![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen idee waarom, maar plots kan ik niet meer typen in de fora met gastpolitici... euh hallo?? Enige verklaring van de mods??
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() MaXiMuS, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren? 2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd. |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Je bent te krapuleus
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() geenszins, een van mijn posts is ook verwijderd. En ik vroeg enkel om cijfers aan te halen...
die mods zijn toch dwaze apen zonder leven... |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U werd uit de forumsessies verwijderd wegens een extreem zware belediging aan het adres van een van onze invités. Op de sessies zijn we heel wat minder tolerant, omdat daar politici op ons verzoek en om u en ons te plezieren komen discussiëren. U begrijpt dat we hen daarom willen vrijwaren van verwijten en scheldpartijen, die overigens in een normale discussie geen relevante bijdrage vormen, en onder volwassenen niet gepast zijn. Overigens begrijp ik niet wat u bedoelt met 'rechten': die hebt u hier niet. Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 6 maart 2007 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Toegangsrechten' zoals in 'de toegangsrechten zijn u ontzegd'. Als u nog steeds niet weet wat het woord betekent raad ik u aan bovenstaande nog eens goed te lezen. Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 6 maart 2007 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom vent, laten we meteen tout the point komen: Plaats hier mijn gedelete post + aan wie het gericht was. Met minder ben ik niet content. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Af en toe kan u hier gunsten genieten zoals b.v. toegangsrechten tot het forum en de forumsessies. Die gunsten kan u dus kwijtspelen wegens onbehoorlijk gedrag. In die zin is het inderdaad niet 100% correct om van rechten te spreken: rechten zijn immers steeds voor iedereen gelijkelijk van toepassing. Dat is dus niet het geval met forumtoegang. Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat schreef u letterlijk aan dhr. Cedric Vloemans. Dat u zich achteraf bereid verklaarde om deze belediging op door u bepaalde condities terug te nemen, is géén verzachtende omstandigheid. Wat u wel had kunnen doen om een ban te vermijden: quote een uitspraak en noem die debiel, en toon ook liefst aan waarom. Zo blijft de persoon buiten schot, en krijgen we misschien een iets hoogstaander debat waar enkel opinies onderbouwd afgebroken worden. Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ach kerel, dat is ondertussen al een week of 3 geleden en dus niet de reden van mijn gedeeltelijke ban... Ik heb trouwens uitgelegd waarom ik die kerel een deb vind: het ging erover dat ie geen verschil in cultuur zag tussen vlamingen en walen, ondanks het taalverschil... ![]() Wat met de post die gisteren gedeletet is?? |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() kortom: u bant mij gisteren voor een uitspraak van een maand geleden in een topic die zelfs niet meer bestaat?
fuck off! |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() wat bent U toch een debiel...
|
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Ai... de toorn van Peter Johan op uw hals halen lijkt mij géén goed idee om uw toegangsrechten op dit forum te vrijwaren.
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil dus wel mijn rechten terug! OF u geeft een goede aanvaardbare uitleg, en dan ga ik akkoord dat u mij de toegang ontzegt én strafpunten geeft (strafpunten heb ik nog niet gekregen) OF u heeft geen verklaring, en dan wil ik de toegangsrechten tot de forumsessies terug, en mogen tronca en peter juhen zich strafpunten geven voor hun kwaadwillige vergissing. En oude koeien uit de sloot halen telt dus niet. Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 6 maart 2007 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ofwel smijten ze u gewoon van hun forum af
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling