![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoort deze topic niet thuis op het 'Vreemdelingen & Integratie' katern?
Misschien zou een nieuwe zelfs beter zijn genaamd: 'Vreemdelingen en de islamisering van België'? Met AEL als moderator. Wedden dat het de best draaiende katern wordt? Waar wacht je op, AEL?
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ach, ergens schuilt er waarheid in. Ondanks de Vlaams-Belgische tegenstelling moeten alle rechtse bewegingen zich toeleggen op het islamvraagstuk. Getrennt marschieren, vereint schlagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je beseft toch dat er nooit enige vorm van 'zich toeleggen op het islamvraagstuk' zal ontstaan zolang er hier mensen zijn die zich van nicks bedienen zoals de jouwe? Besef jij dan niet dat jouw taalgebruik, al of niet met opzet in de taal van Hitler, pure provocatie is die nooit anders dan averechts zal werken?
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En tot nader order ben ik het nog altijd die ze opeet. Niet andersom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Wat een vredelievende taal. Eerst willen de flaminganten Belgie vernietigen, nu willen ze ook alle moslims uitroeiien. Wees dan ook niet verbaasd als je nazi genoemd wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik lees hier enkel een post van één (radicale) moslim, met wie ik uiteraard niet akkoord ga. Dat doet echter niets van uw intenties af. Two wrongs don't make a right.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij voelt het dus niet als een provocatie aan als ook de stad van Hans van de Cauter geviseerd wordt? Antwoord nu eens één keer als je een vervelende vraag gesteld word: GEEF JIJ HET HEERSCHAP DAT ZICH HIER "AEL" NOEMT GELIJK DAT JE HEM GEEN VEEG UIT DE PAN GEEFT? OF BEN JIJ MISSCHIEN AL EEN MOSLIM DIE DE SHARIA GENEGEN IS EN DIE AL ARABISCH SPREEKT?
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Het bericht is te onzinnig om op in te gaan. Ik merk wel op dat hij één zaak goed opmerkt: als de inwoners van één land onder elkaar ruzieen, zoals we hier dagelijks op fora meemaken, en verdeeldheid zaaien, is de kans voor extremisten groter.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Wel, de moslim-fundamentalistische PCP haalde wel een pak meer stemmen in BHV dan de BUB...
Als de BUB naar eigen zeggen 90% van de bevolking vertegenwoordigt, hoeveel staan er dan achter de PCP? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .............. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
"De BUB is de vertegenwoordiger van die 90% der Belgen die...", zelf heb je het genoeg geschreven en dan zwijg ik nog over uw collega's. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Op 1 punt geef ik die AEL gelijk. Ook hij ziet dat belgie best gesplitst moet worden.
![]() ![]() ![]() Herlees het nog eens Tacitus. Je hebt er over gelezen denk ik. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |