.000 euro belastingsgeld door de plee. Kate Ryan bereikt niet eens de finale.
Bert Anciaux heeft er weer een blunder bij.
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Mag dan toe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist van u,maar ik ken wel veel ergere dingen waar ze geld met hopen verpillen. Hoeveel wordt er juist vergooit door de politieke partijen aan verkiezingspropaganda bij de gemeenteraadsverkiezingen denk je 25.000.000euro men beste!!!!
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het juist een hele goede maatschappelijke discutie,open laten dus hé,andere draad staat fout !!!
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 19 mei 2006 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Nog niet gesproken van de drie regeringen die we hier hebben, die kosten ons ook een pak geld, maar het klopt wel ergens Anciaux bakt er weinig van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Misschien moeten we een alternatief songfestival opstarten dat weer teruggaat naar de roots (en het bestaande boycotten):
- herinvoering van een vakjury die geblinddoekt naar het lied luistert - alleen zingen in de eigen landstaal is toegestaan - met commentaar van Luc Appermont - de nummers mogen niet op voorhand als single verkocht worden - alleen echte muzikanten op het podium die het nummer volledig live brengen (geen dansers en ander onheil) - uitzenden in zwart/wit en in mono |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik houuuuuuuuuuuuuuuu van jouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!! -Dzju toch, welke kandidaat staat daar nu te zingen Tiiiiii vooooooglio beeeeeeneeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! -Breng ons maar een spagettieke. Kalispeeeeeeeeeeeraaaaaaaaaaaaaaa, kalimèèèèèèèèèèèèèroooooooooo -Zouden dat de Fransen zijn? Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiich Lieeeeeeeeeeeeeeeeeeebe diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiich -Wisten de Israëli's niet dat ze in hun eigen taal moesten zingen?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |