Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 januari 2007, 19:21   #1
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard links is voor de multicultuur ? links is voor een islamitische monocultuur!

Stop de cultuur vernietiging van Europa.
moslims hebben al het midden oosten, laten de islam daar blijven, ik ben voor de Europese cultuur, links wilt zo te zien dat heel Europa een islamitische MONOCULTUUR word, straks ga je van Amsterdam naar Rotterdam van Oslo naar Berlijn van Parijs naar Antwerpen van London naar Brussel, en wat zie je dan overal ? moslims! hoofddoeken! moskeeen! dat is geen multicultuur! dat is een monocultuur! alle verschillende Europese culturen zijn dan vernietigd! dus links is helemaal niet voor een multicultuur anders zouden ze de verschillende Europese culturen wel beschermen!
maar nee, alle Europese culturen (De Nederlandse, Vlaamse, Duitse, Franse, Noorse, Engelse, Zweedse) moet allemaal vervangen worden door een imperialistische fascistische racistische islam theocratie!
Verdedig de Europese multicultuur! stop de linkse racistische haat tegen Europese culturen! stop de imperialistische islam!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2007, 19:31   #2
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

dit is trouwens me laatste bericht en topic, dit forum word te eentonig voor mijn tijd, steeds dezelfde mensen en reacties, als je in contact met me wilt komen kan je me een prive bericht sturen, aub alleen pro berichten en vriendschappelijke berichten, anti berichten en haat berichten worden negeert.

aparte e-mail is [email protected]

en mensen die voor de vrijheid van Europa vechten, zoek altijd bronnen en feiten op, want wij hebben de realiteit achter ons staan!

doei

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720

Laatst gewijzigd door Morghodius : 14 januari 2007 om 19:32.
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2007, 03:30   #3
neutraalzwitserland
Schepen

neutraalzwitserland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
dit is trouwens me laatste bericht en topic, dit forum word te eentonig voor mijn tijd, steeds dezelfde mensen en reacties, als je in contact met me wilt komen kan je me een prive bericht sturen, aub alleen pro berichten en vriendschappelijke berichten, anti berichten en haat berichten worden negeert.

en mensen die voor de vrijheid van Europa vechten, zoek altijd bronnen en feiten op, want wij hebben de realiteit achter ons staan!

doei
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!
neutraalzwitserland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2007, 18:09   #4
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

doei
Zoals dit onderwerp.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2007, 12:45   #5
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stop de cultuur vernietiging van Europa.
moslims hebben al het midden oosten, laten de islam daar blijven, ik ben voor de Europese cultuur, links wilt zo te zien dat heel Europa een islamitische MONOCULTUUR word, straks ga je van Amsterdam naar Rotterdam van Oslo naar Berlijn van Parijs naar Antwerpen van London naar Brussel, en wat zie je dan overal ? moslims! hoofddoeken! moskeeen! dat is geen multicultuur! dat is een monocultuur! alle verschillende Europese culturen zijn dan vernietigd! dus links is helemaal niet voor een multicultuur anders zouden ze de verschillende Europese culturen wel beschermen!
maar nee, alle Europese culturen (De Nederlandse, Vlaamse, Duitse, Franse, Noorse, Engelse, Zweedse) moet allemaal vervangen worden door een imperialistische fascistische racistische islam theocratie!
Verdedig de Europese multicultuur! stop de linkse racistische haat tegen Europese culturen! stop de imperialistische islam!
Wat een gelul. Volgens mij is het niet in de kop van mensen te krijgen dat we het over mensen hebben. Het gaat er in dit geval niet om dat je moet proberen de twee cultureren, terwijl de Islam eigenlijk helemaal geen cultuur is, moet samenvoegen, maar dat je in de maatschappij ruimte moet hebben voor mensen met andere ideeën, andere opvattingen. De wet is er om iedereen voor sommige geweldadige opvattingen te beschermen. En naar mijn weten zijn Nederland en België altijd al immigratielanden geweest, het is het bestaansrecht van onze maatschappij. De moslims zullen deel uitmaken van de maatschappij, inderdaad. Maar zoals de meerderheid van de moslims al zegt, zijn ze voor behoud van de rechtstaat. Niet echt imperialistisch, ne?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2007, 13:10   #6
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Maar zoals de meerderheid van de moslims al zegt, zijn ze voor behoud van de rechtstaat. Niet echt imperialistisch, ne?
Als ze als moslim zijn voor het behoud van de rechtstaat met de wetten die hun invloed hebben in de Verlichting, zijn het geen vrome moslim. Een vrome moslim beschouwt immers de koran, de hadith en de shariah als de kern van hun geloof. Die drie "boeken" staan immers hoger dan welke wereldlijke wetten of regels. Net zoals een vrome katholiek het gezag van de paus boven dat van de wereldlijke leiders plaatst.

