![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() SWIFT is niet meer beschermd tegen de privacy schendingen.
Als de CIA wereldwijd het geldverkeer van ons allen kan controleren. Dan mogen wij er overtuigd van zijn dat bepaalde diensten in België dat ook kunnen. En kunnen bepalen lijsten in allerlei handen vallen, zoals het in Amerika het geval is geweest die ertoe geleid hebben dat dit is uitgelekt! Hoe zit het bij ons met de wet op de privacy? Zijn het alleen nog bepaalde personen, politici, Koningshuis enz... die over deze waarborg genieten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Kan je trouwens de anti-witwasregels waar alle financiële instellingen zich wereldwijd aan houden en ken je de verplichtingen die de Belgische banken in dat verband dienen na te leven, inclusief de meldingen die ze, zonder hun klant in te lichten, aan de overheid moeten overmaken over verrichtingen die als mogelijk verdacht worden beschouwd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Denk ik ![]() Hoewel ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik als Zwarte Spion lees ook al jullie e-mails en zelfs jullie dagelijkse post thuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bedankt bij voorbaat ![]()
![]() |