![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Schepen
|
Joden.. Ze leven ook in België, hebben hun eigen scholen vermits hun kinderen NIET naar scholen mogen waar Belgen zitten..
Hebben hun eigen supermarkt vermits ze niets kopen van Belgische supermarkten... Gaan niet naar zwembaden, fitnessruimtes of wat dan ook, tenzij het volledig Joods is... En daar mag je niet komen.. Tenzij je Jood(se) bent... Ze leven helemaal apart, hun kinderen gaan niet om met Belgische kinderen, ze wonen allemaal in een "Jodenbuurt" en mengen zich niet met "niet-Joden" Natuurlijk bestaan er uitzonderingen op de regel hé.. Nu vraag ik mij af: overal hoor je gelul van mensen over Islaam, en over die Moslims en aanpassen... Wie moet er zich eigenlijk aanpassen? Moslims of Joden???? Moslims gaan wel naar Belgische supermarkten, gaan wel naar Belgische ruimtes en hebben geen eigen scholen.. Wij hebben wel Belgische vrienden en wonen waar we willen... Waarom zwijgt iedereen over de Joden die echt niets met de Belgische maatschappij te maken willen hebben???? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Omdat Joden hier een historische band hebben en zich aangepast hebben aan de westerse maatschappij.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Schepen
|
Aangepast aan de Westerse maatschappij.. Twee maten twee gewichten bij jou.. Dat is duidelijk! Joden en aangepast is zoals water en vuur!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Schepen
|
Citaat:
De Islaam zegt ook dat je niet moet ingaan tegen de wetten van het land waarin je woont.. En ik breek geen enkele wet... Dus hmm... aanpassen zei je? |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Je begint weer over Islaam.. Blijf bij het onderwerp of get out. |
|
|
|
|
|
|
#9 | ||
|
Burgemeester
|
Citaat:
Geen eigen scholen? Ik wil wel eens cijfers zien over Islam/Koranscholen de afgelopen decennia in Europa. Of cijfers van ouders die kinderen in het buitenland naar een Koranschool sturen waar men o.a. haat tov de westerse maatschappij ingelepeld krijgt. Belgische vrienden? Een minderheid vrees ik... Citaat:
Maar ik kan me vergissen, aanvullingen zijn welkom |
||
|
|
|
|
|
#10 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Oh, dat weet ik zo niet. Alsof joden die hier al eeuwenlang leven zoveel Belgische vrienden hebben.. Citaat:
Citaat:
De meeste dingen die u hier schrijft zijn gebaseerd op uw eigen mening en geen feiten. (Niet dat dat bij mij niet zo is.. |
||||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Samrah is zo fake als het maar kan zijn
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Trouwens, jouw godsdienst is voor 80% na-geaapt van het judaïsme...Zelfs het verbod op zwijnevlees komt van de joden, de joden zijn semieten, zoals jijzelf. Biologisch gezien staan ze héél dicht bij jou, en religieus nog meer.Het zijn jouw kozijnen. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of eisen ze geen job bij de overheid. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ga het u zeggen: NOOIT.D�*�*rom verdragen we die mensen beter als jouw gemeenschap.Ze vallen niemand lastig hier.Moslims, of jongeren , (en minder jongeren) afkomstig uit de moslim-gemeenschap, doen niks anders als lastverkopen...Daarom zagen we niet over de joden. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banneling
|
Dat mens is compleet "fucked up in the head" RIP zou ik zeggen.
Oorspronkelijk bericht door Samrah ![]() Ik aanvaard alles wat Islaam mij zegt.. ![]() Ik heb nog nooit een jood een duits restaurant in de fik zien steken in europa omwille van wat er met hen gebeurd is in WWII!!!!!!!!!!!!!!!! Er zijn tal van verschillende nationaliteiten in belgië waarmee we GEEN last hebben. Enkel met die marokkanen(maghrebs,lees moslims) heb je last. Jullie hebben het woord allochtoon een slechte naam gegeven. In deze vid. zit meer waarheid dan men zou denken http://www.youtube.com/watch?v=2WTNowTRATE Laatst gewijzigd door colargo : 29 november 2006 om 00:26. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Minister
|
In haar openingspost vraagt Samrah beschuldigend waarom de joden beter geaccepteerd worden dan de mohammedanen. Ze had dezelfde vraag kunnen stellen over de Hindoe's, de Orthodoxen, de atheisten, etc., maar neen: ze wil de vergelijking trekken met de joden.
Er zijn geen Belgisch-joodse banden bekend met het wereldwijde terrorisme, noch Belgisch-hindoeistische, noch Belgisch-orthodoxe, noch Belgisch-atheistische. Maar telkens weer zijn er die Belgisch-mohammedaanse links, of het nu om AFghanistan gaat of over Madrid. Verder kunnen volgende cijfers enige verklaring geven waarom de volgelingen van Mohammed nu precies niet geliefd zijn bij de Belgische bevolking: MARION VAN SAN, Arjen LEERKES, Criminaliteit en criminalisering. Allochtone jongeren in België, Amsterdam University Press, 2001, ISBN 90 5356 525 6 (Marion van San (1966) is sociologe en criminologe en als senioronderzoeker verbonden aan het RISBO (Erasmus Universiteit Rotterdam). In 1998 promoveerde zij aan de Universiteit van Amsterdam op het proefschrift Stelen en Steken. Delinquent gedrag van Curaçaose jongens in Nederland.. Arje Leerkes (1973) is socioloog en werkt momenteel als onderzoeker bij Regioplan.) p.200 De analyses zijn gebaseerd op het nationaliteitscriterium. Als 'autochtoon' gelden al die jongeren die over de Belgische nationaliteit beschikken. BIJLAGE 2 Tabellen, Figuren, Samenstelling van de delictcategorieën ... nationaliteiten en nationaliteitscategorieën ... De proportionaliteitswaarde wordt verkregen door het aandeel onder een bepaalde type verdachten te delen door het bijbehorende bevolkingsaandeel. De criminaliteitsgraad kan simpelweg worden berekend door het aantal verdachten te percenteren naar de relevante populatieomvang. [proportionaliteit 1999] België Totaal 0,78 Diefstal 0,71 Geweld tegen personen 0,75 Vandalisme / vernieling 0,95 Seksuele misdrijven 0,92 Openbare orde en gezag 0,74 Drugshandel 1,08 Economische delicten 0,54 Overige delicten 0,71 Marokko Totaal 2,49 Diefstal 2,97 Geweld tegen personen 3,48 Vandalisme / vernieling 2,20 Seksuele misdrijven 1,96 Openbare orde en gezag 3,57 Drugshandel 1,05 Economische delicten 2,24 Overige delicten 2,70 Turkije Totaal 1,31 Diefstal 1,50 Geweld tegen personen 3,31 Vandalisme / vernieling 0,94 Seksuele misdrijven 1,10 Openbare orde en gezag 1,23 Drugshandel 0,81 Economische delicten 1,09 Overige delicten 0,99 Algerije Totaal 4,33 Diefstal 5,57 Geweld tegen personen 5,47 Vandalisme / vernieling 3,04 Seksuele misdrijven -- Openbare orde en gezag -- Drugshandel 0,58 Economische delicten 5,83 Overige delicten 7,62 Indien Samrah en zo daar niet gelukkig mee is, dan moet ze de ideologie die ze verdedigt in vraag stellen.
|