![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() heeft iemand ervaring met dat programma, en was dat een positieve of negatieve ervaring?
kheb het gedownload en eens opgezet maar ik zou de mening eens willen van iemand die er al mee gewerkt heeft. alvast bedankt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() ik heb er geen slechte ervaringen mee moet ik zeggen - vooral ook voor het downloaden van software allerlei zo
wel op voorwaarde dat je een goede antivirus en antispyware hebt die alles scant wat je binnentrekt de pro versie is nog beter en die kan je downloaden via de gratis versie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 juli 2006 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand heeft vandaag gelezen dat Kazaa enkel nog legale downloads gaat versassen.
![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 27 juli 2006 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de 4.10.5 versie
Ik ben zelf mod. op een heel groot muziek forum,dus gebruik het zeer veel!! Af en toe de vierus scan gebruiken kan geen kwaad Maar een echte aanrader is het wel
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 27 juli 2006 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Een nadeel is volgens mij wel dat populaire liedjes vaak heel traag downloaden.
Ook op piekmomenten ('s avonds) is de downloadsnelheid heel wat trager dan op andere momenten van de dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() maar tis eigelijk meer omdat bearshare nogal een smerige taktiek aant gebruiken is. Dus zonder te vragen downloadt ie een nieuwe versie (en ge ziet die dan verdomme tussen uw andere downloads verschijnen!) waarna het u prompt lastig valt met de vraag om up te daten. Afwisselend krijg ik ook de vraag "wil je delen?" en "wil je niet delen?" dus een moment van onoplettendheid en lap, uw den upload kan beginnen. dat is trouwens recentelijk, vroeger alleen lof voor bearshare. Maar ik zoek dus een opvolger voor dit heel goede programma. Hopelijk heeft limewire ook het gnutella netwerk waar bearshare op zit. (oja, en is "shareaza" beter?) bedankt voor reacties tot nu toe btw. groetjes Laatst gewijzigd door Ambiorix : 27 juli 2006 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik Limewire pro en ik ben daar heel tevreden over, weinig virussen en het gaat toch wel snel...
Laatst gewijzigd door Kim : 27 juli 2006 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dit is totaal verleden tijd.
gebruik Bittorrent |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Schrijf je in in elke bib met genoeg cd's en breng ze nooit meer terug, véééél beter dan Limewire en andere brol.... 8)
![]() |
#11 |
|
![]() Ik vind Limewire veel te traag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bittorrent is te traag voor gewoon een liedje te downloaden. Bovendien moet je op sites gaan zoeken naar torrents. Ik wil een applicatie waar ik kan intikken : "John Lennon - Luck of the Irish". Hoe lang denk je dat ik ga zoeken naar een site die die torrent heeft ?
De nieuwste commerciële brol kan ik daarmee misschien vinden, maar die hoef ik niet. Maar een nummer zoals het hierboven vermelde, wat op geen cd meer te vinden is wegens censuur van de platenmaatschappijen om de queen niet te kwetsen, dat vond je wel terug op kazaa.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 27 juli 2006 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok... lost het probleem 2 op ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
elke keer als ik het opstart dan zegt hij dat toch zodus
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Gebruik FrostWire, net hetzelfde als LimeWire, maar zonder de vraag om het te kopen en zonder censuur.
LimeWire en FrostWire zoeken alleen op het Gnutella-netwerk. Shareaza zoekt ook op het Gnutella2-netwerk en je kan hem op gebruiken als bittorrent-cliënt(alhoewel er daarvoor betere programma's zijn) PS. zowel LimeWire, als FrostWire, als Shareaza(en waarschijnlijk nog een paar anderen) zijn,in tegenstelling tot BearShare, uitgegeven onder een GPL-licentie en bevatten dus geen spyware of andere brol.
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." Evelyn Beatrice Hall (Misschien geen origineel onderschrift, maar ik weet tenminste van wie het komt) Laatst gewijzigd door FISHERMAN : 28 juli 2006 om 07:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |