Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juni 2006, 22:09   #1
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard Busmoorddader verklaart: links slachtoffer greep me naar de keel

Nou en ... de linkse pamperbrigade heeft 3 dagen de tijd gehad om een verhaaltje te verzinnen, kwestie van hun sprookjes te laten kloppen.

Het is al 5 voor 12 en men wil echt de lont in het kruitvat gooien, geloof ik. (en dan bedoel ik niet dat men brand wil stichten in een winkelketen)

Hou toch op. Is het niet logisch dat de advocaten hun beroep oneer aandoen door al lang een verhaal opgedist te hebben. Ze hebben genoeg multicul vriendjes die ondertussen naar de politie kunnen stappen en zeggen dat ze op die bus zaten en verklaren wat ze willen. Politiek correcte meineed zien ze blijkbaar graag als waarheid.

Nee, die lieve allochtoontjes toch. Ze hebben NOOIT iets misdaan, maar leven hier wel vrijwillig tussen 10 miljoen autochtone racisten die hen naar het leven staan.

Wie zou er trouwens niet terug proberen te slaan, als er plots een horde van zes verwilderde beesten op je begint in te beuken? Een normaal mens heeft een overlevingsdrang. Dat is een doodnormaal oerinstinct, maar we moeten het allemaal negeren en ons laten afmaken door het door pc gesponserd rucht.

Wij zijn voor hen (=regering) white trash en mogen opgeofferd worden voor het hogere doel: de multicriminele puinhoop verder laten woekeren.

Die allochtonen zijn handig voor PC België: vertroetel ze en in ruil ruimen ze politieke tegenstanders op. Maak de domme massa dan duidelijk dat het geen criminelen zijn, maar arme, gediscrimineerde stakkers en dat het altijd de Belgen zijn die alles fout doen.

Ik zeg niet dat alle Belgen doetjes zijn, maar tegenover 1 Hans van Themsche, staan hier 6 laffe doodmeppers, die met PC goedkeuring doodleuk hun verantwoordelijkheid kunnen ontlopen en die binnenkort opnieuw slachtoffers kunnen maken. Vergeet niet dat ze al gekend waren bij het gerecht, voor dit dodelijk incident, terwijl HVT geen strafblad had en zijn dolle schietpartij onverklaarbaar is voor velen uit zijn omgeving.

Wake up! Slik die rommel niet meer als een foie gras gans. Ruk die oogkleppen af en trek die corrupte kar niet langer.
Oud 27 juni 2006, 22:16   #2
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Ik hoorde ook op het nieuws dat de aanklacht afgezwakt is tot slagen en verwondingen met de dood tot gevolg.. jaja strenge straffen in het vooruitschiet
Oud 27 juni 2006, 22:17   #3
Spanks
Vreemdeling

Spanks's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest Bekijk bericht
Ik hoorde ook op het nieuws dat de aanklacht afgezwakt is tot slagen en verwondingen met de dood tot gevolg.. jaja strenge straffen in het vooruitschiet
Aantal uren papierkes rapen voor de minderjarigen?
Spanks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 22:26   #4
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Als straf: veertien dagen oudjes helpen op de bus...of zo...
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 22:27   #5
Gringo
Partijlid

Gringo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spanks Bekijk bericht
Aantal uren papierkes rapen voor de minderjarigen?

Neen.Gewoon vijf bladzijden:

Ik mag niemand doodslaan op de bus.
Ik mag niemand doodslaan op de bus.
Ik mag niemand doodslaan.......
Gringo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 22:29   #6
vjeeke
Schepen

vjeeke's schermafbeelding

Standaard

Ze bevelen de minderjarigen misschien aan om in een gesloten instelling te steken - "oei die zitten al vol" - "dan laten we ze gewoon lopen"

dat het maar rap verkiezingen zijn, heb er mijn buik van vol van die zogenaamde "zware" straffen
vjeeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 22:30   #7
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor mij is het gewoon MOORD. En al de rest is in mijn ogen zever in pakskes.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 22:45   #8
Spanks
Vreemdeling

Spanks's schermafbeelding

Standaard

Wat een manier alweer om een duidelijk signaal te stellen
Spanks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 22:48   #9
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Is gewoon "vals" gespuis, die valsheid&leugens zit in hun cultuur/islam.

Ze kronkelen en vertellen wat hen ten goede zal komen, zullen zeker niet oprecht zijn en zeggen het zat zo.

Moi rien fait monsieur, mois rien fait, lui commencer monsieur ...ETTERS

Laatst gewijzigd door colargo : 27 juni 2006 om 22:49.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 22:48   #10
vjeeke
Schepen

Standaard

Citaat:
tja we proberen te denken zoals onze regering dat zou doen
Oud 27 juni 2006, 22:56   #11
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Heel België schreeuwt om strengere en rechtvaardige straffen voor zware feiten als moord, verkrachtingen, pedofilie, zinloos geweld met de dood als gevolg enz...

Hoeveel witte marsen hebben we nog nodig eer we gaan beseffen dat we misschien de doodstraf opnieuw moeten invoeren in belgië en heel het westen, de afschaffing van de wet lejeune, de luxe (hotel) gevangenissen veranderen in sobere hokjes, de bouw van meer en betere gesloten jongeren gevangenissen, de nul tolerantie voor alle criminaliteit, verlaging van de leeftijd waarin men verantwoordelijk is voor eigen daden van 18 naar 14, hervorming justitie, rechtspraak en rechtvaardigheid meot er voor iedereen zijn en moet bijgevolg gratis zijn. het kan niet dat mensen processen verliezen omdat ze door geld gebrek niet kunnen door procederen tegenover grote multi national bedrijven en rijke mensen.
dus men moet de rechtspraak en justitie gratis maken en onafhankelijk maken van politiek.
rechters en advocaten mogen enkel en alleen hun functie uitoefenen en mogen geen politieke banden hebben noch banden met het bedrijfs of zakenleven. ook mogen er geen miljoenen achterpoortjes meer zijn, duidelijke straffen en wetten. geen oneindige beroepen meer indien men veroordeeld word.
en ga zo maar door.

feitelijk mogen er nog wat middeleeuwse straffen bijkomen maar misschien is dat wat te ver
alhoewel, letterlijke castratie voor verkrachters en pedofielen vind ik nog niet zo ongepast.
en zware dwangarbeid voor zware criminelen die niet de doodstraf hebben gekregen

en tot slot geloof ik niet in een 2de kans beleid voor sommige zware criminelen.
laat staan dat ik ze oneindig veel kansen zou geven zoals nu het geval is
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 23:04   #12
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Overdrijf zo eens niet. Doetjes.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 23:05   #13
vjeeke
Schepen

Standaard

Vandaag was het ook bijna prijs - het had nietveel gescheeld of ik zat op dat uur ook op die bus - ik heb ook op die bus gezeten maar op een ander tijdstip.

Dit is het verhaal van die kerel die erop zat.

"Vandaag weer aggressie op de bus richting maastricht.
Bus stopt normaal aan een bepaalde halte maar reed door, op dat moment begint er een turk/marrokaan van zijn oren te maken da hij daar moest zijn.
Chauffeur zei "daar stopt geen bus", de man zei jawel want ik ga al 5 maanden elke dag met de bus naar maastricht en ik stap daar elke dag af.
Op dat moment begint de man lastig te worden en begint te praten van en dan zijde gij verwonderd da jullie altijd een pak rammel krijgen. Jij verdient ze ook.
Op den duur begon de man de chauffeur uit te maken voor racist enz...
Ook begon hij de chauffeur zijn vrouw te beledigen en de man die moest afstappen was ondertussen aant koken van woede.
Toen heeeft de chauffeur de bus maar aan de kant gezet en de man uitgelaten om problemen te voorkomen.

