![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Graag nodigen we lokale sympathisanten uit op een van de volgende aktiviteiten van SPIRIT LIER - K’HOOIKT en SPIRIT NETELAND:
Zaterdag 11 oktober 2003 “Met SPIRIT zit iedereen in de regering” 10u Grote markt Lier tijdens de wekelijkse markt. Els Van Weert en andere mandatarissen zullen aanwezig zijn. Laat je foto nemen en zie jezelf in de regering op www.meerspirit.be! Woensdag 15 oktober 2003 Officiële opstart SPIRIT Lier-K’Hooikt Praatcafé 20u Leescafé (Hoofdbibliotheek Lier) Met gastsprekers Els Van Weert, Lionel Van Den Berghe en Koen ‘Tsijen en voorstelling van de jonge Lierse ploeg. Inkom gratis. Zaterdag 1 november 2003 Toneel "Marieke" + Kaasavond 19u30 Berkenhof Berlaar (SPIRIT Neteland) Inschrijven vooraf is verplicht! Tikets kosten 3€ of 10€. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Alleen... Voor 3€ krijgt ge het toneel en voor 10€ ook een volledige persoonlijke kaasschotel erbij. Kies maar... |
||
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Maar als SP.a en SPIRIT over alles hetzelfde idee zou hebben zou het geen kartel zijn hé... Ieder zijn idee op dit gebied. Wij streven naar een zo groot mogelijke inspraak van de burger en zullen ernaar streven om anderen te overtuigen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() [quote="Spiritist"]Graag nodigen we lokale sympathisanten uit op een van de volgende aktiviteiten van SPIRIT LIER - K’HOOIKT en SPIRIT NETELAND:
Zaterdag 11 oktober 2003 “Met SPIRIT zit iedereen in de regering” 10u Grote markt Lier tijdens de wekelijkse markt. Els Van Weert en andere mandatarissen zullen aanwezig zijn. Laat je foto nemen en zie jezelf in de regering op www.meerspirit.be! [quote] Verdomme waarom lees ik dat nu pas. Vlaamse verrader Els van Weert op mijn grote markt. De tomatenverkoop had met 10% kunnen stijgen. kans verkeken hopelijk komt er nog een mogelijkheid. |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, das volgende week pas, ge hebt nog tijd
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe belachelijk is dat!
![]() Voor den ene niet Vlaams genoeg, voor den andere niet Belgisch genoeg... Het sterkt mij in mijn gevoel dat wij redelijk goed bezig zijn! |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(te laat om nog eieren rot te krijgen) |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Spirit zal het wel nalaten daarna mijn thuisstad aan te doen met hun promotiecircus. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Die jonge Lierse ploeg van Spirit, wie mogen dat wel zijn? Misschien ken ik ze? |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Partijlid
|
![]() Redelijk goed bezig laat me niet lachen
Het paspoort voor travestieten is jullie enigste verdienste. Je hebt alles vergooit voor postjes en centjes Ik lees dat één van de grootste verraders Lionel Van Den Berghe ook naar mijn stad komt. Hij zal zijn visite aan de netestad ook nog lang herinneren. VLAAMSE VERRADERS NIET IN LIER!!!!!! |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Wat ga je doen? Kalashnikovs of ICBM's? Laat me raden: u bent een VB-stemmer
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik heb gestemd voor een partij die groter is dan de jouwe... te veel keus tja ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() SP.a?
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, voor wie een 150-karakterregel al terreur vindt...
Maar voor wat tijdens het CONGObewind gebeurde van Leopold II.... En voor wat vandaag in Nepal gebeurt met de hulp van FN-wapens... Dat heeft niets met terreur te maken natuurlijk maar enkel met de overmacht van de ene en de wapens van de andere...Belgen.
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() goe bezig da gelooft ge toch zelf ni zeker.allee mss wel zenne met u belachelijk te maken op de grote markt daar zijde goe mee bezig .zeg mensen als ge nog tomaten moet hebben ik wil wel bijdrage doen zenne ge moogt bij mij ook kiezen verse voor of rotte .ik ben voorstander van de rotte is toch maar om bij de restafval te gooien he.
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En zorroaster, Waarom zou ik niet evenveel recht hebben op de Grote Markt van Lier dan gij? Ik ben hier ook opgegroeid dus doe niet zo arrogant... Voor de rest wil ik nog kwijt dat hier precies weinig democratische zielen op dit forum zitten moet ik zeggen! Mensen mogen toch verschillende ideeen hebben of nie soms? ![]() 'k Zal nog veel werk hebben hier... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tijden zijn dan wel veranderd wat strafuitvoering betreft maar voor verradersvolk zal er niet gauw op genade gerekend hoeven te worden, vrees ik. Jammer voor de naïeve idealisten en idioten die hun verraderlijke kopstukken volgen.