![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben op zoek naar software om een spreidingskaart te maken. Even verduidelijken: Het resultaat zou een kaart van België moeten worden waarop de gemeenten zijn ingekleurd naargelang bv. het aantal cafés dat zich in elke gemeente bevindt.
De data waarop die kaart gebaseerd moet worden heb ik reeds; dat is het probleem niet. Ik heb gewoon geen zin om een kaart te gaan inkleuren, vermits deze nl. ook makkelijk updatebaar moet zijn... Suggesties? Iemand? Alvast bedankt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met het programmaatje Streamline zet je die pixel-tekening om naar een verctor-tekening, en dan kleur je het in, bjivoorbeeld in Illustrator of AutoCAD. Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 8 augustus 2006 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Google maps, moet je wel beschikken over een webpagina, maar dat kun je dus ook op je localhost doen, een webpagina aanmaken met maps code op.
Enkel via één of andere webservice je longitudes en lattitudes opvragen aan de hand van de adressen van de café's, die in de html code steken samen met de key die je gratis kunt aanvragen op http://www.google.com/apis/maps/signup.html Meer info vind je op http://sfsurvey.com/gmaps/ Echte spreidingskaarten zul je via deze weg ook wel kunnen maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() mappoint.
kan je op postcode niveau werken |
![]() |
![]() |