![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() http://speelsmaarserieus.blogspot.co...-een-ramp.html
En wat ik me nu afvraag is: wat zou nu de geëigende uitdrukking zijn? Gewoon, "beter laat dan nooit"? Of zoals Brad DeLong (1) het altijd zegt: "Four years late, and three billion dollars short"? Ach ja, Koen (1) http://delong.typepad.com/sdj/ |
![]() |
#2 |
|
![]() Koen Robeys tikte:
> http://speelsmaarserieus.blogspot.co...-een-ramp.html > > En wat ik me nu afvraag is: wat zou nu de geëigende uitdrukking zijn? > > Gewoon, "beter laat dan nooit"? > > Of zoals Brad DeLong (1) het altijd zegt: > > "Four years late, and three billion dollars short"? Blair is een liegende sukkel. Met de beste bedoelingen overigens. Q Op de opmerking van een journalist dat Irak een ramp was, antwoordde Blair: Dat is zo, maar zie je wat ik zeg aan mensen die vragen waarom het zo moeilijk is? Het is niet moeilijk wegens een verkeerde planning. Het is moeilijk omdat er een bewuste strategie bestaat, om in plaats van het verlangen van de meerderheid naar vrede, de wil van een minderheid tot oorlog op te leggen. <.....> Hey, Tony! Hier is een oefeningetje voor je! Morgen schaf ik alle politiediensten van het VK af, allemaal, tot op de laatste. Van de eerste de beste extreem-linkse anti-globalist tot het Republikeins establishment van de VS vertelt de hele wereld me, zeer gedetailleerd, dat dat een idioot idee is, en dat plunderingen en onveiligheid het gevolg zullen zijn. Ik zet toch mijn zin door, en plunderingen en onveiligheid zijn het gevolg. En ik verklaar: dat is mijn schuld niet, dat is de schuld van de dieven en geweldplegers. /Q |
![]() |
#3 |
|
![]() Sjoerd Rapper tikte:
> Franneke schreef: > >> Koen Robeys tikte: >> >>> http://speelsmaarserieus.blogspot.co...-een-ramp.html >>> >>> En wat ik me nu afvraag is: wat zou nu de geëigende uitdrukking >>> zijn? >>> >>> Gewoon, "beter laat dan nooit"? >>> >>> Of zoals Brad DeLong (1) het altijd zegt: >>> >>> "Four years late, and three billion dollars short"? >> >> Blair is een liegende sukkel. Met de beste bedoelingen overigens. >> >> Q >> Op de opmerking van een journalist dat Irak een ramp was, antwoordde >> Blair: Dat is zo, maar zie je wat ik zeg aan mensen die vragen >> waarom het zo moeilijk is? Het is niet moeilijk wegens een verkeerde >> planning. Het is moeilijk omdat er een bewuste strategie bestaat, om >> in plaats van het verlangen van de meerderheid naar vrede, de wil >> van een minderheid tot oorlog op te leggen. >> >> <.....> >> >> Hey, Tony! Hier is een oefeningetje voor je! Morgen schaf ik alle >> politiediensten van het VK af, allemaal, tot op de laatste. Van de >> eerste de beste extreem-linkse anti-globalist tot het Republikeins >> establishment van de VS vertelt de hele wereld me, zeer >> gedetailleerd, dat dat een idioot idee is, en dat plunderingen en >> onveiligheid het gevolg zullen zijn. Ik zet toch mijn zin door, en >> plunderingen en onveiligheid zijn het gevolg. En ik verklaar: dat is >> mijn schuld niet, dat is de schuld van de dieven en geweldplegers. >> /Q > > Laat Amerika maar gauw uit Irak vertrek! Wat krijg je dan? De As van > het Kwaad. In Irak heeft Al-Qaida kunnen oefenen in terreur. Iran > staat sympathiek jegens wat er in Irak gebeuret nmaar distancieert er > zich van (offcicieel) . Nou moet Syrië nog vallen en er gaan groete > problemen ontstaan. Irak heeft grote oelievoorraden en Iran ook! En > wat dacht je van het spinn-off effect als de Amerikanen afdruipen uiit > Irak.? Neen Fran, je moet meer lessen nemen in geo-politieke > strategiëen!!! Ik spreek me hier niet uit over de vraag of de Britten en de Americanen per direct hun biezen moeten pakken. Ik citeer slechts bovenstaand stukje, omdat het de spijker op de kop slaat. Er blijkt uit dat Blair een naieve sukkel is. Wat er nu gebeurt in Irak, had ie van tevoren kunnen en moeten weten. Ben je het niet met het stukje eens? Leg dan maar uit waarom niet. Overigens heeft Al Qaeda nu vrij spel in Irak, juist door het gestoethaspel van onze westerse vrienden. |
![]() |
#4 |
|
![]() Franneke schreef: > Koen Robeys tikte: > > > http://speelsmaarserieus.blogspot.co...-een-ramp.html > > > > En wat ik me nu afvraag is: wat zou nu de geëigende uitdrukking zijn? > > > > Gewoon, "beter laat dan nooit"? > > > > Of zoals Brad DeLong (1) het altijd zegt: > > > > "Four years late, and three billion dollars short"? > > Blair is een liegende sukkel. Met de beste bedoelingen overigens. > > Q > Op de opmerking van een journalist dat Irak een ramp was, antwoordde Blair: > Dat is zo, maar zie je wat ik zeg aan mensen die vragen waarom het zo > moeilijk is? Het is niet moeilijk wegens een verkeerde planning. Het is > moeilijk omdat er een bewuste strategie bestaat, om in plaats van het > verlangen van de meerderheid naar vrede, de wil van een minderheid tot > oorlog op te leggen. > > <.....> > > Hey, Tony! Hier is een oefeningetje voor je! Morgen schaf ik alle > politiediensten van het VK af, allemaal, tot op de laatste. Van de eerstede > beste extreem-linkse anti-globalist tot het Republikeins establishment van > de VS vertelt de hele wereld me, zeer gedetailleerd, dat dat een idioot idee > is, en dat plunderingen en onveiligheid het gevolg zullen zijn. Ik zet toch > mijn zin door, en plunderingen en onveiligheid zijn het gevolg. En ik > verklaar: dat is mijn schuld niet, dat is de schuld van de dieven en > geweldplegers. > /Q Laat Amerika maar gauw uit Irak vertrek! Wat krijg je dan? De As van het Kwaad. In Irak heeft Al-Qaida kunnen oefenen in terreur. Iran staat sympathiek jegens wat er in Irak gebeuret nmaar distancieert er zich van (offcicieel) . Nou moet Syrië nog vallen en er gaan groete problemen ontstaan. Irak heeft grote oelievoorraden en Iran ook! En wat dacht je van het spinn-off effect als de Amerikanen afdruipen uiit Irak.? Neen Fran, je moet meer lessen nemen in geo-politieke strategiëen!!! |
![]() |
#5 |
|
![]() "Franneke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Sjoerd Rapper tikte: > > > Franneke schreef: > > > >> Koen Robeys tikte: > >> > >>> http://speelsmaarserieus.blogspot.co...-een-ramp.html > >>> > >>> En wat ik me nu afvraag is: wat zou nu de geëigende uitdrukking > >>> zijn? > >>> > >>> Gewoon, "beter laat dan nooit"? > >>> > >>> Of zoals Brad DeLong (1) het altijd zegt: > >>> > >>> "Four years late, and three billion dollars short"? > >> > >> Blair is een liegende sukkel. Met de beste bedoelingen overigens. > >> > >> Q > >> Op de opmerking van een journalist dat Irak een ramp was, antwoordde > >> Blair: Dat is zo, maar zie je wat ik zeg aan mensen die vragen > >> waarom het zo moeilijk is? Het is niet moeilijk wegens een verkeerde > >> planning. Het is moeilijk omdat er een bewuste strategie bestaat, om > >> in plaats van het verlangen van de meerderheid naar vrede, de wil > >> van een minderheid tot oorlog op te leggen. > >> > >> <.....