Pas op, verwar het woord vroom niet met gelovig. Ik ben een gelovig christen, maar zeker geen vroom. Je kunt gerust gelovig moslim zijn en de "Verlichte rechtstaat" aanvaarden, maar vroom moslim zijn én de " Verlichte rechtstaat" aanvaarden is niet mogelijk.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2007, 13:24   #7
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Ja nee, er worden wat mensen toegelaten die net als andere mensen hun eigen hobby mogen hebben, natuurlijk veranderd dan plotseling heel Europa in een grote moslimgemeenschap. Ik draag al een boerka hoor, ik wil niet meer zonder gezien worden. Wat een gelul, tot ziens!
Oud 20 januari 2007, 15:11   #8
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

[quote=Metternich;2354043]Als ze als moslim zijn voor het behoud van de rechtstaat met de wetten die hun invloed hebben in de Verlichting, zijn het geen vrome moslim. Een vrome moslim beschouwt immers de koran, de hadith en de shariah als de kern van hun geloof. Die drie "boeken" staan immers hoger dan welke wereldlijke wetten of regels. Net zoals een vrome katholiek het gezag van de paus boven dat van de wereldlijke leiders plaatst.

Pas op, verwar het woord vroom niet met gelovig. Ik ben een gelovig christen, maar zeker geen vroom. Je kunt gerust gelovig moslim zijn en de "Verlichte rechtstaat" aanvaarden, maar vroom moslim zijn én de " Verlichte rechtstaat" aanvaarden is niet mogelijk.[/quote]

Duidelijke visie en wil daarbij nog toevoegen dat de zogezegde gematigheid van sommige moslims vaak eerder een tactische zaak is, dan overtuiging.
Uitzonderingen daar gelaten, maar die worden dan ook als afvalligen geschouwd.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2007, 15:49   #9
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Als ze als moslim zijn voor het behoud van de rechtstaat met de wetten die hun invloed hebben in de Verlichting, zijn het geen vrome moslim. Een vrome moslim beschouwt immers de koran, de hadith en de shariah als de kern van hun geloof. Die drie "boeken" staan immers hoger dan welke wereldlijke wetten of regels. Net zoals een vrome katholiek het gezag van de paus boven dat van de wereldlijke leiders plaatst.

Pas op, verwar het woord vroom niet met gelovig. Ik ben een gelovig christen, maar zeker geen vroom. Je kunt gerust gelovig moslim zijn en de "Verlichte rechtstaat" aanvaarden, maar vroom moslim zijn én de " Verlichte rechtstaat" aanvaarden is niet mogelijk.
In de koran staat niks over een sharia.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2007, 21:33   #10
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
In de koran staat niks over een sharia.
Het zijn dan ook twee verschillende boeken. De sharia is gebaseerd op de koran en de hadith (waarbij ik dacht dat vooral die laatste een grote invloed heeft gehad). Ook de idzjma was zeer belangrijk voor het tot stand brengen van de sharia.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be