![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Groep : be.politics
Statistieken van 25/08/2006 tot en met 31/08/2006 * Grootste posters (Aantal) * 1. *207 : Ghingis Khan* 2. 74 : uncle 3. 66 : De Peetvader 4. 66 : nieuwslezer 5. 47 : Fustigator Om maar eens een gedacht te hebben. -- The Tramp |
![]() |
#2 |
|
![]() The Tramp schreef:
> Groep : be.politics > Statistieken van 25/08/2006 tot en met 31/08/2006 > > * Grootste posters (Aantal) * > > 1. *207 : Ghingis Khan* > 2. 74 : uncle > 3. 66 : De Peetvader > 4. 66 : nieuwslezer > 5. 47 : Fustigator > > Om maar eens een gedacht te hebben. > Dat valt dan nog mee. -- A lawyer is a person who writes a 10,000 words documents and calls it a "brief". |
![]() |
#3 |
|
![]() "The Tramp" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > * Grootste posters (Aantal) * > De essentiële nuance in acht genomen dat Ghingis geen poster maar een potser is, wint ondergetekende dus glansrijk. u. |
![]() |
#4 |
|
![]() uncle schreef :
> "The Tramp" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> * Grootste posters (Aantal) * >> > > De essentiële nuance in acht genomen dat Ghingis geen poster maar een potser > is, wint ondergetekende dus glansrijk. > u. Dat was dus ook de bedoeling, aantonen wat een viswijf dat is. :-) Opvallend is wel dat daarvan ongeveer 40 copy/past startposts zijn. -- The Tramp |
![]() |
#5 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > De essentiële nuance in acht genomen dat Ghingis geen poster maar een > potser is, wint ondergetekende dus glansrijk. > Niet dat ik hier enigszins trots op ben (ik zoude liever nog méér goeie boeken lezen),- maar de Vlaemsche stompzinnigheden van Full & Co verplichten me visceraal om te repliceren. u. |
![]() |
#6 |
|
![]() "The Tramp" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Dat was dus ook de bedoeling, aantonen wat een viswijf dat is. :-) > Opvallend is wel dat daarvan ongeveer 40 copy/past startposts zijn. > IRL frequenteer ik gelukkig geen enkele van dgl. Vlaemsche poujadistische kornuiten,- weshalve ik dit intrigerend obsoleet verschijnsel op bepol allicht wat te veel aandacht gun. u. |
![]() |
#7 |
|
![]() "The Tramp" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > uncle schreef : >> "The Tramp" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> >>> * Grootste posters (Aantal) * >>> >> >> De essentiële nuance in acht genomen dat Ghingis geen poster maar een >> potser is, wint ondergetekende dus glansrijk. >> u. > > Dat was dus ook de bedoeling, aantonen wat een viswijf dat is. :-) > Opvallend is wel dat daarvan ongeveer 40 copy/past startposts zijn. > en wie uncle zijn gezever wil lezen moet wel echte gek zijn. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#8 |
|
![]() On Thu, 31 Aug 2006 20:26:51 +0200, uncle wrote:
> "The Tramp" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Dat was dus ook de bedoeling, aantonen wat een viswijf dat is. :-) >> Opvallend is wel dat daarvan ongeveer 40 copy/past startposts zijn. >> > > IRL frequenteer ik gelukkig geen enkele van dgl. Vlaemsche poujadistische > kornuiten, IRL laat iedereen je links liggen bedoel je ? > - weshalve ik dit intrigerend obsoleet verschijnsel op bepol > allicht wat te veel aandacht gun. > u. -- Hoogtepunt in de Koran: De ontmaagding van de 9-jarige Aisha. http://users.pandora.be/dvg/ |
![]() |
#9 |
|
![]() On Thu, 31 Aug 2006 20:17:39 +0200, The Tramp <[email protected]>
wrote: >uncle schreef : >> "The Tramp" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> >>> * Grootste posters (Aantal) * >>> >> >> De essentiële nuance in acht genomen dat Ghingis geen poster maar een potser >> is, wint ondergetekende dus glansrijk. >> u. > >Dat was dus ook de bedoeling, aantonen wat een viswijf dat is. :-) 2 miljard idiote postings in al die jaren tijd. Faut le faire. Zijn schommelpaard is hem dan ook van harte gegund! (en hier zie je hem in actie: http://youtube.com/watch?v=QDehTfim014 ) >Opvallend is wel dat daarvan ongeveer 40 copy/past startposts zijn. |
![]() |
#10 |
|
![]() "luc.vd" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > 2 miljard idiote postings in al die jaren tijd. Faut le faire. > Zijn schommelpaard is hem dan ook van harte gegund! > (en hier zie je hem in actie: http://youtube.com/watch?v=QDehTfim014 ) > Ach, ik heb deze simpele maar niet per se malicieuze ouwejongen jarenlang de hand boven het hoofd gehouwen,- tot ie het laatstelijk nodig vond eerbare Vlamingen als HS en FVDE als 'volksverraders' te schofferen. Letwel: een excuus hieromtrent zijnentwege zoude ik allicht goedgunstig willen overwegen. u. |
![]() |
#11 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "The Tramp" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> uncle schreef : >>> "The Tramp" <[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected]... >>>> >>>> * Grootste posters (Aantal) * >>>> >>> >>> De essentiële nuance in acht genomen dat Ghingis geen poster maar een >>> potser is, wint ondergetekende dus glansrijk. >>> u. >> >> Dat was dus ook de bedoeling, aantonen wat een viswijf dat is. :-) >> Opvallend is wel dat daarvan ongeveer 40 copy/past startposts zijn. >> > en wie uncle zijn gezever wil lezen moet wel echte gek zijn. > > Hier zit de hofnar van dienst van wie ik dacht dat hij bolletjes aan het kleuren was. Typisch het behangerstype als ze er alleen voorstaan gaan ze elke discussie uit de weg de mongool op kop. |
![]() |
#12 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "luc.vd" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> 2 miljard idiote postings in al die jaren tijd. Faut le faire. >> Zijn schommelpaard is hem dan ook van harte gegund! >> (en hier zie je hem in actie: http://youtube.com/watch?v=QDehTfim014 ) >> > > Ach, ik heb deze simpele maar niet per se malicieuze ouwejongen jarenlang > de hand boven het hoofd gehouwen,- tot ie het laatstelijk nodig vond > eerbare Vlamingen als HS en FVDE als 'volksverraders' te schofferen. Voor jou schofferen, voor een ander louter een met argumenten onderbouwde vaststelling. Excuses zijn hier dus helemaal niet aan de orde. K |
![]() |
#13 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "luc.vd" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> 2 miljard idiote postings in al die jaren tijd. Faut le faire. >> Zijn schommelpaard is hem dan ook van harte gegund! >> (en hier zie je hem in actie: http://youtube.com/watch?v=QDehTfim014 ) >> > > Ach, ik heb deze simpele maar niet per se malicieuze ouwejongen jarenlang > de hand boven het hoofd gehouwen,- tot ie het laatstelijk nodig vond > eerbare Vlamingen als HS en FVDE als 'volksverraders' te schofferen. > Letwel: een excuus hieromtrent zijnentwege zoude ik allicht goedgunstig > willen overwegen. > u. Vergeten wat hem Omar geflikt heeft zeker. Een ellendig stuk krapuul is het. |
![]() |
#14 |
|
![]() "'t Ruimerke" <yo@ demanne. org> schreef in bericht news:[email protected]... > > "uncle" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "luc.vd" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> >>> 2 miljard idiote postings in al die jaren tijd. Faut le faire. >>> Zijn schommelpaard is hem dan ook van harte gegund! >>> (en hier zie je hem in actie: http://youtube.com/watch?v=QDehTfim014 ) >>> >> >> Ach, ik heb deze simpele maar niet per se malicieuze ouwejongen jarenlang >> de hand boven het hoofd gehouwen,- tot ie het laatstelijk nodig vond >> eerbare Vlamingen als HS en FVDE als 'volksverraders' te schofferen. >> Letwel: een excuus hieromtrent zijnentwege zoude ik allicht goedgunstig >> willen overwegen. >> u. > > Vergeten wat hem Omar geflikt heeft zeker. > Een ellendig stuk krapuul is het. > Ik weet niet wat hij Omar geflikt heeft. Vertel eens. |
