![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Walter Grootaers, zanger en tv-presentator : ,,Artiesten mogen het podium
gebruiken om een politiek statement te maken. Ik sta volledig achter het idee. De aandacht voor de problematiek is terecht. Toch zit ik met een dubbel gevoel. Het initiatief is té georchestreerd en heeft een te zware politieke kleur gekregen. De timing, een week voor de verkiezingen, is ook heel jammer. Ik vrees voor een averechts effect in het stemhokje. Men had de concerten beter op 11 juli gepland, dan zou de boodschap bij de mensen beter blijven hangen zijn. Ik denk niet dat ik ga kijken. Nee, de Kreuners zijn niet gevraagd. We zouden er ook niet op ingaan.'' Bron: De Standaard weekend --- Goed zo, een non-politieke Vlaamse muziekgroep zoals De Kreuners verdient elks waardering. Overigens zal extreemlinkse Patrick Riquelle en zijn extreem linkse begeleidende bende, van de extreem linkse laatste show, aanwezig zijn op de concerten. Niet alleen het initiatief, maar ook de artiesten zijn ofwel links tot extreem-links. Laat de linkse drek maar van het podium vloeien. Koen |
![]() |
#2 |
|
![]() Koen Godderis wrote:
> Walter Grootaers, zanger en tv-presentator : ,,Artiesten mogen het podium > gebruiken om een politiek statement te maken. Ik sta volledig achter het > idee. De aandacht voor de problematiek is terecht. Toch zit ik met een > dubbel gevoel. Het initiatief is té georchestreerd en heeft een te zware > politieke kleur gekregen. De timing, een week voor de verkiezingen, is ook > heel jammer. Ik vrees voor een averechts effect in het stemhokje. Men had de > concerten beter op 11 juli gepland, dan zou de boodschap bij de mensen beter > blijven hangen zijn. Ik denk niet dat ik ga kijken. Nee, de Kreuners zijn > niet gevraagd. We zouden er ook niet op ingaan.'' > Bron: De Standaard weekend > --- > Goed zo, een non-politieke Vlaamse muziekgroep zoals De Kreuners verdient > elks waardering. > Overigens zal extreemlinkse Patrick Riquelle en zijn extreem linkse > begeleidende bende, van de extreem linkse laatste show, aanwezig zijn op de > concerten. > Niet alleen het initiatief, maar ook de artiesten zijn ofwel links tot > extreem-links. > Laat de linkse drek maar van het podium vloeien. > Koen Het zou geloofwaardiger klinken wanneer er stond : "Wij zijn gevraagd , maar doen er niet aan mee !" Nu is het: WIJ ZIJN NIET GEVRAAGD,MAAR ZOUDEN ER TOCH NIET AAN MEE DOEN. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
![]() |
#3 |
|
![]() "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > Walter Grootaers, zanger en tv-presentator : ,,Artiesten mogen het podium > gebruiken om een politiek statement te maken. Ik sta volledig achter het > idee. De aandacht voor de problematiek is terecht. Toch zit ik met een > dubbel gevoel. Het initiatief is té georchestreerd en heeft een te zware > politieke kleur gekregen. De timing, een week voor de verkiezingen, is ook > heel jammer. Ik vrees voor een averechts effect in het stemhokje. Men had > de concerten beter op 11 juli gepland, dan zou de boodschap bij de mensen > beter blijven hangen zijn. Ik denk niet dat ik ga kijken. Nee, de Kreuners > zijn niet gevraagd. We zouden er ook niet op ingaan.'' > > Bron: De Standaard weekend > Knip rechts geleuter > > Koen > > Het Volk, Zondag 9 juli 2006: "The Tragically Hip, sociaal geëngageerd als altijd Om twee redenen toonden de Canadezen van The Tragically Hip zich gisteren barmhartig in Brugge. Eén: omdat ze die verstokte fans in België en Nederland eindelijk nog eens de kans gaven om hen live aan het werk te zien. Twee: omdat zanger-gitarist Paul Langlois ons backstage toevertrouwde dat Tom Barman hen zeker mag vragen om straks mee te spelen op de concerten tegen racisme." Tot vanavond op 't Cactusfestival? www.cactusfestival.be groeten will |
![]() |
#4 |
|
![]() On Sun, 9 Jul 2006 10:28:41 +0200, "Koen Godderis"
<koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote: >Goed zo, een non-politieke Vlaamse muziekgroep zoals De Kreuners verdient >elks waardering. Hey domoor, ooit "Cous-Cous Kreten" gehoord? En wat te denken van dit: http://www.dekreuners.be/html/bio.php ---------------------------------------------------------------------- In 1989 komt er een nieuwe versie uit van het nummer Cous-cous kreten maar dit keer samen met allerlei bekende Vlamingen en politici. De Kreuners doen dit om de vereniging Koloriek te helpen en hun standpunt tegen racisme nog eens te onderstrepen. ---------------------------------------------------------------------- Snel bijwerken die "Berufsverbot"-lijst, zodat je weer punten kan scoren bij fuhrer Phillippe. -- Bart Van Hemelen [at] GMail [dot] com ------------------------------------------------------------------------------- "You are forcing me to be the voice of reason. And that’s not a good look for me!" -- Barney to Ted on "How I Met Your Mother", season 1 episode no. 22 |
![]() |
#5 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > > > Enkel wie slinx is is gevraagd, de rest > is niet welkom, van verdraagzaamheid gesproken. > Over verdraagzaamheid gesproken... Waarom verdraag jij niet dat er artiesten optreden voor een doel als bv. verdraagzaamheid? Gij, oh schitterende verdraagzame, zou dat toch moeten verdragen? Of zijn de vb'ers dan toch niet zo verdraagzaam? |
![]() |
#6 |
|
![]() "fic" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> > >> Enkel wie slinx is is gevraagd, de rest >> is niet welkom, van verdraagzaamheid gesproken. >> > > Over verdraagzaamheid gesproken... > Waarom verdraag jij niet dat er artiesten optreden voor een doel als bv. > verdraagzaamheid? > Gij, oh schitterende verdraagzame, zou dat toch moeten verdragen? > Of zijn de vb'ers dan toch niet zo verdraagzaam? > Verdraagzaamheid zoals op die bus in Antwerpen ? Voor deze verdraagzaamheid pas ik. Verdraagzaamheid tegenover de Islam ? Welke verdraagzaamheid ? Nee, ik ben niet verdraagzaam als je mij voor de 10e maal tegen de schenen schopt. Of is het deze laatste soort van verdraagzaamheid waarover je het hebt, moet ik mij levenslang tegen de schenen laten schoppen door onverdraagzamen ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#7 |
|
![]() "Bart Van Hemelen" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > On Sun, 9 Jul 2006 10:28:41 +0200, "Koen Godderis" > <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote: > >>Goed zo, een non-politieke Vlaamse muziekgroep zoals De Kreuners verdient >>elks waardering. > > Hey domoor, ooit "Cous-Cous Kreten" gehoord? > > En wat te denken van dit: http://www.dekreuners.be/html/bio.php > ---------------------------------------------------------------------- > In 1989 komt er een nieuwe versie uit van het nummer Cous-cous kreten > maar dit keer samen met allerlei bekende Vlamingen en politici. De > Kreuners doen dit om de vereniging Koloriek te helpen en hun standpunt > tegen racisme nog eens te onderstrepen. Artiesten moeten politiek neutraal blijven... We hebben dit in de States ook gezien waar bv The Dixie Chicks opkwamen tegen Bush... En nu hebben verloren die een heleboel fans... en hun cd-verkoop ging de diepte in... |
![]() |
#8 |
|
![]() "Blockbuster " <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ghingis Khan wrote: > >> > >> Enkel wie slinx is is gevraagd, de rest >> is niet welkom, van verdraagzaamheid gesproken. > > > En dien hopeloze blokker beweert dat Helmut ooit ne rechtse zak was. > Als Lotti links was, zou hij niet gevraagd zijn. > Ge moet weten wat ge wilt he pedalleke ipv te draaien gelijk den haan op > den toren. > > Wat jullie aanvoerders doen is proberen om mensen naar hun hand te zetten > door middel van pure chantage en als dat niet pakt gaat men hen proberen > onderuit te halen met een goedkope wraakactie. > > Stel je voor dat zo'n rotzakken zouden mogen regeren. > Wie niet plooit en naar de pijpen van Dolfke danst, zal rap tegen de muur > staan. > Het huidige bestuur is misschien ook niet volmaakt, maar een burgeroorlog > kunnen we best missen. > Ik kies dus voor het minste onder de kwaden, en nooit of te nimmer voor > een criminele bende zakkenwassers die nu stilaan zijn ware gelaat begint > te tonen. > > Als ik wil protesteren tegen iets, wil ik dat in volle vrijheid kunnen > doen, zonder dat het vlaams blok mij daarom moet proberen te chanteren, te > manipuleren of te executeren, want dat is precies wat men bij Helmut Lotti > probeert te doen. > Ondertussen zijn de blokkertjes ook ,het verleden van de andere artiesten > aan het uitvlooien, op zoek naar een middel om hen te doen inbinden. > Misschien heeft Laura Lynn op achtjarige leeftijd wel eens een appel van > een boom van iemand anders getrokken, of heeft Will Tura ooit eens een > vlieg platgeklopt. > > Bende lafaards. > Nog maar eens een ander aliaske ? Daar ga je dan -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#9 |
|
![]() "Eddy Delanghe" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Bart Van Hemelen" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> On Sun, 9 Jul 2006 10:28:41 +0200, "Koen Godderis" >> <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote: >> >>>Goed zo, een non-politieke Vlaamse muziekgroep zoals De Kreuners verdient >>>elks waardering. >> >> Hey domoor, ooit "Cous-Cous Kreten" gehoord? >> >> En wat te denken van dit: http://www.dekreuners.be/html/bio.php >> ---------------------------------------------------------------------- >> In 1989 komt er een nieuwe versie uit van het nummer Cous-cous kreten >> maar dit keer samen met allerlei bekende Vlamingen en politici. De >> Kreuners doen dit om de vereniging Koloriek te helpen en hun standpunt >> tegen racisme nog eens te onderstrepen. > > Artiesten moeten politiek neutraal blijven... We hebben dit in de States > ook gezien waar bv The Dixie Chicks opkwamen tegen Bush... En nu hebben > verloren die een heleboel fans... en hun cd-verkoop ging de diepte in... > > > En dat is dan nog een heel groot land = afzetgebied. Vlaanderen is een klein landje. Elke 'klant' moet je als muzikant alleszins koesteren. Koen |
![]() |
#10 |
|
![]() Ghingis Khan wrote:
> > > Verdraagzaamheid zoals op die bus in Antwerpen ? > Voor deze verdraagzaamheid pas ik. Neen, die niet. Wel de verdraagzaamheid van uw gedachtengenoot die graag John Wayne gaat spelen in de straten van Antwerpen. Dat is pas een echte man, he ? Wat een held !!! Twee onschuldige vrouwen en een 2-jarig kind neerknallen, en dan te dom zijn om zelfmoord te plegen. Is dat dan uw verdraagzaamheid ? Of is het weer allemaal niet waar of ligt de fout bij links ? Ze hadden maar geen vreemdelingen moeten binnenlaten, dan had die sukkelaar hen niet kunnen neerkogelen, is dat de stelling ? -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
![]() |
#11 |
|
![]() "Eddy Delanghe" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote in > message news:[email protected]. .. >> >> "Eddy Delanghe" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Bart Van Hemelen" <[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected]... >>>> On Sun, 9 Jul 2006 10:28:41 +0200, "Koen Godderis" >>>> <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote: >>>> >>>>>Goed zo, een non-politieke Vlaamse muziekgroep zoals De Kreuners >>>>>verdient >>>>>elks waardering. >>>> >>>> Hey domoor, ooit "Cous-Cous Kreten" gehoord? >>>> >>>> En wat te denken van dit: http://www.dekreuners.be/html/bio.php >>>> ---------------------------------------------------------------------- >>>> In 1989 komt er een nieuwe versie uit van het nummer Cous-cous kreten >>>> maar dit keer samen