![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Aangezien het de mens zelf is die verantwoordelijk is voor de milieuvervuiling lijkt het me nogal logisch dat hoe minder mensen er zijn, hoe minder vervuiling er is.
Ik stel dan ook voor dat de wereldleiders initiatieven nemen om de bevolkingsgroei te bevriezen op het huidige niveau. Voor België (nu al één van de dichtsbevolkste regios ter wereld) pleit ik dan ook voor een volledige immigratiestop. Het laatste wat ons milieu namelijk nodig heeft zijn konijnenpoepers en mensen die erop lijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Owee, de vlaming maakt ook weer meer kinderen.
Wat nu ???
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Ps In China bestaat er al zo een beperking. En over China gesproken....
weet iemand hoe een monokini daar noemt...????? ....... Kzien zhangn Laatst gewijzigd door Amaj : 22 maart 2007 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Ps In China bestaat er al zo een beperking. En over China gesproken....
weet iemand hoe een monokini daar noemt...????? ....... Kzien zhangn |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Afgezien van het feit dat dit een overduidelijk joke thread is en het feit dat ik ook voor een strengere migratiewet ben, ga ik toch proberen een serieuze reactie te plaatsen.
Je idee van meer mensen, meer vervuiling is niet helemaal onjuist, maar mist een context. Er zijn betere oplossingen om het milieu te beschermen dan een immigratiestop en geboortebeperking in te voeren. Het enige dat we nodig hebben om het te verwezelijken is een regering die de problematiek serieus neemt. Jammer genoeg wordt de milieuproblematiek pas opgehaald door de regering, als de begroting niet klopt en er nieuwe taksen geheven moeten worden ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=85180
Hier heb je een sterk staaltje van het stemgedrag mbt het milieu en de natuur van enkele Europese VLDers. |
![]() |
![]() |