Veel mensen hebben geprobeerd de man te kalmeren maar wegens er veel itallianen op de bus zaten en deze natuurlijk de man steunden kon men niet echt iets gaan zeggen om de buschauffeur te helpen anders hadden de mensen zelf weer ruzie.
Ik denk dat dit 1 van de vele verhalen is die dagelijks gebeuren."

Daar geef ik hem meer dan gelijk in. Ik pak ook heelveel die bus en daar zit inderdaad wat op dat graag is amok maakt.
Oud 27 juni 2006, 23:07   #14
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

KIFKIF is ook druk bezig, politie schiet turk in de rug!

http://www.site.kifkif.be/kifkif/index.php

You have been banned for the following reason:
Geen
Date the ban will be lifted: Nooit

allez zeg ik mag niet meer met de marokkaantjes praten

Laatst gewijzigd door colargo : 27 juni 2006 om 23:14.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 23:24   #15
Keats
Gouverneur

Keats's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je avatar roept glorierijke beelden uit een ver verleden in mij op

Ik heb de Harris-levels nog gespeeld.

"pulling a Columbine" lijkt steeds meer aan de orde van de dag in Vlaanderen, ofniet?
Oud 27 juni 2006, 23:43   #16
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Doe geen moeite. Er zitten drie minderjarigen bij, en die draaien op voor de drie ander, aangezien ze niet lang vastgehouden kunnen worden.

Zij doen dat altijd zo. Op hun 18 wordt hun strafblad toch gewist (zeker voor een magere "ONOPZETTELIJKE slagen en verwondingen").
Oud 27 juni 2006, 23:45   #17
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja het lijkt me nogal evident dat men in een rechtssysteem een onderscheid maakt tussen moord, doodslag en dood door schuld. Stelt u nu voor om dat onderscheid weg te laten en iedereen direct de zwaarste straf te geven of alleen allochtonen?
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 23:48   #18
Gargamel
Banneling

Standaard

Die Turk is gelukkig met zijn 72 geiten ,verkregen van allah..

En die afstapper moesten ze eens oppakken voor zijn contacten aldaar..wiet enz....

Laatst gewijzigd door Gargamel : 27 juni 2006 om 23:49.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 00:17   #19
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Doe geen moeite. Er zitten drie minderjarigen bij, en die draaien op voor de drie ander, aangezien ze niet lang vastgehouden kunnen worden.

Zij doen dat altijd zo. Op hun 18 wordt hun strafblad toch gewist (zeker voor een magere "ONOPZETTELIJKE slagen en verwondingen").

Klopt.

Een veroordeling van een paar maanden voor Mol/Everberg, en klaar is kees.
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 01:22   #20
tooninjo
Vreemdeling

Standaard

De feiten zijn verminderd tot opzettelijke slagen en verwondingen met niet de bedoeling om te doden.Ik zeg niet dat men zichzelf niet mag verdedigen als ze je (provoceren) maar als je het op het nieuws hoort die avond kun je je toch gaan aangeven. Neen,wat doen ze op de vlucht slagen. Wat hoor ik hier nu op Terzake canvas de daders werden al gezocht voor brandstichting,diefstal,enz... Dan vindt ik toch dat de politie niet al teveel heeft moeten doen 9/10 gewoon vragen aan de getuigen kijk is naar de foto's en klaar is kees. En vermits dat ze na al de feiten dat ze al gepleegd hebben nog vrij op straat lopen,zegt al genoeg over het beleid van de regering.Spreek uw syem uit in oktober en stem op de goede partij. En die onnozelheid van ze hebben geen werk of ze missen opvoeding,wat denken jullie dat er geen Belgen zijn die dit doormaken. We zullen kijken wat er gebeurd in oktober ik hoop dat hetterug een zwarte zondag wordt.
tooninjo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be