|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. | 
| Bekijk resultaten enquête: de autoindustrie heeft nog toekomst in België | |||
| Ja, onze werknemers werken rendabeler |     | 0 | 0% | 
| Ja, wij zijn creativer en meer vernieuwend |     | 1 | 16,67% | 
| Neen, auto's en brandstof worden snel onbetaalbaar |     | 0 | 0% | 
| Neen, de loonkosten zijn hier te hoog |     | 5 | 83,33% | 
| Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|  | 
|  | Discussietools | 
|  25 november 2006, 09:49 | #1 | 
| Partijlid Geregistreerd: 20 april 2005 
				 |  autoindustrie in heeft nog toekomst in België Effe checken of Verhofstadt navolging vindt: | 
|   |   | 
|  25 november 2006, 10:19 | #2 | 
| Lokaal Raadslid Geregistreerd: 14 juni 2005 
				 |   VW is niet weg uit belgië omwille van de loonkosten. | 
|   |   | 
|  25 november 2006, 10:32 | #3 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 28 januari 2005 Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken 
				 |   Ook in Duitsland vallen meer dan 20.000 ontslagen bij VW. 
				__________________   | 
|   |   | 
|  27 november 2006, 18:33 | #4 | |
| Banneling Geregistreerd:  4 juni 2004 Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom 
				 |   Citaat: 
 Jawel, mits besparingen. Bv: auto's op drie wielen... | |
|   |   | 
|  27 november 2006, 18:37 | #5 | 
| Parlementslid Geregistreerd: 16 februari 2006 
				 |   Economieën veranderen nu eenmaal. Vroeger werkte 60-70% in de landbouw, nu minder dan 2%. Met heel wat industrieën gaat het dezelde weg op(maar het is uiteraard niet omdat 1 sector verdwijnt dat er geen andere in de plaats zullen komen). Dus neen, de autosector heeft geen toekomst in België, maar dat is an sich helemaal niet slecht. 
				__________________ "I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." Evelyn Beatrice Hall (Misschien geen origineel onderschrift, maar ik weet tenminste van wie het komt) Laatst gewijzigd door FISHERMAN : 27 november 2006 om 18:38. | 
|   |   | 
|  27 november 2006, 18:50 | #6 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 12 augustus 2006 
				 |   Ja maar de vraag is of dat wel nog AUTOindustrie gaat noemen... Verder kan geen enkel van de antwoorden mij bekoren dus stem ik niet! | 
|   |   | 
|  28 november 2006, 22:22 | #7 | 
| Secretaris-Generaal VN |   ze moeten meer winst maken...   
				__________________ Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. | 
|   |   |