![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Het pas geopende Vlaams Belang-regiosecretariaat in Oudenaarde werd vannacht het slachtoffer van vandalisme. De vandalen besmeurden de gevel met rode verf. Wat onze politieke tegenstanders ook proberen: het Vlaams Belang zal zich tijdens de komende verkiezingscampagne niet laten intimideren. Bij de lokale politie werd alvast klacht ingediend tegen onbekenden. -------------------------------------------------------------------------------- Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 230 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! |
![]() |
#2 |
|
![]() "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... > On 30 mrt, 16:15, "MoN" <[email protected]> wrote: >> Het pas geopende Vlaams Belang-regiosecretariaat in Oudenaarde werd >> vannacht >> het slachtoffer van vandalisme. De vandalen besmeurden de gevel met rode >> verf. Wat onze politieke tegenstanders ook proberen: het Vlaams Belang >> zal >> zich tijdens de komende verkiezingscampagne niet laten intimideren. Bij >> de >> lokale politie werd alvast klacht ingediend tegen onbekenden. > > Wie zegt mij dat het niet de Blokbehangers zelf zijn die dit gedaan > hebben om zodoende weer het slachtoffer te kunnen spelen? > Of dat ze met een dronken kop zelf het pandje gingen schilderen. Waarschijnlijk moet ge ze eerder bij de pvda soort gaan zoeken -------------------------------------------------------------------------------- Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 230 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! |
![]() |
#3 |
|
![]() On 30 mrt, 16:15, "MoN" <[email protected]> wrote:
> Het pas geopende Vlaams Belang-regiosecretariaat in Oudenaarde werd vannacht > het slachtoffer van vandalisme. De vandalen besmeurden de gevel met rode > verf. Wat onze politieke tegenstanders ook proberen: het Vlaams Belang zal > zich tijdens de komende verkiezingscampagne niet laten intimideren. Bij de > lokale politie werd alvast klacht ingediend tegen onbekenden. Wie zegt mij dat het niet de Blokbehangers zelf zijn die dit gedaan hebben om zodoende weer het slachtoffer te kunnen spelen? Of dat ze met een dronken kop zelf het pandje gingen schilderen. |
![]() |
#4 |
|
![]() Plaveisel en zijn vrienden?
"MoN" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... Het pas geopende Vlaams Belang-regiosecretariaat in Oudenaarde werd vannacht het slachtoffer van vandalisme. De vandalen besmeurden de gevel met rode verf. Wat onze politieke tegenstanders ook proberen: het Vlaams Belang zal zich tijdens de komende verkiezingscampagne niet laten intimideren. Bij de lokale politie werd alvast klacht ingediend tegen onbekenden. ------------------------------------------------------------------------------ Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 230 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! ------------------------------------------------------------------------------ Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 230 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! |
![]() |
#5 |
|
![]() On 30 mrt, 16:31, "MoN" <[email protected]> wrote:
> "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef in berichtnews:[email protected] oglegroups.com... > > > On 30 mrt, 16:15, "MoN" <[email protected]> wrote: > >> Het pas geopende Vlaams Belang-regiosecretariaat in Oudenaarde werd > >> vannacht > >> het slachtoffer van vandalisme. De vandalen besmeurden de gevel met rode > >> verf. Wat onze politieke tegenstanders ook proberen: het Vlaams Belang > >> zal > >> zich tijdens de komende verkiezingscampagne niet laten intimideren. Bij > >> de > >> lokale politie werd alvast klacht ingediend tegen onbekenden. > > > Wie zegt mij dat het niet de Blokbehangers zelf zijn die dit gedaan > > hebben om zodoende weer het slachtoffer te kunnen spelen? > > Of dat ze met een dronken kop zelf het pandje gingen schilderen. > > Waarschijnlijk moet ge ze eerder bij de pvda soort gaan zoeken > Gezien het zwakke antwoord zal ik wel gelijk hebben, |
![]() |
#6 |
|
