![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() On Sun, 9 Jul 2006 10:15:13 +0200, Wydus <[email protected]>
wrote: >,,Moslimbloed is het beste ter wereld. We roken niet, drinken geen alcohol >en seks hebben we pas na het huwelijk. Vlaanderen zou ons bloed dus goed >kunnen gebruiken.'' Nog beter is dat alle bange blanke mannen en vrouwen van Vlaanderen zich tot de islam bekeren. Wat weinig VB'rs willen weten is dat ruim tien procent van alle moslims in België autochtone Belgen zijn, die zich ooit tot de islam hebben bekeerd. Als ze een beetje opletten kunnen ze alsnog hun raszuiverheid en rein bloed bewaren, door bv met een schoon blank moslimmeiske van Eigen Volk te huwen. ;) Ps: Stel je voor dat ze bij het Vlaams Belang alle tapkranen dichtdraaien, er zouden geen leden meer overblijven. Weg met de cafépraat van het VB! :) |
![]() |
#2 |
|
![]() "Dreyfus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 9 Jul 2006 10:15:13 +0200, Wydus <[email protected]> > wrote: > >>,,Moslimbloed is het beste ter wereld. We roken niet, drinken geen alcohol >>en seks hebben we pas na het huwelijk. Vlaanderen zou ons bloed dus goed >>kunnen gebruiken.'' > > Wat een giller, dat geloof je toch zelf niet. Velen van hen doen wat het > best in hun kraam past. |
![]() |
#3 |
|
![]() On Mon, 10 Jul 2006 07:35:19 +0200, "ferox" <[email protected]> wrote:
> >"Dreyfus" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Sun, 9 Jul 2006 10:15:13 +0200, Wydus <[email protected]> >> wrote: >> >>>,,Moslimbloed is het beste ter wereld. We roken niet, drinken geen alcohol >>>en seks hebben we pas na het huwelijk. Vlaanderen zou ons bloed dus goed >>>kunnen gebruiken.'' >> > Wat een giller, dat geloof je toch zelf niet. Velen van hen doen wat het > best in hun kraam past. Daarmee heb je toevallig perfect de definitie van Eigen Volk Eerst omschreven. Er is nog hoop voor je. :D |
![]() |
#4 |
|
![]() Dreyfus <[email protected]> schreef in berichtnieuws [email protected]... > On Sun, 9 Jul 2006 10:15:13 +0200, Wydus <[email protected]> > wrote: > > >,,Moslimbloed is het beste ter wereld. We roken niet, drinken geen alcohol > >en seks hebben we pas na het huwelijk. Vlaanderen zou ons bloed dus goed > >kunnen gebruiken.'' > > Nog beter is dat alle bange blanke mannen en vrouwen van Vlaanderen > zich tot de islam bekeren. > > Wat weinig VB'rs willen weten is dat ruim tien procent van alle > moslims in België autochtone Belgen zijn, die zich ooit tot de islam > hebben bekeerd. Als ze een beetje opletten kunnen ze alsnog hun > raszuiverheid en rein bloed bewaren, door bv met een schoon blank > moslimmeiske van Eigen Volk te huwen. ;) > > Ps: Stel je voor dat ze bij het Vlaams Belang alle tapkranen > dichtdraaien, er zouden geen leden meer overblijven. Weg met de > cafépraat van het VB! :) Jij hebt hier nog niets anders geschreven dan cafépraat. WT |
![]() |
#5 |
|
![]() Nu even heel serieus en concreet.
Welk verschil is er tussen Moslimbloed en Katholiek of ander bloed ? Wat wel eens vergeten wordt, vooral door extremen en racisten, is dat grenzen een kunstmatig iets zijn dat dient om eigendommen af te bakenen en dat een geloofsovertuiging geen fysieke verschillen met zich meebrengt. Alle fysieke verschillen zijn dingen die door de mens zelf worden aangebracht, maar niet aangeboren zijn. |
![]() |
#6 |
|
![]() On 2006-07-10 13:33:01 +0200, "Billy" <[email protected]> said:
> Nu even heel serieus en concreet. > Welk verschil is er tussen Moslimbloed en Katholiek of ander bloed ? > Wat wel eens vergeten wordt, vooral door extremen en racisten, is dat > grenzen een kunstmatig iets zijn dat dient om eigendommen af te bakenen > en dat een geloofsovertuiging geen fysieke verschillen met zich > meebrengt. > Alle fysieke verschillen zijn dingen die door de mens zelf worden > aangebracht, maar niet aangeboren zijn. Vertel ons eens Silly Billy hoeveel vreemdelingen er in jouw anti-racistisch huisje wonen? Of zijn de grenzen van jouw eigendom net ietsje minder kunstmatig? -- Mvg, Zafio -- The Source For Premium Newsgroup Access Great Speed, Great Retention 1 GB/Day for only $8.95 |
![]() |
#7 |
|
![]() On Mon, 10 Jul 2006 13:46:56 +0200, Zafio <[email protected]> wrote:
>On 2006-07-10 13:33:01 +0200, "Billy" <[email protected]> said: > >> Nu even heel serieus en concreet. >> Welk verschil is er tussen Moslimbloed en Katholiek of ander bloed ? >> Wat wel eens vergeten wordt, vooral door extremen en racisten, is dat >> grenzen een kunstmatig iets zijn dat dient om eigendommen af te bakenen >> en dat een geloofsovertuiging geen fysieke verschillen met zich >> meebrengt. >> Alle fysieke verschillen zijn dingen die door de mens zelf worden >> aangebracht, maar niet aangeboren zijn. > >Vertel ons eens Silly Billy hoeveel vreemdelingen er in jouw >anti-racistisch huisje wonen? Of zijn de grenzen van jouw eigendom net >ietsje minder kunstmatig? Stel hem tevens de vraag met hoeveel mensen hij zijn netto maandinkomen deelt. Of beter, met hoeveel mensen hij zijn uitkering deelt. Niet dat je het antwoord niet kent. >Mvg, Zafio dL |
![]() |
#8 |
|
![]() "dL" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 10 Jul 2006 13:46:56 +0200, Zafio <[email protected]> wrote: > >>On 2006-07-10 13:33:01 +0200, "Billy" <[email protected]> said: >> >>> Nu even heel serieus en concreet. >>> Welk verschil is er tussen Moslimbloed en Katholiek of ander bloed ? >>> Wat wel eens vergeten wordt, vooral door extremen en racisten, is dat >>> grenzen een kunstmatig iets zijn dat dient om eigendommen af te bakenen >>> en dat een geloofsovertuiging geen fysieke verschillen met zich >>> meebrengt. >>> Alle fysieke verschillen zijn dingen die door de mens zelf worden >>> aangebracht, maar niet aangeboren zijn. >> >>Vertel ons eens Silly Billy hoeveel vreemdelingen er in jouw >>anti-racistisch huisje wonen? Of zijn de grenzen van jouw eigendom net >>ietsje minder kunstmatig? > > Stel hem tevens de vraag met hoeveel mensen hij zijn netto > maandinkomen deelt. > Of beter, met hoeveel mensen hij zijn uitkering deelt. > Niet dat je het antwoord niet kent. > >>Mvg, Zafio > > dL Beste vriend, niet iedereen leeft van een uitkering, als het dat is wat je denkt. Ik werk voltijds in ploegenverband. Mijn buurman is Marokaan en Moslim. Hij is helemaal niet extreem, zoals jullie het graag voorstellen, maar een gewone huisvader, met één vrouw, twee kinderen en een ook een voltijdse job. Na het werk, of in de weekends loopt mijn buurman al eens bij me binnen om een babbeltje te slaan en regelmatig gaan wij ook bij hem op de thee. We worden dan steeds gastvrij ontvangen en regelmatig bakt de vrouw des huizes een extra Marokaans broodje mee. Ook met de ander allochtonen in de straat hebben wij een vrij goed contact. Ik zie dus niet echt in waar het probleem ligt. Misschien ligt het wel bij jou ? Heb je al eens geprobeerd om je normaal te gedragen ?? Dat helpt, hoor. |
![]() |
#9 |
|
![]() On 2006-07-10 14:12:29 +0200, "Billy" <[email protected]> said:
> > "dL" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Mon, 10 Jul 2006 13:46:56 +0200, Zafio <[email protected]> wrote: >> >>> On 2006-07-10 13:33:01 +0200, "Billy" <[email protected]> said: >>> >>>> Nu even heel serieus en concreet. >>>> Welk verschil is er tussen Moslimbloed en Katholiek of ander bloed ? >>>> Wat wel eens vergeten wordt, vooral door extremen en racisten, is dat >>>> grenzen een kunstmatig iets zijn dat dient om eigendommen af te bakenen >>>> en dat een geloofsovertuiging geen fysieke verschillen met zich >>>> meebrengt. >>>> Alle fysieke verschillen zijn dingen die door de mens zelf worden >>>> aangebracht, maar niet aangeboren zijn. >>> >>> Vertel ons eens Silly Billy hoeveel vreemdelingen er in jouw >>> anti-racistisch huisje wonen? Of zijn de grenzen van jouw eigendom net >>> ietsje minder kunstmatig? >> >> Stel hem tevens de vraag met hoeveel mensen hij zijn netto >> maandinkomen deelt. >> Of beter, met hoeveel mensen hij zijn uitkering deelt. >> Niet dat je het antwoord niet kent. >> >>> Mvg, Zafio >> >> dL > > > Beste vriend, niet iedereen leeft van een uitkering, als het dat is wat > je denkt. > Ik werk voltijds in ploegenverband. > Mijn buurman is Marokaan en Moslim. > Hij is helemaal niet extreem, zoals jullie het graag voorstellen, maar > een gewone huisvader, met één vrouw, twee kinderen en een ook een > voltijdse job. > Na het werk, of in de weekends loopt mijn buurman al eens bij me binnen > om een babbeltje te slaan en regelmatig gaan wij ook bij hem op de thee. > We worden dan steeds gastvrij ontvangen en regelmatig bakt de vrouw des > huizes een extra Marokaans broodje mee. > Ook met de ander allochtonen in de straat hebben wij een vrij goed contact. > Ik zie dus niet echt in waar het probleem ligt. > Misschien ligt het wel bij jou ? > Heb je al eens geprobeerd om je normaal te gedragen ?? > Dat helpt, hoor. Allemaal erg leuk en aardig, maar dat was de vraag niet. Blijft je Marokkaanse buur na het gezellig onderonsje bij jou inwonen, of gaat hij weer naar huis? Met andere woorden; waar jouw kunstmatige grens? -- Mvg, Zafio -- The Source For Premium Newsgroup Access Great Speed, Great Retention 1 GB/Day for only $8.95 |
![]() |
#10 |
|
![]() "Zafio" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .com... > On 2006-07-10 14:12:29 +0200, "Billy" <[email protected]> said: > >> >> "dL" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Mon, 10 Jul 2006 13:46:56 +0200, Zafio <[email protected]> wrote: >>> >>>> On 2006-07-10 13:33:01 +0200, "Billy" <[email protected]> said: >>>> >>>>> Nu even heel serieus en concreet. >>>>> Welk verschil is er tussen Moslimbloed en Katholiek of ander bloed ? >>>>> Wat wel eens vergeten wordt, vooral door extremen en racisten, is dat >>>>> grenzen een kunstmatig iets zijn dat dient om eigendommen af te >>>>> bakenen >>>>> en dat een geloofsovertuiging geen fysieke verschillen met zich >>>>> meebrengt. >>>>> Alle fysieke verschillen zijn dingen die door de mens zelf worden >>>>> aangebracht, maar niet aangeboren zijn. >>>> >>>> Vertel ons eens Silly Billy hoeveel vreemdelingen er in jouw >>>> anti-racistisch huisje wonen? Of zijn de grenzen van jouw eigendom net >>>> ietsje minder kunstmatig? >>> >>> Stel hem tevens de vraag met hoeveel mensen hij zijn netto >>> maandinkomen deelt. >>> Of beter, met hoeveel mensen hij zijn uitkering deelt. >>> Niet dat je het antwoord niet kent. >>> >>>> Mvg, Zafio >>> >>> dL >> >> >> Beste vriend, niet iedereen leeft van een uitkering, als het dat is wat >> je denkt. >> Ik werk voltijds in ploegenverband. >> Mijn buurman is Marokaan en Moslim. >> Hij is helemaal niet extreem, zoals jullie het graag voorstellen, maar >> een gewone huisvader, met één vrouw, twee kinderen en een ook een >> voltijdse job. >> Na het werk, of in de weekends loopt mijn buurman al eens bij me binnen >> om een babbeltje te slaan en regelmatig gaan wij ook bij hem op de thee. >> We worden dan steeds gastvrij ontvangen en regelmatig bakt de vrouw des >> huizes een extra Marokaans broodje mee. >> Ook met de ander allochtonen in de straat hebben wij een vrij goed >> contact. >> Ik zie dus niet echt in waar het probleem ligt. >> Misschien ligt het wel bij jou ? >> Heb je al eens geprobeerd om je normaal te gedragen ?? >> Dat helpt, hoor. > > Allemaal erg leuk en aardig, maar dat was de vraag niet. Blijft je > Marokkaanse buur na het gezellig onderonsje bij jou inwonen, of gaat hij > weer naar huis? Met andere woorden; waar jouw kunstmatige grens? > > -- > Mvg, Zafio > Die gaat gewoon braafkes naar huis, maar als ik hem ooit kan helpen met een bed, mag hij gerust blijven slapen en zelfs een frietje meesteken. Het leven kan ook mooi zijn. Gewoon je vooroordelen en je jaloezie opzijzetten en mensen een kans geven vooraleer je ze veroordeeld. |
![]() |
#11 |
|
![]() On Mon, 10 Jul 2006 12:12:29 GMT, "Billy" <[email protected]> wrote:
> >"dL" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Mon, 10 Jul 2006 13:46:56 +0200, Zafio <[email protected]> wrote: >> >>>On 2006-07-10 13:33:01 +0200, "Billy" <[email protected]> said: >>> >>>> Nu even heel serieus en concreet. >>>> Welk verschil is er tussen Moslimbloed en Katholiek of ander bloed ? >>>> Wat wel eens vergeten wordt, vooral door extremen en racisten, is dat >>>> grenzen een kunstmatig iets zijn dat dient om eigendommen af te bakenen >>>> en dat een geloofsovertuiging geen fysieke verschillen met zich >>>> meebrengt. >>>> Alle fysieke verschillen zijn dingen die door de mens zelf worden >>>> aangebracht, maar niet aangeboren zijn. >>> >>>Vertel ons eens Silly Billy hoeveel vreemdelingen er in jouw >>>anti-racistisch huisje wonen? Of zijn de grenzen van jouw eigendom net >>>ietsje minder kunstmatig? >> >> Stel hem tevens de vraag met hoeveel mensen hij zijn netto >> maandinkomen deelt. >> Of beter, met hoeveel mensen hij zijn uitkering deelt. >> Niet dat je het antwoord niet kent. >> >>>Mvg, Zafio >> >> dL > > >Beste vriend, niet iedereen leeft van een uitkering, als het dat is wat je >denkt. >Ik werk voltijds in ploegenverband. >Mijn buurman is Marokaan en Moslim. >Hij is helemaal niet extreem, zoals jullie het graag voorstellen, maar een >gewone huisvader, met één vrouw, twee kinderen en een ook een voltijdse job. >Na het werk, of in de weekends loopt mijn buurman al eens bij me binnen om >een babbeltje te slaan en regelmatig gaan wij ook bij hem op de thee. >We worden dan steeds gastvrij ontvangen en regelmatig bakt de vrouw des >huizes een extra Marokaans broodje mee. >Ook met de ander allochtonen in de straat hebben wij een vrij goed contact. >Ik zie dus niet echt in waar het probleem ligt. >Misschien ligt het wel bij jou ? >Heb je al eens geprobeerd om je normaal te gedragen ?? >Dat helpt, hoor. Ach, het typisch verhaaltje van de naïvelingen :-) Waar zeg ik dat het onmogelijk is om met allochtonen samen te leven? Ik leef al jaren in zeer goede verstandhouding samen met allochtone buren. Daar gaat het toch al lang niet meer om. Waar het wel om gaat: Ik kom u vanavond oppikken en ik rij met u naar de buurt achter het Noord-station in Brussel of naar een stukje "prachtig" Molenbeek. Op een bepaald moment stop ik en zeg ik u, uitstappen graag. We gaan dan eens kijken wat je gaat doen. Nadat je niet durfde uit te stappen en mij gesmeekt hebt ons zo snel mogelijk uit de voeten te maken, zeg ik u: welkom in de wereld van het linkse gedoog(wan)beleid, jij was toch fan? dL |
![]() |
#12 |
|
![]() On Mon, 10 Jul 2006 13:50:49 +0100, Zafio <[email protected]> wrote:
> On 2006-07-10 14:20:55 +0200, Zafio <[email protected]> said: >> Allemaal erg leuk en aardig, maar dat was de vraag niet. Blijft je >> Marokkaanse buur na het gezellig onderonsje bij jou inwonen, of gaat >> hij weer naar huis? Met andere woorden; waar jouw * kunstmatige grens? >> -- >> Mvg, Zafio > > * ligt Als je nu nog je asterisk op de (politiek?) correcte plaats zet, ben je er vanaf. ;-) |
![]() |
#13 |
|
![]() On 2006-07-10 14:20:55 +0200, Zafio <[email protected]> said:
> > Allemaal erg leuk en aardig, maar dat was de vraag niet. Blijft je > Marokkaanse buur na het gezellig onderonsje bij jou inwonen, of gaat > hij weer naar huis? Met andere woorden; waar jouw * kunstmatige grens? > > -- > Mvg, Zafio * ligt -- Mvg, Zafio -- The Source For Premium Newsgroup Access Great Speed, Great Retention 1 GB/Day for only $8.95 |
![]() |
#14 |
|
![]() On 2006-07-10 14:38:08 +0200, "Billy" <[email protected]> said:
>> >> Allemaal erg leuk en aardig, maar dat was de vraag niet. Blijft je >> Marokkaanse buur na het gezellig onderonsje bij jou inwonen, of gaat >> hij weer naar huis? Met andere woorden; waar ligt jouw kunstmatige >> grens? >> >> -- >> Mvg, Zafio >> > > > Die gaat gewoon braafkes naar huis, maar als ik hem ooit kan helpen met > een bed, mag hij gerust blijven slapen en zelfs een frietje meesteken. > Het leven kan ook mooi zijn. > Gewoon je vooroordelen en je jaloezie opzijzetten en mensen een kans > geven vooraleer je ze veroordeeld Mogen we uit het bovenstaande opmaken dat er toch grenzen zijn en dat de "kunstmatige grenzen" ophouden te bestaan aan je voordeur? Of zullen we er je voor- en achtertuin ook bijrekenen? -- Mvg, Zafio -- The Source For Premium Newsgroup Access Great Speed, Great Retention 1 GB/Day for only $8.95 |
![]() |
#15 |
|
![]() "Zafio" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .com... > On 2006-07-10 13:33:01 +0200, "Billy" <[email protected]> said: > >> Nu even heel serieus en concreet. >> Welk verschil is er tussen Moslimbloed en Katholiek of ander bloed ? >> Wat wel eens vergeten wordt, vooral door extremen en racisten, is dat >> grenzen een kunstmatig iets zijn dat dient om eigendommen af te bakenen >> en dat een geloofsovertuiging geen fysieke verschillen met zich >> meebrengt. >> Alle fysieke verschillen zijn dingen die door de mens zelf worden >> aangebracht, maar niet aangeboren zijn. > > Vertel ons eens Silly Billy hoeveel vreemdelingen er in jouw > anti-racistisch huisje wonen? Of zijn de grenzen van jouw eigendom net > ietsje minder kunstmatig? > Je zit er naast Zafio, in zijn huisje woont er geen enkele, ze moeten bij u wonen. Zo zijn ze, de PoCo's > > -- > The Source For Premium Newsgroup Access > Great Speed, Great Retention > 1 GB/Day for only $8.95 |
![]() |
#16 |
|
![]() "Billy" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Nu even heel serieus en concreet. > Welk verschil is er tussen Moslimbloed en Katholiek of ander bloed ? > Wat wel eens vergeten wordt, vooral door extremen en racisten, is dat > grenzen een kunstmatig iets zijn dat dient om eigendommen af te bakenen en > dat een geloofsovertuiging geen fysieke verschillen met zich meebrengt. > Alle fysieke verschillen zijn dingen die door de mens zelf worden > aangebracht, maar niet aangeboren zijn. > Leg eens een Bijbel naast een Koran en lees het verschil. Is het te moeilijk om te verstaan ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#17 |
|
![]() On 2006-07-10 15:57:14 +0200, aghasee <[email protected]> said:
> On Mon, 10 Jul 2006 13:50:49 +0100, Zafio <[email protected]> wrote: > >> On 2006-07-10 14:20:55 +0200, Zafio <[email protected]> said: >>> Allemaal erg leuk en aardig, maar dat was de vraag niet. Blijft je >>> Marokkaanse buur na het gezellig onderonsje bij jou inwonen, of gaat >>> hij weer naar huis? Met andere woorden; waar jouw * kunstmatige grens? >>> -- >>> Mvg, Zafio >> >> * ligt > > Als je nu nog je asterisk op de (politiek?) correcte plaats zet, ben je > er vanaf. ;-) Dedju. Dat komt ervan als de vrouw des huize je aan de oren zaagt. BTW, welcome back. -- Mvg, Zafio -- The Source For Premium Newsgroup Access Great Speed, Great Retention 1 GB/Day for only $8.95 |
![]() |
#18 |
|
![]() "Billy" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "dL" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Mon, 10 Jul 2006 13:46:56 +0200, Zafio <[email protected]> wrote: >> >>>On 2006-07-10 13:33:01 +0200, "Billy" <[email protected]> said: >>> >>>> Nu even heel serieus en concreet. >>>> Welk verschil is er tussen Moslimbloed en Katholiek of ander bloed ? >>>> Wat wel eens vergeten wordt, vooral door extremen en racisten, is dat >>>> grenzen een kunstmatig iets zijn dat dient om eigendommen af te bakenen >>>> en dat een geloofsovertuiging geen fysieke verschillen met zich >>>> meebrengt. >>>> Alle fysieke verschillen zijn dingen die door de mens zelf worden >>>> aangebracht, maar niet aangeboren zijn. >>> >>>Vertel ons eens Silly Billy hoeveel vreemdelingen er in jouw >>>anti-racistisch huisje wonen? Of zijn de grenzen van jouw eigendom net >>>ietsje minder kunstmatig? >> >> Stel hem tevens de vraag met hoeveel mensen hij zijn netto >> maandinkomen deelt. >> Of beter, met hoeveel mensen hij zijn uitkering deelt. >> Niet dat je het antwoord niet kent. >> >>>Mvg, Zafio >> >> dL > > > Beste vriend, niet iedereen leeft van een uitkering, als het dat is wat je > denkt. > Ik werk voltijds in ploegenverband. > Mijn buurman is Marokaan en Moslim. > Hij is helemaal niet extreem, zoals jullie het graag voorstellen, maar een > gewone huisvader, met één vrouw, twee kinderen en een ook een voltijdse > job. > Na het werk, of in de weekends loopt mijn buurman al eens bij me binnen om > een babbeltje te slaan en regelmatig gaan wij ook bij hem op de thee. > We worden dan steeds gastvrij ontvangen en regelmatig bakt de vrouw des > huizes een extra Marokaans broodje mee. > Ook met de ander allochtonen in de straat hebben wij een vrij goed > contact. > Ik zie dus niet echt in waar het probleem ligt. > Misschien ligt het wel bij jou ? > Heb je al eens geprobeerd om je normaal te gedragen ?? > Dat helpt, hoor. Je houd beslist de blik neergeslagen als er een naar je kijkt. Je hebt je zeer goed aangepast aan de Islam en dit in je eigen land. Bravo, je bent klaar voor de Islam. Voor wanneer de eerste stap ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#19 |
|
![]() "dL" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Waar het wel om gaat: > Ik kom u vanavond oppikken en ik rij met u naar de buurt achter het > Noord-station in Brussel of naar een stukje "prachtig" Molenbeek. > Op een bepaald moment stop ik en zeg ik u, uitstappen graag. > We gaan dan eens kijken wat je gaat doen. > Nadat je niet durfde uit te stappen en mij gesmeekt hebt ons zo snel > mogelijk uit de voeten te maken, zeg ik u: welkom in de wereld van het > linkse gedoog(wan)beleid, jij was toch fan? > > dL Als tegenprestatie zal ik u daarna de weg wijzen naar een paar cafeetjes, waar jij dan op jouw beurt een pintje mag gaan drinken. In de cafeetjes waar je zal gaan zit geen enkele allochtoon, maar allemaal pure Belgen. Ze hebben zwarte gileekes aan met mooie tekeningetjes