![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog niets over gelezen, doch eventjes “opgepikt” op radio 1 deze morgen...
In Borgerthout, zaal Roma heeft men in het voorbije weekend een poging gedaan om een of twee Marokkaanse theaterstukken of zoiets op te voeren, eigenlijk met de positieve bedoeling om via die manier iewat meer integratie in de hand te werken. Door Marokkanen, voor Marokkanen, en iedereen wellicht. Maar ze hadden een beetje buiten de waard gerekend... Bleek dat er een heel eind voor de opvoering een aantal lieden, met lange gewaden en baarden( drie keer raden wat voor soort mensen – en het waren geen verklede Vbers) stonden te protesteren aan de ingang, probeerden de mensen te overhalen om niet binnen te gaan. Theater en muziek... en zelfs drank, dat was niet “halal, haman...” of weet ik wat voor vreemde bullshit. Ze gingen zelfs zo ver om reeds aan het dichtsbijzijnde bushokje te mensen te intimideren en kaartjes uit hun handen te rukken indien ze daar de kans toe zagen. Later kwamen een aantal van de gekende vreemde crapuulbendes, hoofdzakelijk gastjes van 10 tot 14 jaar, die ramen van de zaal kapot gooiden, de inkomdeur beschadigden, binnengeraakten en daar ook een slagveld van maakten. En nog wat later, zoals gewoonlijk, “spoorloos verdwenen”, zoals het meeste crapuul dat hier rondloopt. Ik woon niet in de streek, ik kan me op een aantal details best vergissen, en ik probeer hier zo goed mogelijk weer te geven wat ik in dit interview hoorde. Het zal wel niet zo zijn dat dit voorvalletje de grote pers en de tv-berichten halen, want compleet niet-politiek-correct, uiteraard. Enfin, we zien wel... Eigen conclusie: gewoon walgelijk. Toont weer aan dat onze democratie door bepaalde lieden gewoon gebruikt word om hier druppelsgewijs hun islamfacisme binnen te loodsen, tot ze sterk genoeg zullen staan om helemaal “op onze kop te schijten” – vergeef me de uitdrukking, maar ze is ten minste duidelijk. En maar lullen en zeveren over “racisme” vanwege onze bevolking naar hen toe. Proficiat aan diegenen die dat promoten en opdringen via wetten, rechtspraak enz. De vele “goede vreemdelingen” verwijt ik dat ze o zo weinig doen om dit onmogelijk te maken, en zo goed als niks om die kerels aan te pakken. Ze kijken er naar, en ze wachten af... wellicht uit schrik van hun eigen “stoottroepen”. Tot over vijftig jaar of zo. Allah is groot! Laatst gewijzigd door andev : 11 december 2006 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch wel weer zielig. Je hoort over het voorval op radio1, je kan het lezen op de website van de VRT (en het zal waarschijnlijk ook wel in de kranten staan), maar toch insinueer je dat het wel verborgen zal gehouden worden in de pers... Qua contradictie kan dit tellen.
Natuurlijk is dat schandalig en moet er tegen opgetreden worden, maar je vergeet er wel eventjes bij te vertellen dat het concert werd georganiseerd samen met de organisatie Moussem en dat de Roma ook nauw samenwerkt met de Federatie van Marokkaanse verenigingen en dat het dus bijgevolg nogal belachelijk is om de schuld maar weer eens bij alle vreemdelingen te leggen (ook al is het dan verdoken door te zeggen "dat de vele "goede vreemdelingen" er weinig aan doen om dit onmogelijk te maken"... wat ze precies meer kunnen doen dan het veroordelen is me niet geheel duidelijk). Natuurlijk vind je onder de moslims ook een bende fundamentalisten. Net zoals je dat onder de Belgen vindt. zo'n moslimfundamentalisten zijn gewoon de equivalenten én objectieve bondgenoten van het VB. Ze gebruiken zelfs al dezelfde argumentatie om hun extremistische praat te verkopen "we leven in een vrij land" en "vrijheid van meninsguiting". Doet dat geen belletje rinkelen? Laatst gewijzigd door Edina : 11 december 2006 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat dit voorval betreft wil zeggen dat het al niet meer 5voor12 is maar 5na12. De invasie was al begonnen...en nu beginnen ze hun regels op te dringen. Hebt begint met 7 of 8 man...er zullen er vlug aansluiting vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Een schande, dit is een groepje van negen fundamentalisten die het verbrotten voor de rest van de allochtoonse gemeenschap? En daarna nog jongeren opstoken tot vandalisme?.. Zo'n feest zou onrein zijn, dus ik denk dat een geschikte straf voor deze negen baarden het uitmesten van varkensstallen is, dan zullen tenminste beseffen wat rein en onrein is
Laatst gewijzigd door Bierke : 11 december 2006 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is dus geen sprake van "equivalenten", al evenmin van dezelfde "argumentatie". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik toon hiermee aan dat conservatieve katholieken niet dezelfde methode noch stellingen hebben, en er bijgevolg geen sprake is van "equivalentie" zoals beweerd wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Ach, het is maar een techniek om de zaak off-topic te krijgen of te minimaliseren. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 11 december 2006 om 13:14. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Je moet al echt blind zijn om de parallel niet te zien. Stellingen en methoden zijn perfect vergelijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot wat ik dacht blijkt "argumentatie" ondertussen ook het uit de handen sleuren van inkomstticketjes te zijn en het inslaan van ramen en deuren! Ikke domme mie, dacht dat "argumentatie" in dit geval gewoon zou hebben bestaan in het proberen te overtuigen MET WOORDEN, zonder fysieke belemmering. Enfin, dankzij Edina weet ik nu wel beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Overigens heeft het VB ook wel eens problemen om niet fysiek te worden, maar dat is je ook "steeds" ontgaan. |
||
![]() |
![]() |