![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar verdwijnen dan weer alle complottheorieen van de kaart! Geen racisme dus hoogst waarschijnlijk!
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF02032007_029 http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/....bron=homeArt1 Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 2 maart 2007 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de morgen moet weer zijn staart intrekken... voor de zoveelste keer.
"De procureur des konings van Charleroi heeft bevestigd dat een verdachte is opgepakt voor de dodelijke steekpartij op carnavalsavond in Binche. Hij is in verdenking gesteld van doodslag. Het gaat om een jongeman van 22 die in Péronnes-lez-Binche woont. Zijn identiteit is niet bekendgemaakt. De jongeman heeft bekend dat alles gebeurde in een gevecht naar aanleiding van een dispuut dat al de zondag voordien was ontstaan in Binche tussen de rivaliserende groepen. Onderwerp van het dispuut was hun territorium."
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dan reageren de POCO's ineens niet meer hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 bendekes tegen een, en die met het langste mes heeft gewonnen allé...
daar kan dan nog een bendeoorlog van komen ook,... onozelaars... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik dacht dat het jullie niets kon schelen wat er in Zuid-België gebeurt?
Is er dan toch een nationaal medium aan het groeien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ach, het volgende racismeverhaal zijn ze al begonnen met die Marokkaanse vrouw die mishandeld werd omdat haar man en haar schoonouders geen halfbloed kind wilden.
Alle misdrijven worden nu eerst onderzocht op racisme. We zijn eraan voor de moeite! U rijdt door het rood? U bent racist want u negeert expres een kleur die niet blank is... (ik overdrij misschien maar daar gaat het naartoe) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja 't is heel erg wat da meiske overkomen is, en die schoonfamilie en vent zijn een bende hypocryte sadistische klootzakken, maar uiteindelijk heeft dat niks met vreemdelingen politiek te maken... Allé ze willen er geen kind van, ze is al 2 keer verplicht tot abortus, maar toch blijft die "racist" op haar kruipen, en blijft zij dat bovendien toelaten... Terwijl we allemaal weten dat er een groot taboe ligt op Islamitisch meisje versus Westerse man, Dan vraag ik me een aantal dingen af, van wie heeft ze nu het meeste schrik van de eigen familie, omwille van hun reactie, of van dat sadistisch beest van ne vent... En neuken mag wel, maar vreemde kinnekes niet, ... allé ja, ik heb daar toch zo mijn bedenkingen bij, bij heel die totaal van de pot gerukte situatie... Het zullen wel weer volslagen debiele randgevallen van de maatschapij geweest zijn... Zo het soort mensen dat eigenlijk in een psychiatrische instelling tegen zichzelf beschermd hoort te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Wil dat zeggen dat er voor het slachtoffer nu geen heiligverklaring inzit?
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals met Vanholsbeeck bedoel je dan? (Niet dat er iets mis mee is)
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hebt u enkele jaren op de maan gewoond of zo? In België is momenteel iedereen die in conflict komt met allochtonen schuldig aan racisme totdat het tegendeel bewezen wordt. Dit is bij wet bepaald!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, zwart en lid van een bende.
Dat moet hard zijn voor die mama.
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat heb ik nooit gezegd, u begon met uw uitspraak over heiligverklaring. En ik antwoordde daar op, ik heb dan ook niets gezegd over racisme. U ziet dus spoken.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 2 maart 2007 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Hoe meer aandacht in de media voor het (overigens nagenoeg onbestaande) racisme, des te beter. Dit zorgt ervoor dat het vreemdelingenthema altijd actueel blijft, en aldus de partij die als enige een oplossing daarvoor heeft haar programma tenvolle kan uitspelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Allé waar zit Edina en consoorten nu?
Moeten jullie nu geen racisme staan brullen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Bij mijn weten heeft zelfs niemand hier ooit gesuggereerd dat er in deze zaak racisme in het spel zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Oei oei,tis hier opeens zo stil bij onze (extreem)linkse vrienden.lol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Kom kom, 30 skinheads die racistische leuzen riepen en na de steekpartij wegliepen. De flikken waren optimistisch omdat van dat racistisch schorem er wel ene zou zijn die zichzelf komt aangeven.
![]() |