![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hiernet in het VTM-nieuws : de Marokkaanse gemeenschap van Mechelen geeft Abou Jah Jah, zijn patrouilles en de AEL lik op stuk.
De AEL wordt niet erkend als vertegenwoordiger van de Marokkaanse gemeenschap. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat een afknapper voor Peter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Fijn voor hen dat ze beseffen dat ze het anders moeten aanpakken.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben van geen enkele politieke partij lid. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nee hij heeft zen eigen partij de VNRP een peweging die ooit wel is zal uitkomen ergens in februari met de carnavalstoet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ge gelooft uw eigen leugens al, ge hebt "hulp" nodig als ge zo'n onzin verteld : ONAFHANKELIJK ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Begrijpelijk dat uw nationale Voorzitter tijdens het programma''ter zake''de pedalen volledig kwijt was. Zijn onmacht was bijzonder pijnlijk voor mensen als u. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() ONAFHANKELIJK.
Eigenlijk wil dat gewoon zeggen dat hij politiek dakloos is. Geen enkele partij, die zichzelf respecteert, zal iemand van zo'n kaliber willen binnenpakken! De ideeën en oplossingen die door deze onafhankelijke worden aangedragen, raken kant noch wal en blinken zeker niet uit door politieke consequentie. De enige zaak waar hij in uitblinkt is in het beledigen van de forumleden en in het provoceren van zij die wensen na te denken over echte oplossingen voor de problemen dewelke zich stellen in onze Belgische politiek. Daarom moet deze ONAFHANKELIJKE ook blijven waar hij zit: op de politieke stoep en slapen in de politieke metro! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf het moment dat ik zag op tv dat de allochtonen gemeenschap in mechelen tegen het ael was kregen ze van mij meteen veel meer respect en dacht ik bij mezelf dat er gelukkig nog migranten in ons land verblijven met verstand en goede wil, de migranten in ons land moeten maar eens stoppen met enkel te geloven dat wij allemaal rascisten zijn en iedereen die niet van hier is proberen te discrimineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() de pedalen kwijt ?? je droomt of je blowt 8) zien doe je ook al niet goed onmacht ?? ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht dat burgerpatroeilles sowieso al verboden waren door de wet.
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Die zijn alleen maar verboden voor mensen die de wet respecteren.