![]() |
#15 |
|
![]() On Thu, 31 Aug 2006 21:17:31 +0200, "uncle" <[email protected]>
wrote: >"luc.vd" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected].. . >> >> 2 miljard idiote postings in al die jaren tijd. Faut le faire. >> Zijn schommelpaard is hem dan ook van harte gegund! >> (en hier zie je hem in actie: http://youtube.com/watch?v=QDehTfim014 ) >> > >Ach, ik heb deze simpele maar niet per se malicieuze ouwejongen Ik vrees dat je je daarin vergist. 30 �* 40 jaar opgekropte frustraties en vernederingen die er nu al enkele jaren zomaar uitfloepen, dat draai je niet zomaar terug. Vooral als er even erge nitwits aan de kantlijn staan te roepen: goed bezig. Na al die jaren eindelijk eens een aanmoediging (zij het dan van nitwits die al even erg zijn) EN dan als beloning nog eens een schommelpaard krijgen zodat hij zich echt in de steppen kan wanen.. There's no way back. > jarenlang de >hand boven het hoofd gehouwen,- tot ie het laatstelijk nodig vond eerbare >Vlamingen als HS en FVDE als 'volksverraders' te schofferen. In die dradenheeft ie idd bewezen dat alle menselijkheid bij hem ver zoek is. Spijtig voor hem, maar als je de elementaire menselijke wetten overtreedt, dan moet je op geen begrip rekenen. Misschien bestaat er wel hier en daar nog een verwilderde stam die geen respect heeft voor de doden; misschien moet hij daar maar eens aansluiting bij zoeken. >Letwel: een excuus hieromtrent zijnentwege zoude ik allicht goedgunstig >willen overwegen. Dat pleit voor jou, maar het is allemaal boter aan de galg No mercy for the wicked. Wie zijn gat verbrandt.. |
![]() |
#16 |
|
![]() "'t Ruimerke" <yo@ demanne. org> wrote in message
news:[email protected]... > > Vergeten wat hem Omar geflikt heeft zeker. > Een ellendig stuk krapuul is het. Ik ben dit *niet* vergeten, en met Omarr heb ik nog altijd genoegdoend persoonlijk contact. Mocht Ghingis echter bereid zijn om een democratische hand uit te steken, zal ik deze niet weigeren. Anderszins zal ik 'm met ene almaar scherpere pen blijven bestoken. u. |
![]() |
#17 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "'t Ruimerke" <yo@ demanne. org> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Vergeten wat hem Omar geflikt heeft zeker. >> Een ellendig stuk krapuul is het. > > Ik ben dit *niet* vergeten, en met Omarr heb ik nog altijd genoegdoend > persoonlijk contact. > Mocht Ghingis echter bereid zijn om een democratische hand uit te steken, > zal ik deze niet weigeren. Anderszins zal ik 'm met ene almaar scherpere > pen blijven bestoken. > u. > Van mij kan hem nog just nen toek op zijn bakkes krijgen. Saluukes en de groeten aan Omar |
![]() |
#18 |
|
![]() "'t Ruimerke" <yo@ demanne. org> wrote in message
news:[email protected]... > > Van mij kan hem nog just nen toek op zijn bakkes krijgen. > Saluukes en de groeten aan Omar > Zal ik zeker niet verletten,- wie mag ik aanmelden ;)) u. |
![]() |
#19 |
|
![]() On Thu, 31 Aug 2006 20:00:37 +0200, "uncle" <[email protected]>
wrote: >"The Tramp" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected]... >> >> * Grootste posters (Aantal) * >> > >De essentiële nuance in acht genomen dat Ghingis geen poster maar een potser >is, wint ondergetekende dus glansrijk. >u. > Uncle mag je schrappen. Die post niet, die draait worsten. Het velletje noemt hij cultuur. Met een 1000 candela lamp heb ik naar één enkele interessante post van hem gezocht in de laatste vijf jaar. Ik heb er geen enkele gevonden. Fullator |
![]() |
#20 |
|
![]() luc.vd schreef: snip alcohol roes > > Dat pleit voor jou, maar het is allemaal boter aan de galg > No mercy for the wicked. > Wie zijn gat verbrandt.. .... moet in de loopgraven met Cpt Darling? Damn, mijn gat ga ik proberen niet te verbranden dan. See you later (little) alligator! |