|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  21 augustus 2006, 13:54 | #1 | ||
| Secretaris-Generaal VN |  Hans1 werkt bij Google... Citaat: 

__________________ The oncoming storm Citaat: 
  Nelle  Pastorale  Nelle  Jazeker  Nelle  Laatst gewijzigd door Jazeker : 21 augustus 2006 om 13:57. | ||
|   |   | 
|  21 augustus 2006, 13:59 | #2 | 
| Minister-President Geregistreerd: 25 mei 2006 Locatie: Isla Tortuga 
				 |   Pelgrim en 1handclapping zijn ook al bezig bet Esperanto te promoten. 'k zou dat misschien ook wel nog willen leren. Maar op mijn lijstje staat eerst nog spaans, portugees en japans. | 
|   |   | 
|  22 augustus 2006, 00:15 | #3 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  8 mei 2003 Locatie: Leuven, Vlaanderen 
				 |   Hehe. Heel professioneel zal het daar wel niet aan toegaan dan... | 
|   |   | 
|  25 augustus 2006, 10:29 | #4 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  7 september 2002 Locatie: Waregem 
				 |   In tegenstelling tot de drie laatste talen zal je in staat zijn Esperanto in een heel korte tijd aan te leren. Er is immers een volmaakt gestroomlijnde spraakkunst zonder uitzonderingen, een volkomen regelmatige spelling en een woordvorming die je heel snel onder de knie hebt. | 
|   |   | 
|  25 augustus 2006, 16:10 | #5 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN |   Lingua belgica is... gewoon Nederlands hoor... 
				__________________ Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven | 
|   |   |