![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U zal het hoogstwaarschijnlijk niet in het nieuws te zien krijgen maar ik heb het uit heel goede en betrouwbare bron vernomen.
Gisteren is in Oceade in Brussel een racistische moordpoging vermijden. Een blanke man van tussen de 35-40 jaar viel een jonge allochtoon aan in het waterpretpark op de Heyzel. Gelukkig was de politie ter plaatse en kon ze de blanke man verhinderen om de jonge allochtoon dood te nijpen. Het is de schuld van het VB zeg ik je...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Later zal ik U meer details geven in verband met deze zaak...
niet te vlug oordelen of schieten zou ik zeggen.. |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() De agenten verdienen in ieder geval de welgemeende felicitaties van de media vind ik. En nu verzwijgt men hun heldendaad....
Ik hoop dat men dringende de stamboom van die blanke man gaat onderzoeken om te zien of hij niet ergens een nonkel of tante in het Vlaams Belang heeft... Heeft er niemand dit bericht in de krant gelezen trouwens .. ? |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() ooohhhh shit kan dit niet teruggetrokkenworden...
tja dan zal ik het hele verhaal vertellen he. Een school uit Antwerpen ging voor zijn jaarlijkse sportdag naar Oceade. In Oceade was een blank meisje dat zich wel erg uitdagend gekleed had voor een deel van de Antwerpse moslimjongeren. Zeg nu zelf, welk zichzelf respecterend meisje loopt nu rond in badpak in Brussel. Opgehitst door het hoerig gedrag van dat meisje oordeelden enkele jongeren dat de tijd gekomen was om het vrouwelijk lichaam verder te verkennen. Het meisje liet weten dat ze er niet mee gediend was. De jongeren vonden het klaarblijkelijk hun plicht om het meisje te wijzen op de gevaren van het rondlopen in badpake en wilden haar wijzen op de plaatsen die ze beter moest bedekken. Ze probeerden die plaatsen dan maar met hun handen verder af te dekken voor eventuele andere geile ogen. Het meisje was hier helemaal niet mee gediend en sloeg een van haar belagers, sorry beschermers in het gezicht. Deze racistische kaakslag werd niet genomen door de jongeren. Als dit meisje echt niet wou beseffen dat ze haar wilden beschermen dan zouden ze haar laten ondervinden wat er gebeurt met meisjes die zoals hoeren in badpakken rondlopen... De juiste graad van "aanrakingen" die gevolgd zijn, ken ik (nog) niet. Ik weet wel dat het meisje op den duur is kunnen ontsnappen en hulp heeft gezocht bij het personeel van Oceade welke de politie heeft verwittigd. Het meisje had haar vader dan ook gebeld en die was dadelijk ter plaatse gekomen. Toen de hoofddader zich in 1 ruimte begon met de politie en met de racistische vader van het hoerige blanke meisje sloegen bij de vader de stoppen door en viel hij de jonge man aan en greep hem naar de keel. Gelukkig kon de politie hem stoppen en is erger voorkomen. Oja de jonge dader(s) mochten gewoon naar huis gaan samen de rest van hun school.. |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() wat een verachtelijke manier van "ons op de hooge houden". Om 11.55 laat je met halve zinnen blijken dat het mogelijk om een racistische daad ging. En pas later, om 12.22 geef je het volledig verhaal. Ondertussen had je gehoopt dat "linkiewinkies" en ander "allochtoon-pamperaars" in actie zouden schieten om die man te verfoeien en het VB de schuld te geven. En jij ging daarna het volledige verhaal opdissen en die "linkiewinkies" en "allochtoon-pamperaars" onderuit halen...
