![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() 1. partij voor nederland
2. fortuyn 3. wilders 4. eennl 5. nl transparant 6. senioren partij hmm, ben ik een rasistieste fassiest ? |
![]() |
#2 |
|
![]() Bedenk dat over pakweg 30 jaar een rasechte turk jou in je bed moet helpen
omdat je daar tegen die tijd zelf te lui voor bent. > 1. partij voor nederland > 2. fortuyn > 3. wilders > 4. eennl > 5. nl transparant > 6. senioren partij > > hmm, ben ik een rasistieste fassiest ? |
![]() |
#3 |
|
![]() On Sun, 22 Oct 2006 15:26:14 +0200, D®ßukkåke <[email protected]>
wrote: >1. partij voor nederland >2. fortuyn >3. wilders >4. eennl >5. nl transparant >6. senioren partij D66 EénNL Partij voor de Dieren Fortuyn GroenLinks SP Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid CDA PvdA VVD ChristenUnie SGP -- "Lievebeheersbeestjes" |
![]() |
#4 |
|
![]() D®ßukkåke wrote:
> > 1. partij voor nederland > 2. fortuyn > 3. wilders > 4. eennl > 5. nl transparant > 6. senioren partij > > hmm, ben ik een rasistieste fassiest ? Blijkbaar, maar een seniele bejaarde zou inderdaad ook nog kunnen... (J) |
![]() |
#5 |
|
![]() "Erik" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Bedenk dat over pakweg 30 jaar een rasechte turk jou in je bed moet helpen > omdat je daar tegen die tijd zelf te lui voor bent. > > > > 1. partij voor nederland > > 2. fortuyn > > 3. wilders > > 4. eennl > > 5. nl transparant > > 6. senioren partij > > > > hmm, ben ik een rasistieste fassiest ? > > Over 30 jaar doen Oekraïners dat. Die Turken zitten dan nog steeds thuis uitkering te trekken. |
![]() |
#6 |
|
![]() On Sun, 22 Oct 2006 15:26:14 +0200, D®ßukkåke <[email protected]>
wrote: Oprotten, homofiele klever. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#7 |
|
![]() "Sjoerd Bakker" <[email protected]>
> On Sun, 22 Oct 2006 15:26:14 +0200, D®ßukkåke > wrote: Is dat alles wat je ken zeggen Sjoerd! > Oprotten, homofiele klever. Oke ik dacht dat je iets anders ging zeggen > ________________________________________ > Sjoerd Bakker > ________________________________________ -------------------------------------------------------------------------------- Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 2409 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! |
![]() |
#8 |
|
![]() Wat betekent dit voor je Karma Sjoerd?
"Sjoerd Bakker" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > On Sun, 22 Oct 2006 15:26:14 +0200, D®ßukkåke <[email protected]> > wrote: > > Oprotten, homofiele klever. > > -- > ________________________________________ > Sjoerd Bakker > ________________________________________ |