![]() "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... > On 30 mrt, 16:31, "MoN" <[email protected]> wrote: >> "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef in >> berichtnews:[email protected] oglegroups.com... >> >> > On 30 mrt, 16:15, "MoN" <[email protected]> wrote: >> >> Het pas geopende Vlaams Belang-regiosecretariaat in Oudenaarde werd >> >> vannacht >> >> het slachtoffer van vandalisme. De vandalen besmeurden de gevel met >> >> rode >> >> verf. Wat onze politieke tegenstanders ook proberen: het Vlaams Belang >> >> zal >> >> zich tijdens de komende verkiezingscampagne niet laten intimideren. >> >> Bij >> >> de >> >> lokale politie werd alvast klacht ingediend tegen onbekenden. >> >> > Wie zegt mij dat het niet de Blokbehangers zelf zijn die dit gedaan >> > hebben om zodoende weer het slachtoffer te kunnen spelen? >> > Of dat ze met een dronken kop zelf het pandje gingen schilderen. >> >> Waarschijnlijk moet ge ze eerder bij de pvda soort gaan zoeken >> > > Gezien het zwakke antwoord zal ik wel gelijk hebben, Mijn antwoord lijkt veel relevanter dan uwe repliek,dus zal ik wel overschot van gelijk hebben Vandalen vind men altijd en uitsluitend tussen het links crapuul,je voelt je blijkbaar geviseerd -------------------------------------------------------------------------------- Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 230 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! |
![]() |
#7 |
|
![]() Onder het plaveisel het moeras wrote:
> On 30 mrt, 16:31, "MoN" <[email protected]> wrote: >> "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef in >> berichtnews:[email protected] oglegroups.com... >> >> > On 30 mrt, 16:15, "MoN" <[email protected]> wrote: >> >> Het pas geopende Vlaams Belang-regiosecretariaat in Oudenaarde werd >> >> vannacht >> >> het slachtoffer van vandalisme. De vandalen besmeurden de gevel met >> >> rode verf. Wat onze politieke tegenstanders ook proberen: het Vlaams >> >> Belang zal >> >> zich tijdens de komende verkiezingscampagne niet laten intimideren. >> >> Bij de >> >> lokale politie werd alvast klacht ingediend tegen onbekenden. >> >> > Wie zegt mij dat het niet de Blokbehangers zelf zijn die dit gedaan >> > hebben om zodoende weer het slachtoffer te kunnen spelen? >> > Of dat ze met een dronken kop zelf het pandje gingen schilderen. >> >> Waarschijnlijk moet ge ze eerder bij de pvda soort gaan zoeken >> > > Gezien het zwakke antwoord zal ik wel gelijk hebben, Het lijkt wel alsof je erbij was toen ze dat pandje ROOD schilderden. -- Micro$oft What do you want to patch today? |
![]() |
#8 |
|
![]() "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... > On 30 mrt, 16:15, "MoN" <[email protected]> wrote: >> Het pas geopende Vlaams Belang-regiosecretariaat in Oudenaarde werd >> vannacht >> het slachtoffer van vandalisme. De vandalen besmeurden de gevel met rode >> verf. Wat onze politieke tegenstanders ook proberen: het Vlaams Belang >> zal >> zich tijdens de komende verkiezingscampagne niet laten intimideren. Bij >> de >> lokale politie werd alvast klacht ingediend tegen onbekenden. > > Wie zegt mij dat het niet de Blokbehangers zelf zijn die dit gedaan > hebben om zodoende weer het slachtoffer te kunnen spelen? Zoals de waard is, vertrouwt men zijn gasten, Schnappi! > Of dat ze met een dronken kop zelf het pandje gingen schilderen. > > |
![]() |
#9 |
|
![]() Vitae forma vocatur "Cees Camphuis" <[email protected]>, die Fri,
30 Mar 2007 17:00:17 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected] oups.com... >> On 30 mrt, 16:15, "MoN" <[email protected]> wrote: >>> Het pas geopende Vlaams Belang-regiosecretariaat in Oudenaarde werd >>> vannacht >>> het slachtoffer van vandalisme. De vandalen besmeurden de gevel met rode >>> verf. Wat onze politieke tegenstanders ook proberen: het Vlaams Belang >>> zal >>> zich tijdens de komende verkiezingscampagne niet laten intimideren. Bij >>> de >>> lokale politie werd alvast klacht ingediend tegen onbekenden. >> >> Wie zegt mij dat het niet de Blokbehangers zelf zijn die dit gedaan >> hebben om zodoende weer het slachtoffer te kunnen spelen? > > >Zoals de waard is, vertrouwt men zijn gasten, Schnappi! > "Zooals de waard is, betrouwt hij zijn gasten" ©E.J. Potgieter (1808-1875) "de zusters" hoofdstuk 4 [...] -- Fusti |
![]() |
#10 |
|
![]() "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... > On 30 mrt, 16:15, "MoN" <[email protected]> wrote: >> Het pas geopende Vlaams Belang-regiosecretariaat in Oudenaarde werd >> vannacht >> het slachtoffer van vandalisme. De vandalen besmeurden de gevel met rode >> verf. Wat onze politieke tegenstanders ook proberen: het Vlaams Belang >> zal >> zich tijdens de komende verkiezingscampagne niet laten intimideren. Bij >> de >> lokale politie werd alvast klacht ingediend tegen onbekenden. > > Wie zegt mij dat het niet de Blokbehangers zelf zijn die dit gedaan > hebben..... Uw plaat blijft steken en dat wordt vrij vervelend. -- De groeten Jan http://westhinder.navy.be http://www.zellehof.be http://up.to/zenith |
![]() |
#11 |
|
