|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Over de forumsessies Enkele dingen op een rij. Bekijk even alvorens een vraag te stellen aan de (kandidaat-)politici. | 
| Bekijk resultaten enquête: Hoeveel geef jij Bart Tommelein op 10? | |||
| 1 |     | 1 | 7,69% | 
| 2 |     | 2 | 15,38% | 
| 3 |     | 0 | 0% | 
| 4 |     | 1 | 7,69% | 
| 5 |     | 2 | 15,38% | 
| 6 |     | 4 | 30,77% | 
| 7 |     | 2 | 15,38% | 
| 8 |     | 1 | 7,69% | 
| 9 |     | 0 | 0% | 
| 10 |     | 0 | 0% | 
| Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|  | Discussietools | 
|  24 maart 2007, 11:12 | #1 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN |  Evaluatie: Bart Tommelein Hoe zou jij Bart Tommelein zijn sessie evalueren? 
				__________________ Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven | 
|   | 
|  24 maart 2007, 11:43 | #2 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 27 juni 2005 
				 |   Een zes. Gaf goede antwoorden met opbouwende kritiek. Als je echter doorvroeg, was hij vaak niet in de mogelijkheid - het zijn toch allemaal druk bezette mensen eh, jammer - de discussielijn te volgen. Toch beter dan verwacht, moet ik zeggen. 
				__________________ Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope) | 
|   | 
|  24 maart 2007, 11:52 | #3 | 
| Staatssecretaris |   Ik vond hem maar zwakjes, een 4 dus. | 
|   | 
|  3 april 2007, 21:31 | #4 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Hij ademde nogal de arrogantie van de macht die de open-VLD typeert.  Liegen en als je de sprookjes niet gelooft dan doe je maar. | 
|   | 
|  5 april 2007, 15:22 | #5 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Dat gezegd zijnde zie ik nu al dat Jong-VLD voorzitter Edward Roossens terecht hoge punten zal scoren. | 
|   |