> > >> > >> Hey, Tony! Hier is een oefeningetje voor je! Morgen schaf ik alle > >> politiediensten van het VK af, allemaal, tot op de laatste. Van de > >> eerste de beste extreem-linkse anti-globalist tot het Republikeins > >> establishment van de VS vertelt de hele wereld me, zeer > >> gedetailleerd, dat dat een idioot idee is, en dat plunderingen en > >> onveiligheid het gevolg zullen zijn. Ik zet toch mijn zin door, en > >> plunderingen en onveiligheid zijn het gevolg. En ik verklaar: dat is > >> mijn schuld niet, dat is de schuld van de dieven en geweldplegers. > >> /Q > > > > Laat Amerika maar gauw uit Irak vertrek! Wat krijg je dan? De As van > > het Kwaad. In Irak heeft Al-Qaida kunnen oefenen in terreur. Iran > > staat sympathiek jegens wat er in Irak gebeuret nmaar distancieert er > > zich van (offcicieel) . Nou moet Syrië nog vallen en er gaan groete > > problemen ontstaan. Irak heeft grote oelievoorraden en Iran ook! En > > wat dacht je van het spinn-off effect als de Amerikanen afdruipen uiit > > Irak.? Neen Fran, je moet meer lessen nemen in geo-politieke > > strategiëen!!! > > Ik spreek me hier niet uit over de vraag of de Britten en de Americanen per > direct hun biezen moeten pakken. Ik citeer slechts bovenstaand stukje, omdat > het de spijker op de kop slaat. Er blijkt uit dat Blair een naieve sukkel > is. Wat er nu gebeurt in Irak, had ie van tevoren kunnen en moeten weten. > > Ben je het niet met het stukje eens? > Leg dan maar uit waarom niet. > > Overigens heeft Al Qaeda nu vrij spel in Irak, juist door het gestoethaspel > van onze westerse vrienden. Dat snapt Sjoerd niet.De volkerenmoord in Irak zal ook nooit stoppen.En de VS kan het niet stoppen.Daar zijn ze te dom voor. |
![]() |
#6 |
|
![]() han krol tikte:
> "Franneke" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Ik spreek me hier niet uit over de vraag of de Britten en de >> Americanen per direct hun biezen moeten pakken. Ik citeer slechts >> bovenstaand stukje, omdat het de spijker op de kop slaat. Er blijkt >> uit dat Blair een naieve sukkel is. Wat er nu gebeurt in Irak, had >> ie van tevoren kunnen en moeten weten. >> >> Ben je het niet met het stukje eens? >> Leg dan maar uit waarom niet. >> >> Overigens heeft Al Qaeda nu vrij spel in Irak, juist door het >> gestoethaspel van onze westerse vrienden. > > Dat snapt Sjoerd niet.De volkerenmoord in Irak zal ook nooit > stoppen.En de VS kan het niet stoppen.Daar zijn ze te dom voor. Sjoerd Rapper snapt dat best hoor, want dom is ie niet, al doet ie dan net alsof. Hij kan het alleen niet toegeven. |
![]() |
#7 |
|
![]() Sjoerd Rapper wrote:
> Franneke schreef: > >> Koen Robeys tikte: >> >>> http://speelsmaarserieus.blogspot.co...-een-ramp.html >>> >>> En wat ik me nu afvraag is: wat zou nu de geëigende uitdrukking zijn? >>> >>> Gewoon, "beter laat dan nooit"? >>> >>> Of zoals Brad DeLong (1) het altijd zegt: >>> >>> "Four years late, and three billion dollars short"? >> Blair is een liegende sukkel. Met de beste bedoelingen overigens. >> >> Q >> Op de opmerking van een journalist dat Irak een ramp was, antwoordde Blair: >> Dat is zo, maar zie je wat ik zeg aan mensen die vragen waarom het zo >> moeilijk is? Het is niet moeilijk wegens een verkeerde planning. Het is >> moeilijk omdat er een bewuste strategie bestaat, om in plaats van het >> verlangen van de meerderheid naar vrede, de wil van een minderheid tot >> oorlog op te leggen. >> >> <.....> >> >> Hey, Tony! Hier is een oefeningetje voor je! Morgen schaf ik alle >> politiediensten van het VK af, allemaal, tot op de laatste. Van de eerste de >> beste extreem-linkse anti-globalist tot het Republikeins establishment van >> de VS vertelt de hele wereld me, zeer gedetailleerd, dat dat een idioot idee >> is, en dat plunderingen en onveiligheid het gevolg zullen zijn. Ik zet toch >> mijn zin door, en plunderingen en onveiligheid zijn het gevolg. En ik >> verklaar: dat is mijn schuld niet, dat is de schuld van de dieven en >> geweldplegers. >> /Q > > Laat Amerika maar gauw uit Irak vertrek! Wat krijg je dan? De As van > het Kwaad. Precies wat Bush wilde. Een selffulfilling prophecy heet dat. -- Steven |