![]() "Jan van Brabant" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ups.com... >> On 30 mrt, 16:15, "MoN" <[email protected]> wrote: >>> Het pas geopende Vlaams Belang-regiosecretariaat in Oudenaarde werd >>> vannacht >>> het slachtoffer van vandalisme. De vandalen besmeurden de gevel met rode >>> verf. Wat onze politieke tegenstanders ook proberen: het Vlaams Belang >>> zal >>> zich tijdens de komende verkiezingscampagne niet laten intimideren. Bij >>> de >>> lokale politie werd alvast klacht ingediend tegen onbekenden. >> >> Wie zegt mij dat het niet de Blokbehangers zelf zijn die dit gedaan >> hebben..... > Uw plaat blijft steken en dat wordt vrij vervelend. > Wat wil je met een gebrainwast kleuterkoppeke :D -------------------------------------------------------------------------------- Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 230 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! |
![]() |
#12 |
|
![]() Op Fri, 30 Mar 2007 14:28:08 GMT schreef MoN:
> Plaveisel en zijn vrienden? > "MoN" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Het pas geopende Vlaams Belang-regiosecretariaat in Oudenaarde werd > vannacht het slachtoffer van vandalisme. De vandalen besmeurden de gevel met > rode verf. Wat onze politieke tegenstanders ook proberen: het Vlaams Belang > zal zich tijdens de komende verkiezingscampagne niet laten intimideren. Bij > de lokale politie werd alvast klacht ingediend tegen onbekenden. > > > > ------------------------------------------------------------------------------ > Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter > 230 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. > Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! > > ------------------------------------------------------------------------------ > Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter > 230 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. > Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! Nerveus? Je antwoordt op je eigen post, bovenaan en in html. Plus de nodige spam. Speciaal niets geknipt. -- Nicole |
![]() |
#13 |
|
![]() "Nicole" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Op Fri, 30 Mar 2007 14:28:08 GMT schreef MoN: > >> Plaveisel en zijn vrienden? >> "MoN" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >> Het pas geopende Vlaams Belang-regiosecretariaat in Oudenaarde werd >> vannacht het slachtoffer van vandalisme. De vandalen besmeurden de gevel >> met >> rode verf. Wat onze politieke tegenstanders ook proberen: het Vlaams >> Belang >> zal zich tijdens de komende verkiezingscampagne niet laten intimideren. >> Bij >> de lokale politie werd alvast klacht ingediend tegen onbekenden. > > Nerveus? Je antwoordt op je eigen post, bovenaan en in html. > Plus de nodige spam. > > Speciaal niets geknipt. > > -- > Nicole Alst u niet aanstaat moet ge nie antwoorden he Nicolleke -------------------------------------------------------------------------------- Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 230 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! |
![]() |
#14 |
|
![]() "MoN" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Nicole" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Op Fri, 30 Mar 2007 14:28:08 GMT schreef MoN: > > > >> Plaveisel en zijn vrienden? > >> "MoN" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >> > >> Het pas geopende Vlaams Belang-regiosecretariaat in Oudenaarde werd > >> vannacht het slachtoffer van vandalisme. De vandalen besmeurden de gevel > >> met > >> rode verf. Wat onze politieke tegenstanders ook proberen: het Vlaams > >> Belang > >> zal zich tijdens de komende verkiezingscampagne niet laten intimideren. > >> Bij > >> de lokale politie werd alvast klacht ingediend tegen onbekenden. > > > > Nerveus? Je antwoordt op je eigen post, bovenaan en in html. > > Plus de nodige spam. > > > > Speciaal niets geknipt. > > > > -- > > Nicole > Alst u niet aanstaat moet ge nie antwoorden he Nicolleke tiens, Mon, is dat die anaal gefixeerde niet? Omar |
![]() |
#15 |
|
![]() On 30 mrt, 18:39, "Jan van Brabant" <[email protected]>
wrote: > "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef in berichtnews:[email protected] oglegroups.com...> On 30 mrt, 16:15, "MoN" <[email protected]> wrote: > >> Het pas geopende Vlaams Belang-regiosecretariaat in Oudenaarde werd > >> vannacht > >> het slachtoffer van vandalisme. De vandalen besmeurden de gevel met rode > >> verf. Wat onze politieke tegenstanders ook proberen: het Vlaams Belang > >> zal > >> zich tijdens de komende verkiezingscampagne niet laten intimideren. Bij > >> de > >> lokale politie werd alvast klacht ingediend tegen onbekenden. > > > Wie zegt mij dat het niet de Blokbehangers zelf zijn die dit gedaan > > hebben..... > > Uw plaat blijft steken en dat wordt vrij vervelend. Gossie. En van die hangende plaat van het Blokbehang blijf je maar genieten? |