Wat een situatie. Waarom kon je niet gewoon in alle fatsoen het hele verhaal vertellen en er je menig over geven? Een meisje heeft mogelijk een trauma opgelopen en wat doe jij: jij speelt spelletjes. Is dit nu een voorbeeld van leedvermaak? Ik zou haast beweren dat jij blij bent dat zoiets gebeurd is omdat je nu je persverse spelletjes kunt spelen. foei. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Autochtone jongens vallen meisjes overigens NOOOOOOOOOOOOOOOOIT lastig !!! ![]()
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() als straf moeten we jou nu in een badpak stoppen en naar de Oceade sturen. En hopen maar dat die jongens ook op mannen vallen
![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 20 mei 2006 om 11:43. |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ik vind het een racistische daad van die vader van dat meisje.
en het Vb is moreel verantwoordelijk. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik begrijp die logica niet. Maar goed dat ze van jou geen rechter gemaakt hebben. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 20 mei 2006 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Voor mij is er maar 1 oplossing: het zijn vooral allochtone jongens die hun vuile, bruine poten niet van blanke meisjes kunnen houden, die hier het promo team van het VB zijn. Niet Hans van Themsche en niet de allochtone jongens die hun hormonen wel onder controle hebben.
Vermits men met allochtone meisjes zelden problemen heeft, stel ik voor dat dat soort overgeile gekken, een verplichte geslachtsveranderende operatie moeten ondergaan (in Casablanca hebben ze daar een goede kliniek voor). Daarna laat men hen verplicht hun diensten leveren aan gefrustreerde autochtone perverselingen, zodat autochtone meisjes ook veilig zijn voor hen. Dat is mijn oplossing. Het is ook multicul, want ik respecteer hierin de positie van de vrouw, volgens de principes van de islam. Laatst gewijzigd door Boadicea : 20 mei 2006 om 12:06. |
![]() |
![]() |
#11 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Precies of er lopen geen bleke geile bokken rond. ![]() Citaat:
Goeie ervaringen daar opgedaan? Uw pietje kunnen verkopen? Of staat het ginds op een bokaal sterk water? Citaat:
Hoe sommigen de kost proberen te verdienen om die operatie te betalen...... ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 20 mei 2006 om 12:16. |
||||
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het was allemaal maar om te lachen: de "beschermende jongeren" waren in feite vlaamsblokkers en de bruine papa van het meisje was een brave allochtoon. Allez! en nu opnieuw proberen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() ha nee: Dutroux, Fourniret, Horion, Xavier Buisseret en die Tom Gernaey, zijn allemaal allochtonen, evenals de vriend van Gerard Reve, de moordenaar van Loubna Benaiissa (naam ontglipt me).
#15 |
|
![]() tegendraadigaard toont zichzelf als een heel laag manneke door de idiote spelletjes die hij speelt. Als jij er wil in mee stappen, dan toon je alleen maar aan dat je geen haar beter bent.
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom zou Tegendradigaard niet mogen wat ons aller politici van de eerste tot de laatste zich aan bezondigen: recuperatie van miserie voor hun hoogstpersooonlijke bollewinkel?
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo rond 1900 was het ook zeer modieus om wit voor de dag te komen, liefst met paraplu op zonnige dagen. Dit, omdat mensen die bruin waren [geworden], teveel buiten werkten. En daar had de gegoede burgerij immers tuinmannen voor. Dat de zonen des huizes, van die verwende klieren, zichzelf meestal vergrepen aan de diensters, is al lang vergeten. Dogville, gisteren op TV, is aar een mooi, extreem voorbeeld van. Veel belangrijker waren de daden die deze jongens later zouden zetten. Zoals olifanten schieten in Congo bijvoorbeeld.
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Lijkt me niet gezond, als alles zomaar op schuld en racisme zou worden geschoven. Natúúrlijk wordt daar zeer selectief mee omgesprongen. Bovenstaand is een voorbeeld van 'zelfverdediging' (of zoiets); een vader die zijn dochter wil beschermen tegen schorem. Lijkt mij niet meer dan logisch. Dat heeft verder weinig tot niets met het Vb te maken, te meer daar het in Brussel plaatsvond. Het Vb heeft daar niets te zoeken, want Brussel is Brussel. Geen Vlaanderen. Wat bedoelt u precies met die laatste zin?
Laatst gewijzigd door Mephisto : 20 mei 2006 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mij excuseren? Of gewoon meedoen met het spelleke? onbegrijpelijk en inhoudsloos. edit: en wansmakelijk Laatst gewijzigd door styllo_ben : 20 mei 2006 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat: