![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() ã?“ã‚“ã?«ã?¡ã?¯!
誰ã?‹ã?¯ç§?ã?«ãƒ™ãƒ«ã‚®ã� �¼ãƒ?ョコレートã?«ã?¤� �?„ã?¦ã?®ã‚¤ãƒ³ãƒ•ォメ㠃¼ã‚·ãƒ§ãƒ³ã‚’é€?ã‚‹ã?� �ã?¨ã?Œã?§ã??ã‚‹ |
![]() |
#2 |
|
![]() J'allais le dire...
"[email protected]" <[email protected]> a écrit dans le message de news: [email protected] om... > ?????! > ?????????????????????????????????????? > |
![]() |
#3 |
|
![]() Vitae forma vocatur "[email protected]" <[email protected]>,
die 20 Jul 2006 07:45:26 -0700, in littera <[email protected]. com> in foro soc.culture.belgium(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >?????! >?????????????????????????????????????? !!!!!? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! -- Fusti |
![]() |
#4 |
|
![]() Vitae forma vocatur "Oreste Hétoudabord"
<[email protected]>, die Thu, 20 Jul 2006 18:08:28 +0200, in littera <[email protected]> in foro soc.culture.belgium(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >J'allais le dire... C'est clair! >"[email protected]" <[email protected]> a écrit dans le message de >news: [email protected] om... >> ?????! >> ?????????????????????????????????????? >> > -- Fusti |
![]() |
#5 |
|
![]() [email protected] a écrit :
> ã?“ã‚“ã?«ã?¡ã?¯! > 誰ã?‹ã?¯ç§?ã?«ãƒ™ãƒ«ã‚®ã� �¼ãƒ?ョコレートã?«ã?¤� �?„ã?¦ã?®ã‚¤ãƒ³ãƒ•ォメ㠃¼ã‚·ãƒ§ãƒ³ã‚’é€?ã‚‹ã?� �ã?¨ã?Œã?§ã??ã‚‹ ã?“ã?“ã?«è¦‹ã?ªã?•ã?„ http://www.cotedor.com/landing/index.html |
![]() |
#6 |
|
![]() [email protected] a écrit :
> ã?“ã‚“ã?«ã?¡ã?¯! > 誰ã?‹ã?¯ç§?ã?«ãƒ™ãƒ«ã‚®ã� �¼ãƒ?ョコレートã?«ã?¤� �?„ã?¦ã?®ã‚¤ãƒ³ãƒ•ォメ㠃¼ã‚·ãƒ§ãƒ³ã‚’é€?ã‚‹ã?� �ã?¨ã?Œã?§ã??ã‚‹ Le monsieur demande des infos sur le chocolat belge: Google japonais anglais: Today! Someone can send information concerning the Belgian chocolate in me |
![]() |
#7 |
|
![]() Fustigator a écrit : > > Vitae forma vocatur "[email protected]" <[email protected]>, > die 20 Jul 2006 07:45:26 -0700, in littera > <[email protected]. com> in foro > soc.culture.belgium(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >?????! > >?????????????????????????????????????? > > !!!!!? > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!??????? Il n'a pas vu la Vierge Marie, patate. -- Driss |
![]() |
#8 |
|
![]() Vitae forma vocatur Driss <[email protected]>, die Thu, 20 Jul
2006 21:45:08 +0200, in littera <[email protected]> in foro soc.culture.belgium(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >Fustigator a écrit : >> >> Vitae forma vocatur "[email protected]" <[email protected]>, >> die 20 Jul 2006 07:45:26 -0700, in littera >> <[email protected]. com> in foro >> soc.culture.belgium(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >?????! >> >?????????????????????????????????????? >> >> !!!!!? >> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!??????? > > Il n'a pas vu la Vierge Marie, patate. Toi non plus, manioc! -- Fusti |
![]() |
#9 |
|
![]() Fustigator a écrit : > > Vitae forma vocatur Driss <[email protected]>, die Thu, 20 Jul > 2006 21:45:08 +0200, in littera <[email protected]> in > foro soc.culture.belgium(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > > > > > >Fustigator a écrit : > >> > >> Vitae forma vocatur "[email protected]" <[email protected]>, > >> die 20 Jul 2006 07:45:26 -0700, in littera > >> <[email protected]. com> in foro > >> soc.culture.belgium(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> > >> >?????! > >> >?????????????????????????????????????? > >> > >> !!!!!? > >> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!??????? > > > > Il n'a pas vu la Vierge Marie, patate. > > Toi non plus, manioc! Seulement, tu savais... -- Driss |
![]() |
#10 |
|
![]() Vitae forma vocatur Driss <[email protected]>, die Fri, 21 Jul
2006 00:20:53 +0200, in littera <[email protected]> in foro soc.culture.belgium(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >Fustigator a écrit : >> >> Vitae forma vocatur Driss <[email protected]>, die Thu, 20 Jul >> 2006 21:45:08 +0200, in littera <[email protected]> in >> foro soc.culture.belgium(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> > >> > >> >Fustigator a écrit : >> >> >> >> Vitae forma vocatur "[email protected]" <[email protected]>, >> >> die 20 Jul 2006 07:45:26 -0700, in littera >> >> <[email protected]. com> in foro >> >> soc.culture.belgium(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >> >?????! >> >> >?????????????????????????????????????? >> >> >> >> !!!!!? >> >> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!??????? >> > >> > Il n'a pas vu la Vierge Marie, patate. >> >> Toi non plus, manioc! > >Seulement, tu savais... Quoi, mon khanazîr préféré? -- Fusti |