![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Kristoff Bonne schreef:
> Karel, > > > Karel Jansens schreef: > >>>>>Hou uw zever (voor de 100e maal) in be.politics. > > >>>>Zoudt gij uw off-topic (en domme) replies uit be.politics willen houden, >>>>astamblieft? > > >>>Vertel dat tegen die idioot die begonnen is met te crossposten tussen >>>be.politics en be.radio/be.tv. >> >>Ik heb daar geen last van; ik dacht dat ze dat graag hoorden in be.radio >>en be.tv. > > > Het merendeel van de mensen in be.radio en be.tv wel. > > Verkeerd gedacht dus. :-) > > > Nu u weet dat u wel de mensen wel degelijk stoort door te cross-posten > naar be.tv en be.radio, zou u zich willen onthouden van dit nog te doen? Nee. -- Karel "de Jazz" Jansens "How can we dance when our earth is turning "How do we sleep when our beds are burning" (Midnight Oil - Beds Are Burning) http://www.youtube.com/watch?v=b7Qn4uGh57Y Comment: Invaders aren't always white... |
|
|
#2 |
|
|
"Karel Jansens" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Kristoff Bonne schreef: > > Karel, > > > > > > Karel Jansens schreef: > > > >>>>>Hou uw zever (voor de 100e maal) in be.politics. > > > > > >>>>Zoudt gij uw off-topic (en domme) replies uit be.politics willen houden, > >>>>astamblieft? > > > > > >>>Vertel dat tegen die idioot die begonnen is met te crossposten tussen > >>>be.politics en be.radio/be.tv. > >> > >>Ik heb daar geen last van; ik dacht dat ze dat graag hoorden in be.radio > >>en be.tv. > > > > > > Het merendeel van de mensen in be.radio en be.tv wel. > > > > Verkeerd gedacht dus. :-) > > > > > > Nu u weet dat u wel de mensen wel degelijk stoort door te cross-posten > > naar be.tv en be.radio, zou u zich willen onthouden van dit nog te doen? > > Nee. > U bent een door en door slecht persoon! |
|
|
#3 |
|
|
fic schreef:
> "Karel Jansens" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >>Kristoff Bonne schreef: >> >>>Karel, >>> >>> >>>Karel Jansens schreef: >>> >>> >>>>>>>Hou uw zever (voor de 100e maal) in be.politics. >>> >>> >>>>>>Zoudt gij uw off-topic (en domme) replies uit be.politics willen > > houden, > >>>>>>astamblieft? >>> >>> >>>>>Vertel dat tegen die idioot die begonnen is met te crossposten tussen >>>>>be.politics en be.radio/be.tv. >>>> >>>>Ik heb daar geen last van; ik dacht dat ze dat graag hoorden in be.radio >>>>en be.tv. >>> >>> >>>Het merendeel van de mensen in be.radio en be.tv wel. >>> >>>Verkeerd gedacht dus. :-) >>> >>> >>>Nu u weet dat u wel de mensen wel degelijk stoort door te cross-posten >>>naar be.tv en be.radio, zou u zich willen onthouden van dit nog te doen? >> >>Nee. >> > > > U bent een door en door slecht persoon! Uh-oh! They're on to me! -- Karel "de Jazz" Jansens "How can we dance when our earth is turning "How do we sleep when our beds are burning" (Midnight Oil - Beds Are Burning) http://www.youtube.com/watch?v=b7Qn4uGh57Y Comment: Invaders aren't always white... |
|
|
#4 |
|
|
Karel,
Karel Jansens schreef: >>> Ik heb daar geen last van; ik dacht dat ze dat graag hoorden in be.radio >>> en be.tv. >> Het merendeel van de mensen in be.radio en be.tv wel. >> Verkeerd gedacht dus. :-) >> Nu u weet dat u wel de mensen wel degelijk stoort door te cross-posten >> naar be.tv en be.radio, zou u zich willen onthouden van dit nog te doen? > Nee. U weet toch dat u als klant van scarlet, gezien artikel 1 en artikel 2.2 van de algemene voorwaarden van scarlet, u gebonden bent aan het naleven van de "netiquette" en de "acceptable use policy". Gezien artikel 1.3 kunnen uw akties hier dus eventueel zodanig geïnterpreteerd worden dat kan leiden tot het opschorten van het contract tussen scarlet en uwzelf. Zie http://www.scarlet.be/nl/support/adsl/a124519 En klik op "lees de algemene voorwaarden". (Gewoon om even te vermelden dat u later niet kunt zeggen "ik wist het niet" en "ik veronderstelde niet dat ik last veroorzaakte"). Cheerio! Kr. Bonne. |
|
|
#5 |
|
|
Kristoff Bonne schreef:
> Karel, > > Karel Jansens schreef: > >>>>Ik heb daar geen last van; ik dacht dat ze dat graag hoorden in be.radio >>>>en be.tv. > > >>>Het merendeel van de mensen in be.radio en be.tv wel. >>>Verkeerd gedacht dus. :-) >>>Nu u weet dat u wel de mensen wel degelijk stoort door te cross-posten >>>naar be.tv en be.radio, zou u zich willen onthouden van dit nog te doen? > > >>Nee. > > > U weet toch dat u als klant van scarlet, gezien artikel 1 en artikel 2.2 > van de algemene voorwaarden van scarlet, u gebonden bent aan het naleven > van de "netiquette" en de "acceptable use policy". > > Gezien artikel 1.3 kunnen uw akties hier dus eventueel zodanig > geïnterpreteerd worden dat kan leiden tot het opschorten van het > contract tussen scarlet en uwzelf. > > Zie http://www.scarlet.be/nl/support/adsl/a124519 > En klik op "lees de algemene voorwaarden". > > > > (Gewoon om even te vermelden dat u later niet kunt zeggen "ik wist het > niet" en "ik veronderstelde niet dat ik last veroorzaakte"). Ga vooral uw gang. Please; dat spaart me een maand opzegvergoeding uit. -- Karel "de Jazz" Jansens "How can we dance when our earth is turning "How do we sleep when our beds are burning" (Midnight Oil - Beds Are Burning) http://www.youtube.com/watch?v=b7Qn4uGh57Y Comment: Invaders aren't always white... |