![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Aldus de woorden van VB voorzitter Frank Vanhecke, dus ik mag concluderen tot Vanhecke & Co zouden tevreden zijn met een achteruitgang van 6 %. M'n zegt dat er niet mag vergeleken worden met de Vlaamse verkiezingen van 2004 maar volgens mij maken die in weze niet zo veel verschil.
Zou jij tevreden zijn met 0,1 % meer van de stemmen tov 2003 en in feite dus een achteruitgang van 6 % als je het zo vergelijkt. Of ben ik fout dat ik de vergelijking maak met 2004? Ik herinner me maar al te goed dat vbers bij de verkiezingen van 2004 de resultaten van de VLD maar al te graag vergeleken met die van 2003... hmmmm dubbelzinnige houding.