Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 november 2003, 11:47   #1
Malinwa
Partijlid

Malinwa's schermafbeelding

Standaard

28/11 ‘Bom’ gegooid naar huis Achrak
Autochtone kinderen gooiden donderdag rond 19u aan de Zendelingenstraat in Borgerhout een bommetje - zo’n knaller die je in vele (speelgoed-)winkels kan kopen - naar het huis van een familielid van Mohamed Achrak. Het voorval gebeurde precies een jaar na de moord op de islamleraar en de rellen die daarop volgden.

Het familielid van Achrak belde na het incident donderdagavond de politie. Die ging ter plaatse, maar kon geen vaststellingen meer doen. De vogels waren gevlogen. Of het om een grap of een gemeende daad ging, is onduidelijk.
Bron:
GVA

Dat ze zo'n artikel kunnen bedenken.
Bij ons worden er dagelijks bommekes gesmeten tegen gevels en bomen.
Het kan kwaadwillig bedoeld zijn, maar ik denk dat iemand met een beetje verstand zoiets niet zou doen, tenzij het snotapen waren van een jaar of 12 of jonger.
Anders is het toch erg gesteld met die persoon die da gedaan heeft indien die ouder was zenne.
Amaai men voeten!
"Wouw cool! Een bommetje... "
Oud 11 december 2003, 18:21   #2
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Ik was gisteren met mijn vrouw in de Abdijstraat - iemand sprak er zijn afschuw uit over het bomincident van experimenterende jongeren op de groenplaats waarbij één jongen 4 vingers kwijstspeelde. Tot hiertoe alles normaal - het is verschrikkelijk en bovendien onverantwoord enz..

Ik was de winkel al uit toen ik de slotbemerking hoorde :
"maar het waren wel vremde zenne.."
Is dat nu een geruststelling dat "onze jongens" zo iets niet overkomt of
zoiets niet doen ? Moet alles nu in een wit/zwart kader passen ?
Oud 11 december 2003, 18:38   #3
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Hoe is de verdeling van vuurwerk eigenlijk gereglementeerd?
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 17:53   #4
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Niet dus!
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 20:54   #5
fientje
Banneling

Standaard

Normaal gezien is de verkoop van petards en vuurwerk aan jonge kinderen verboden, maar die regels zijn blijkbaar niet geldig in oud-molenbeek.Sinds het schapenfeest spelen de nieuwe belgjes met dit speelgoed,blijkbaar gemakkelijk te verkrijgen in hun achterbuurtwinkels..Het lijkt hier Ramallah wel..Nou ja we worden het wel gewoon knalbommetjes tussen de benen gegooid krijgen,wel spijtig voor mensen met hartproblemen,babys en dieren die opgeschrikt worden.Goed voor de apotheker,de verkoop van kalmeringsmiddelen ,slaappillekes en quiesbollekes gaat deze feestmaand steil de hoogte in.Wel vervelend dat we dit tot na nieuwjaar door onze strot,euh oren,geduwd krijgen.De politie treedt hier niet meer voor op,begrijpelijk,ze hebben in deze gemeente belangrijker werk. Petard-en vuurwerkgeknetter,GRATIS ,day and Night,weerom een facet van de multiculterele verijking,opgedrongen door onze linkse GRATIS jongens :
fientje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be