![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
is nog het enige licht dat binnen Humo brandt.
Zijn interview met Gerrit Komrij & Jeroen Brouwers laat me dit blad nog allengs kopen. u. |
|
|
#2 |
|
|
"uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > is nog het enige licht dat binnen Humo brandt. > Zijn interview met Gerrit Komrij & Jeroen Brouwers laat me dit blad nog > allengs kopen. > u. En u herkent uzelve zekerlijk in "doe ik het goed?". Omar |
|
|
#3 |
|
|
"Omar N.B." <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > En u herkent uzelve zekerlijk in "doe ik het goed?". > Jij bent helaas ene compleet onbelezen sukkel, die niet eens weet waarover we het hier hebben: je monosyllaben gaan niet verder dan enige ordinaire dreunen (eentonige versmaten). Jij bestáát niet. u.. |
|
|
#4 |
|
|
"uncle" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Jij bestáát niet. > Tenzij als ene compleet fout geprogrammeerde competoeter. u. |
|
|
#5 |
|
|
"uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Omar N.B." <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > > > En u herkent uzelve zekerlijk in "doe ik het goed?". > > > > Jij bent helaas ene compleet onbelezen sukkel, die niet eens weet waarover > we het hier hebben: je monosyllaben gaan niet verder dan enige ordinaire > dreunen (eentonige versmaten). Jij bestáát niet. > u.. Ik praal niet met mijn boekenkennis. U daarentegen... Hebt u echter begrepen wat u leest? En wat uw boeken- en andere vermeende kennis betreft: in uw geval is google uw vriend, vrees ik. En hoe zit het met die loze ciseleerbelofte van u? Mensen die hun beloften niet houden, zijn het natpissen in geval van brand niet waard. Omar |