![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() De noodzaak van een rechts beleid wordt duidelijk als we kijken naar de regeringspolitiek van Guy Verafstoot en andere linkse kazakkendraaiers. Het Vlaams-nationalisme, ontstaan uit linkse Frontbeweging-kringen, dient ook bestreden te worden. Landverraders verdienen geen vergiffenis.
De repressie, waar jullie soort het zo graag over heeft, was een goede actie, maar te kleinschalig! België had voor eens en voor altijd gezuiverd moeten zijn van de flaminganten, maar kijk nu toch, elke dag opnieuw wordt ons Belgisch Volk opnieuw lastig gevallen door hun zever! Er komt een dag, Vlaams-nationale vrienden, dat het Belgische Volk die zever niet meer pikt en keihard in jullie gezicht slaat! De Belgische Vuist zal links en de flaminganten verdelgen! Ik ben er zeker van dat als onze krachten verenigd worden, wij zullen overwinnen. Echter, wat krijgen wij? De links-federalistische BUB-club! ![]() ![]()
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Of beter: goeienavond, Patriot. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() o jee... weer ne frustré
Ga naar de Liberalen Appel he ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
baaj de weej Ik heb zo de indruk dat iemand dit Rechts België profiel heeft uitgevonden om mij op m'n stang te jagen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind het trouwens eigenlijk best wel leuk om je op je stom studentenpaard te zien zitten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel belangrijk
![]() En ik ben geen student meer, voor de volledigheid. En moest het een degelijk, snel paard zijn, zou ik er geen probleem mee hebben. Trouwens, zoals ik in een ander topic eens zei: ik ben gewoon reuze blij eindelijk mijn absolute tegenpool te hebben gevonden! Dat geeft mijn leven een hernieuwde betekenis ![]()
![]() |
![]() |
#8 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() In dat geval kun je best hopen dat die rechtse driekleur hier nog een tijdje blijft, want als ik goed ingelicht ben heeft aangebrande de onhebbelijke gewoonte om na ieder overlijden weer uit z'n as te verrijzen. 't Is maar dat je't weet. (Weer een compleet waardeloze topic gered. Goed gedaan Pelgrim! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Om verder te gaan, komt kameraad Rechts België ons nog verblijden meet zijn antwoord? Of andere van zijn soort...
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Men suggereerde hier al Patriot, en dat zou best wel eens kunnen, die mannen kennende.
![]() |
![]() |
#11 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik kan uw stelling gedeeltelijk onderschrijven maar men moet Vlaamse nationalisten bestrijden met woorden niet met daden. Probeer op een intellectuele manier hun ideologie te confronteren met de werkelijkheid. België zal ALTIJD blijven bestaan als was het maar alléén dat een grote meerderheid der Belgen niets ziet in een onafhankelijke staat Vlaanderen of Wallonië. Onze vijand is de linkse elite die van ons vaderland en Arabische kolonie wil maken. Ik begrijp héél véél Vlaams Blok stemmers maar dat komt opdat er nooit een geloofwaardig rechts Belgicistisch alternatief is geweest met het FNB willen we daar verandering in brengen. M.V.G Dominiek FNB-militant Brussel Stad
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Rechts België en Dominiek hebben elkaar gevonden.
ooh, hoe lief... Ik denk dat ik binnenkort een nieuwe poll ga opstarten. Polls maken is niet van mijn gewoonte, maar ik wil wel eens weten: is de BUB nu nog steeds een radicale beatnikpartij volgens de flaminganten hier?