op de rug en schone gothische lettertypes. Je zal zien dat het ook tussen deze pure belgen op eieren lopen is. Als ze tegen je kop kunnen zal je je verhaal kunnen navertellen. Als je ook maar één pukkeltje hebt dat hun niet aanstaat zal je moeten rennen voor je leven. Zo zie je maar. Wat jullie doen is de schuld van de slechte economie in de schoenen schuiven van een bepaalde groep, die er anders uitziet en dus duidelijk herkenbaar is. Hun geloof is niet gevaarlijker dan het onze. Het wordt pas gevaarlijk als het extreem wordt. Bij uw clubke begint het extreme echt wel boven te drijven en op die manier zijn jullie gevaarlijk voor de maatschappij. Niet alle vlaams blokkiezers zijn gevaarlijk, maar de extreme onder hen wel. En als je nu nog wil discuteren, zult ge tegen uw pint moeten zagen, want ik ga werken. |
![]() |
#20 |
|
![]() "Billy" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Zafio" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] .com... >> On 2006-07-10 14:12:29 +0200, "Billy" <[email protected]> said: >> >>> >>> "dL" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> On Mon, 10 Jul 2006 13:46:56 +0200, Zafio <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> On 2006-07-10 13:33:01 +0200, "Billy" <[email protected]> said: >>>>> >>>>>> Nu even heel serieus en concreet. >>>>>> Welk verschil is er tussen Moslimbloed en Katholiek of ander bloed ? >>>>>> Wat wel eens vergeten wordt, vooral door extremen en racisten, is dat >>>>>> grenzen een kunstmatig iets zijn dat dient om eigendommen af te >>>>>> bakenen >>>>>> en dat een geloofsovertuiging geen fysieke verschillen met zich >>>>>> meebrengt. >>>>>> Alle fysieke verschillen zijn dingen die door de mens zelf worden >>>>>> aangebracht, maar niet aangeboren zijn. >>>>> >>>>> Vertel ons eens Silly Billy hoeveel vreemdelingen er in jouw >>>>> anti-racistisch huisje wonen? Of zijn de grenzen van jouw eigendom net >>>>> ietsje minder kunstmatig? >>>> >>>> Stel hem tevens de vraag met hoeveel mensen hij zijn netto >>>> maandinkomen deelt. >>>> Of beter, met hoeveel mensen hij zijn uitkering deelt. >>>> Niet dat je het antwoord niet kent. >>>> >>>>> Mvg, Zafio >>>> >>>> dL >>> >>> >>> Beste vriend, niet iedereen leeft van een uitkering, als het dat is wat >>> je denkt. >>> Ik werk voltijds in ploegenverband. >>> Mijn buurman is Marokaan en Moslim. >>> Hij is helemaal niet extreem, zoals jullie het graag voorstellen, maar >>> een gewone huisvader, met één vrouw, twee kinderen en een ook een >>> voltijdse job. >>> Na het werk, of in de weekends loopt mijn buurman al eens bij me binnen >>> om een babbeltje te slaan en regelmatig gaan wij ook bij hem op de thee. >>> We worden dan steeds gastvrij ontvangen en regelmatig bakt de vrouw des >>> huizes een extra Marokaans broodje mee. >>> Ook met de ander allochtonen in de straat hebben wij een vrij goed >>> contact. >>> Ik zie dus niet echt in waar het probleem ligt. >>> Misschien ligt het wel bij jou ? >>> Heb je al eens geprobeerd om je normaal te gedragen ?? >>> Dat helpt, hoor. >> >> Allemaal erg leuk en aardig, maar dat was de vraag niet. Blijft je >> Marokkaanse buur na het gezellig onderonsje bij jou inwonen, of gaat hij >> weer naar huis? Met andere woorden; waar jouw kunstmatige grens? >> >> -- >> Mvg, Zafio >> > > > Die gaat gewoon braafkes naar huis, maar als ik hem ooit kan helpen met > een bed, mag hij gerust blijven slapen en zelfs een frietje meesteken. Een frietje gebakken in ? Je leeft gevaarlijk. > Het leven kan ook mooi zijn. > Gewoon je vooroordelen en je jaloezie opzijzetten en mensen een kans geven > vooraleer je ze veroordeeld. > Neem al je spaarcenten en koop een Koran, een beetje lezen zal je goed doen. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |