![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bron : GvA
Het Mechelse gerecht heeft vijf jonge mannen opgepakt die verdacht worden van de moord op de 26-jarige Lierenaar Kris Ingang. Vier meerderjarigen werden aangehouden. Eén minderjarige werd door de jeugdrechter geplaatst in een jeugdinstelling. Dat maakt het parket van Mechelen woensdagmiddag bekend tijdens een persconferentie. De vijf betrokken jongens komen uit Lier. Vier van hen zijn 19 jaar, een vijfde is 17 jaar. Voorlopig worden de jongeren verdacht van moord. Die kwalificatie kan gedurende het onderzoek nog aangepast worden naar bijvoorbeeld doodslag, aldus het parket. Het 26-jarige slachtoffer, Kris Ingang, werd afgelopen vrijdag vermoord teruggevonden in een schuurtje in Berlaar. Het slachtoffer was met tientallen messteken om het leven gebracht. Het onderzoek naar de moord kwam in een stroomversnelling terecht toen twee van van de vijf verdachten zich dinsdag vrijwillig aangaven bij de politie. Zij zeggen allebei in de wagen te zijn blijven zitten, toen de rest in het schuurtje bij Ingang binnen was gegaan om cannabis te kopen. Wat er zich binnen heeft afgespeeld, is niet helemaal duidelijk. De verklaringen van de vijf mannen zijn zeer uiteenlopend, stelt het parket. In de krant vandaag staat dat het 1 Albanees betreft...en de rest belgen zijn van marokkaanse origine. Is zien hoelang het gaat duren alvorens ze terug vrij zijn in belgie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ach ja, ik schrik niet van hun afkomst.. 24 messteken als ik me niet vergis, dat is pas barbaars... waar ik wel van versteld sta dat is dat er 2 zich zijn gaan aangeven...
En het ging over drugs, niet? Dat ze hier dus niet beginnen dat het moslims zijn, het zijn Marokkanen en een Albanees, punt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer een Afgang.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom, iemand moest die flauwe mop maken.
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Straks ga ik nog denken dat je liever racisme hebt dan moslimbashen.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door lombas : 4 januari 2007 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Albanië vormen moslims onder Westerse definitie nauwelijks een meerderheid van de bevolking.
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch hebben ze niets gevonden op de locatie waar het slachtoffer is vermoord. Het is afwachten tot alles aan het licht komt voor de rechtbank. Maar ik durf er mijn geld opzetten dat het slachtoffer een daderrol zal worden aangemeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Messteken, groep van vijf, minderjarige erbij..... vast en zeker blonde zweden!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kom, wees een vent en klaag er zo niet over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() het jaar begint al goed
het ging een verdraagzaam 2007 worden ![]()
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Niets te maken met racisme of graag hebben. (Vraag me trouwens nog steeds af of ik nu raciste ben of niet maar interesseert me weinig welke naam het beestje krijgt... ) Feit is dat er veel te veel miserie is met een bepaalde bevolkingsgroep hier in ons land, hun daden kunnen moeilijk menselijk genoemd worden... maar wat doe je eraan he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terwijl ik wel al het 'krapuul' ken dat in mijn gemeente wonende is. Enfin...afwachten wat het gaat worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Suggestie? Om verder in te pikken: er is inderdaad te veel miserie met en in een bepaalde bevolkingsgroep, wat mistoestanden meebrengt. En zo zijn er nog miljoenen sukkelaars over de wereld verspreid, gangstertypes inbegrepen. Het is juist omdat die hier allemaal zomaar binnen en buiten kunnen zoals in een duivenkot dat die miserie (profitariaat, onveiligheid enz) er is. Het is onze plicht burgers op andere plaatsen in de wereld te helpen, waar mogelijk. Het is niet onze plicht ze hier allemaal op te vangen en zelf daardoor in de problemen te zitten... Laatst gewijzigd door andev : 5 januari 2007 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat doe je dan met uitspraken zoals. "ik deal wel, maar niet aan moslims dus doe ik niets verkeerd''? "ik pik, want het zakgeld van mijn ouders mag ik niet uitgeven aan wat haraam is?'' Waar halen zij dit denk je ? http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...r=asc&start=25
![]() |