![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
GENADE
Genade in de hardste winter van onze politiek Flink, flinker, flinkst Beledigen een recht Genade in de ogen van hen die op ons rekenen Bang, banger, bangst Sinds wanneer hebben sharia en boerka het pleit beslecht? Genade door een enkel woord Hoop, hoopvol, hoopvolst Talk tough but act humane? Genade geef mij hoop Barmhartigheid geef mij kracht Flinkheid wees geen donk're nacht Een vriendelijk woord een gebaar Een gemeenschap Een samenleving Samen spelen we het weer klaar Onze angsten en onze wanhoop vertalen zich politiek Niets menselijks is ons vreemd Het vreemde is ons nog steeds niet onmenselijk Onze angst werd geen haat verdraagzaamheid nog steeds wenselijk De samenleving is niet van de angst maar van ons Wij die kozen en durfden te kiezen De samenleving is van ons en daarom Genade |
|
|
#2 |
|
|
Vox Populi wrote:
> /GENADE/ > > / / > > /Genade in de hardste winter van onze politiek/ > > /Flink, flinker, flinkst/ > > /Beledigen een recht/ > > / / > > /Genade in de ogen van hen die op ons rekenen/ > > /Bang, banger, bangst/ > > /Sinds wanneer hebben sharia en boerka het pleit beslecht?/ > > / / > > /Genade door een enkel woord/ > > /Hoop, hoopvol, hoopvolst/ > > /Talk tough but act humane?/ > > / / > > /Genade geef mij hoop/ > > /Barmhartigheid geef mij kracht/ > > /Flinkheid wees geen donk’re nacht/ > > /Een vriendelijk woord een gebaar/ > > /Een gemeenschap/ > > /Een samenleving/ > > /Samen spelen we het weer klaar/ > > / / > > /Onze angsten en onze wanhoop vertalen zich politiek/ > > /Niets menselijks is ons vreemd/ > > /Het vreemde is ons nog steeds niet onmenselijk/ > > /Onze angst werd geen haat / > > /verdraagzaamheid nog steeds wenselijk/ > > /De samenleving is niet van de angst maar van ons/ > > /Wij die kozen en durfden te kiezen/ > > /De samenleving is van ons en daarom / > > /Genade/ > Is het wekelijkse uurtje internetten voor TBS-ers weer ingevoerd? |
|
|
#3 |
|
|
On Sun, 7 Jan 2007 02:49:04 +0100, "Vox Populi"
<[email protected]> wrote: >GENADE > > > >Genade in de hardste winter van onze politiek > >Flink, flinker, flinkst > >Beledigen een recht > > > >Genade in de ogen van hen die op ons rekenen > >Bang, banger, bangst > >Sinds wanneer hebben sharia en boerka het pleit beslecht? > > > >Genade door een enkel woord > >Hoop, hoopvol, hoopvolst > >Talk tough but act humane? > > > >Genade geef mij hoop > >Barmhartigheid geef mij kracht > >Flinkheid wees geen donk're nacht > >Een vriendelijk woord een gebaar > >Een gemeenschap > >Een samenleving > >Samen spelen we het weer klaar > > > >Onze angsten en onze wanhoop vertalen zich politiek > >Niets menselijks is ons vreemd > >Het vreemde is ons nog steeds niet onmenselijk > >Onze angst werd geen haat > >verdraagzaamheid nog steeds wenselijk > >De samenleving is niet van de angst maar van ons > >Wij die kozen en durfden te kiezen > >De samenleving is van ons en daarom > >Genade Amen -- http://afluisterland.nl/ronald/ |