met allerlei bekende Vlamingen en politici. De >>>> Kreuners doen dit om de vereniging Koloriek te helpen en hun standpunt >>>> tegen racisme nog eens te onderstrepen. >>> >>> Artiesten moeten politiek neutraal blijven... We hebben dit in de States >>> ook gezien waar bv The Dixie Chicks opkwamen tegen Bush... En nu hebben >>> verloren die een heleboel fans... en hun cd-verkoop ging de diepte >>> in... >>> >>> >>> >> >> En dat is dan nog een heel groot land = afzetgebied. >> >> Vlaanderen is een klein landje. Elke 'klant' moet je als muzikant >> alleszins koesteren. >> >> Koen >> > Ik ga mij daar nu niet verder over uitspreken... maar volgens mij zal dit > toch op één of andere manier impact hebben op hun carriere... Ze gaan > hierdoor geen enkele cd meer verkopen.. integendeel... Ze hadden zich > beter neutraal opgesteld... > Voil�*, zeg ik ook. En als je dacht dat die hippe linkse bende rond Deus een cd van Laura Links koopt, denk dan maar snel iets anders. :) De typische Vlaamse artiesten zoals een Tura Links, Laura Links en Hemut Links zullen er alleen maar een pak fans mee te schijten zetten. Koen |
![]() |
#12 |
|
![]() "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote in message news:[email protected]. .. > > "Eddy Delanghe" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Bart Van Hemelen" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> On Sun, 9 Jul 2006 10:28:41 +0200, "Koen Godderis" >>> <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote: >>> >>>>Goed zo, een non-politieke Vlaamse muziekgroep zoals De Kreuners >>>>verdient >>>>elks waardering. >>> >>> Hey domoor, ooit "Cous-Cous Kreten" gehoord? >>> >>> En wat te denken van dit: http://www.dekreuners.be/html/bio.php >>> ---------------------------------------------------------------------- >>> In 1989 komt er een nieuwe versie uit van het nummer Cous-cous kreten >>> maar dit keer samen met allerlei bekende Vlamingen en politici. De >>> Kreuners doen dit om de vereniging Koloriek te helpen en hun standpunt >>> tegen racisme nog eens te onderstrepen. >> >> Artiesten moeten politiek neutraal blijven... We hebben dit in de States >> ook gezien waar bv The Dixie Chicks opkwamen tegen Bush... En nu hebben >> verloren die een heleboel fans... en hun cd-verkoop ging de diepte in... >> >> >> > > En dat is dan nog een heel groot land = afzetgebied. > > Vlaanderen is een klein landje. Elke 'klant' moet je als muzikant > alleszins koesteren. > > Koen > Ik ga mij daar nu niet verder over uitspreken... maar volgens mij zal dit toch op één of andere manier impact hebben op hun carriere... Ze gaan hierdoor geen enkele cd meer verkopen.. integendeel... Ze hadden zich beter neutraal opgesteld... |
![]() |
#13 |
|
![]() "Blockbuster " <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > Ghingis Khan wrote: > >> > >> Verdraagzaamheid zoals op die bus in Antwerpen ? >> Voor deze verdraagzaamheid pas ik. > > Neen, die niet. > Wel de verdraagzaamheid van uw gedachtengenoot die graag John Wayne gaat > spelen in de straten van Antwerpen. > Dat is pas een echte man, he ? > Wat een held !!! > Twee onschuldige vrouwen en een 2-jarig kind neerknallen, en dan te dom > zijn om zelfmoord te plegen. Maar mijn beste vriiend deze kerel heb jij opgevoed, in uw scholen en nu kom je zagen ? > Is dat dan uw verdraagzaamheid ? Dat is uw verdraagzaamheid, tot het misloopt, dan plots is het onverdraagzaamheid. > Of is het weer allemaal niet waar of ligt de fout bij links ? De fout ligt steeds bij links daarvan zijn er meer dan 100 miljoen getuigen. (spijtig zijn ze reeds lang dood en begraven) > Ze hadden maar geen vreemdelingen moeten binnenlaten, dan had die > sukkelaar hen niet kunnen neerkogelen, is dat de stelling ? Je begrijpt dus toch dat het een sukkelaar is, welke in uw scholen (internaat) is opgevoed. Wie zonder zonde............................... -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#14 |
