![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Ik zit momenteel op kot, en kan teletekst dus niet lezen, maar kan iemand eens kijken wat nu op teletekst staat bij de VRT?
Voor ik naar Gent vertrok, was te lezen dat de CD&V-Nieuw 30% achteruit waren gegaan, maar op de website stond dat ze een procent vooruit waren gegaan. 'k Ben behoorlijk nieuwsgierig! Laatst gewijzigd door DenMathias : 8 oktober 2006 om 19:09. |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Zolang de sossen 30% achteruit gaan in Loppem-Zedelgem is het goed. Voor de rest kan ik je niet helpen want ook hier is er geen teletekst maar het zal wellicht dezelfde ploeg blijven zeker met burgemeester Verhegge.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Volgens Vlaanderenkiest.be heeft CDenV-Nieuw met 2/8 stembureaus geteld 55%. Geen verandering dus in Loppem.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() In Gent: Bij 4 van de 100 kiesbureau's geteld, gingen ze 5% achteruit. Bij 5 van de 100 kiesbureau's geteld, gingen ze 0,9% achteruit. Afwachten dus.
|
![]() |