|
![]() "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote in
news:[email protected]: > > De typische Vlaamse artiesten zoals een Tura Links, Laura Links en > Hemut Links zullen er alleen maar een pak fans mee te schijten zetten. > > Koen > > > Neen, ze zetten er een bange extreemrechtse Kortemarkse schijtlaars mee te kakken. |
![]() |
#15 |
|
![]() "Eddy Delanghe" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Artiesten moeten politiek neutraal blijven... We hebben dit in de States > ook gezien waar bv The Dixie Chicks opkwamen tegen Bush... En nu hebben > verloren die een heleboel fans... en hun cd-verkoop ging de diepte in... Euh onzin, Taking the Long Way debuteerde op nummer 1 met 526 000 verkocht cd's in de eerste week en staat na 6 weken nu op positie 4 in de billboard top 200. Ze verloren wat radio airplay ja. |
![]() |
#16 |
|
![]() Gegroet,
Ghingis Khan schreef: > Verdraagzaamheid zoals op die bus in Antwerpen ? > Voor deze verdraagzaamheid pas ik. Dat was pure idioot daar. Iemand die "ik ga het nu eens tonen hoe het moet" cavalier-seul gaat gaan spelen en zichzelf dan ook in de nesten steekt. > Verdraagzaamheid tegenover de Islam ? > Welke verdraagzaamheid ? > Nee, ik ben niet verdraagzaam als je mij voor de 10e maal > tegen de schenen schopt. En moet ik dan verdraagzaam zijn tegenover mensen die continue de naam "Vlaming" misbruiken terwijl ze het niet eens zijn. Ga eens je eigen naam gaan bevuilen héé! Cheerio! Kr. Bonne. |
![]() |
#17 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .72... > "Eddy Delanghe" <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > > >> >> Artiesten moeten politiek neutraal blijven... We hebben dit in de >> States ook gezien waar bv The Dixie Chicks opkwamen tegen Bush... En >> nu hebben verloren die een heleboel fans... en hun cd-verkoop ging de >> diepte in... >> >> >> >> > > Bullshit, Dixie Chicks is een overjaarse Texaanse meidengroep genre Spice > Girls waar geen hond ooit van wakker gelegen heeft. > > Echte artiesten als Springsteen, Young, Steve Earle (die won er zelfs > een Grammy mee)... hebben geen halve fan verloren of een cd minder > verkocht > omwille van hun politieke anti-Bush statements. > Het toont gewoon aan dat er nog muzikanten zijn met ballen aan hun lijf. Dat zeg jij ... Ik was vroeger een enorme fan van Springsteen, nu is dat al heel wat verminderd. Vroeger was ie tenminste politiek neutraal. Koen |
![]() |
#18 |
|
![]() Eddy,
Eddy Delanghe schreef: > Artiesten moeten politiek neutraal blijven... Gezever. Artiesten zijn -samen met "de jeugd"- ongeveer net DIE groep dit zich "alternatief denkend" moeten opstellen. Het zij net ZIJ die zich mogen afzetten tegen het nieuwe politiek correct denken van "u zult geen kritiek hebben op het 'Vlaams' belang" die bepaalde politieke commentatoren nu schijnen te hanteren. Artiesten hebben net WEL het moreel gezag om "tegen de schenen van het geweten van de goegebeurte te stampen en tegen de stroming in-te-gaan", iets wat andere groepen (politici, journalisten, ...) niet hebben. Eigenlijk doet dit me denken aan de reactie van bepaalde liberale politici op de publieke uitspraken van de bischoppen van enkele maanden geleden: "wij leven hier niet in Iran of zo .. hier moeten geestelijken hun mond houden en politieke beslissingen overlaten aan politici, het parlement en de regering". Blijkbaar hebben bepaalde politici het nogal moeilijk met het feit dat er buiten zichzelf er ook nog andere mensen rondlopen die een moreel gezag hebben en het als hun plicht zien om dat te gebruiken. > ... We hebben dit in de States ook > gezien waar bv The Dixie Chicks opkwamen tegen Bush... En nu hebben verloren > die een heleboel fans... en hun cd-verkoop ging de diepte in... Ze zijn de diepte in gegaan bij het concervatieve deel van de VS, terwijl die bij het meer progressieve deel net vooruit gegaan is. In de VS is het trouwens heel normaal dat artisten hun status als "artiest" gebruiken voor hun politieke mening te verkondigen. Dat zie je zowel in het convertatieve als het progressieve kamp daar. Eigenlijk is het geval van de "Dixie Chicks" wel enigzinds gelijklopend met dat van -bv- Laura Lynn. Net zoals met de Country-music in de VS is het ook hier dat een politiek concervatieve stroming zich "geankerd" had op een bepaalde soort muziek die in bepaalde mate teruggaat op "tradionele waarden"; waarbij ze plots tot de constatatie komt dat de mensen die die muziek vertolken niet allemaal die "concervatieve" politieke mening te hebben. Het VB ging er blijkbaar van uit dat "het simpele vlaamse meisje" Laura Lynn wel goed ging aansluiten bij hun als "Partij voor de gewone Vlaamse mensen". Blijkbar vindt Mvr. Tack dat dingen zoals verdraagzaamheid belangrijker vind dat dat woordje "Vlaams". Cheerio! Kr. Bonne. |
![]() |
#19 |
|
![]() "Kristoff Bonne" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Gegroet, > > > Ghingis Khan schreef: >> Verdraagzaamheid zoals op die bus in Antwerpen ? >> Voor deze verdraagzaamheid pas ik. > > Dat was pure idioot daar. Iemand die "ik ga het nu eens tonen hoe het > moet" cavalier-seul gaat gaan spelen en zichzelf dan ook in de nesten > steekt. > Zo wil ik het zien....het slachtoffer de dader, de daders zijn de slachtoffers. Het masker is gevallen. > > >> Verdraagzaamheid tegenover de Islam ? >> Welke verdraagzaamheid ? >> Nee, ik ben niet verdraagzaam als je mij voor de 10e maal >> tegen de schenen schopt. > > En moet ik dan verdraagzaam zijn tegenover mensen die continue de naam > "Vlaming" misbruiken terwijl ze het niet eens zijn. > Ga eens je eigen naam gaan bevuilen héé! > Vlamingen zijn toch ongelovige honden, staat zo in de Koran. Waaom mag het dan niet gezegt worden ? Men zou het hun dagelijk moeten inlepelen worden samen met rijstpap. > > Cheerio! Kr. Bonne. |
![]() |
#20 |
|
![]() Koen Godderis wrote:
> Ik was vroeger een enorme fan van Springsteen, nu is dat al heel wat > verminderd. > Vroeger was ie tenminste politiek neutraal. > Koen Koen, Een zanger/zangeres/artiest/schrijver, al is het een Vlaamse, heeft recht op een eigen (politieke) mening. Hij/zij heeft het recht om die mening te uiten. Hij doet dat, volledig naar eigen keuze, wel of niet en ook wanneer en waar hij dat wil. Dat noemen ze vrije meningsuiting en er is één partij in Belgie die, naar eigen zeggen, absolute voorstander is van dit recht. Tenminste, dat beweren ze. Nu blijkt dat niet zo te zijn en zijn ze plots tegen het recht op vrije meningsuiting, omdat het een andere mening betreft dan de hunne en omdat het zal gebeuren één weekje voor de verkiezingen. Moeten we hieruit afleiden dat het Vlaams Belang ons al jaren bedriegt met valse slogans ? Dat van die vrije meningsuiting is dus een dikke blaas ? Zijn hun andere beloften dan ook allemaal leugens ? Ik verwacht een duidelijk antwoord en geen rond de pot gedraai, of een afwimpeling naar links. BELIEGT HET VLAAMS BELANG DE KIEZER WANNEER HET GAAT OVER DE VRIJE MENINGSUITING, JA OF NEEN ? (WIT OF ZWART) Ik ben een enorme fan van Clousseau en een Vlaams Belang stemmer. Als het VB zich echter keert tegen Koen en Kris, kunnen ze hun stemmetjes elders gaan bedelen, want dan geef ik mijn stem met plezier aan een andere partij, en met mij vele andere Clousseau-fans. Waarschijnlijk is dit ook het geval bij de Will Tura en Helmut Lotti aanhang, alsook die van Laura Lynn en de ander geviseerde artiesten. Ik vind dat Filip De Winter een veel te groot bakkes krijgt. Hij is de poten vanonder zijn eigen zitje aan het zagen. Bij mij heeft hij het al zeker verkorven. Wie hoog wil klimmen kan zeer laag vallen. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |