|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Herman Van Rompuy (CD&V) - 14 tot 20 mei (°31/10/1947) Begon zijn politieke loopbaan als nationaal ondervoorzitter van de CVP Jongeren in 1973. Sinds 2004 is hij Minister van Staat. | 
|  | Discussietools | 
|  16 mei 2007, 11:37 | #1 | 
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd: 27 juni 2004 Locatie: SchoonPlaneet 
				 |  Et alors ? Dag 3 ....... nog altijd geen Herman.    
				__________________ TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen   Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. | 
|   | 
|  16 mei 2007, 13:45 | #2 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd:  3 juli 2003 Locatie: Antwerpen-Deurne 
				 |   ondanks wolkengrijs verraden de weergoden hun aanwezigheid 
				__________________ Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest | 
|   | 
|  17 mei 2007, 21:36 | #3 | 
				 |   Dag 4 ......... Herman geraakt in discrediet. 
				__________________ TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen   Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. | 
|   | 
|  17 mei 2007, 21:39 | #4 | 
| Partijlid Geregistreerd: 21 april 2007 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Te druk bezig met de verkiezingen zeker  
				__________________ Vlaams zijn is trots zijn   | 
|   | 
|  17 mei 2007, 21:43 | #5 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere 
				 |   Citaat: 

__________________ The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina | |
|   | 
|  17 mei 2007, 21:50 | #6 | 
				 |   Eigenlijk is CD&V een beetje zoals God...... Je kan oneindig veel vragen stellen en je krijgt nooit een antwoord.  
|   | 
|  17 mei 2007, 21:55 | #7 | 
| Banneling Geregistreerd: 20 juni 2005 Locatie: tijdenlijke plaats - weeral - 
				 |   klopt en is zekers waar maar komt int binneland thema en overtuig mij daar op mijnen topic Duncan weet ni w keizen ....het stoem kiekn pfff aaaargggh stressss t'is al bijna juni hup weg hier ik moet nadenken . Politiek is 1 pot nat en ik stem al ni meer zo graag als vroeger morja dan moet ik nog mijn stem afgeven of weg geven gelijk ge wilt ...algoe ni in't echt mijn stemklank weg seg stel u voor pffff eigenlijk kan g'd veel doen hé hmmm ik twijfel al ....oké - gone  | 
|   | 
|  18 mei 2007, 08:42 | #8 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 22 juli 2005 
				 |   Politici staan zo te zien nog altijd dicht bij het volk... | 
|   | 
|  18 mei 2007, 08:55 | #9 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN |   Tsss... Net als Vandeurzen... Ofwel vergeten CD&V'ers hun beloften, ofwel zijn de mods serieus met onze voeten aan het spelen. Of beide... Maarten Malaise geeft alvast niet thuis en de andere mods schuiven hem de hete aardappel door... 
				__________________ Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven | 
|   | 
|  18 mei 2007, 10:07 | #10 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  6 april 2005 Locatie: New Caprica City 
				 |   Ligt waarschijnlijk aan de moderatie. Ze hebben de CD&V'ers gewoon niet gecontacteerd. Op die manier willen ze de partij in diskrediet brengen. 
				__________________ Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. | 
|   | 
|  18 mei 2007, 11:00 | #11 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 25 augustus 2006 Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek 
				 |   Zeg   ik begin dat hier wel beu te geraken, wij hebben opkomstplicht, zij ook!   Nochtans, hij heeft wel degelijk een account hier.  
				__________________  Steun Oranje-Blauw!  | 
|   | 
|  18 mei 2007, 12:28 | #12 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 22 juli 2005 
				 |   | 
|   | 
|  18 mei 2007, 12:31 | #13 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN |   Ik vind het alleszins wel vreemd dat er niemand een verklaring geeft. 
				__________________ Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven | 
|   | 
|  18 mei 2007, 12:36 | #14 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  6 april 2005 Locatie: New Caprica City 
				 |   Bewijst mijn punt   
				__________________ Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. | 
|   | 
|  18 mei 2007, 13:15 | #15 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 12 april 2004 
				 |   Ik denk  het niet. Stel dat betr cd&v politici geen tijd of geen zin hebben om hier de discussie aan te gaan , dan zou een melding hiervan door de mods hen werkelijk in discrediet brengen. Ik ga ervan uit dat cd&v politici politics.be onvoldoende belangrijk vinden. 
				__________________ “They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump | 
|   | 
|  18 mei 2007, 13:17 | #16 | 
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd: 22 februari 2004 Locatie: where the birds sing a pretty song 
				 |   ze hebben schrik van ons | 
|   | 
|  18 mei 2007, 13:19 | #17 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd:  3 juli 2003 Locatie: Antwerpen-Deurne 
				 |   Ik dacht hem daarmee uit wijn tent te lokken ..het zijn overigens doordenkertjes op het thema van de vragen. Misschien zien we hem gewoon niet omdat politiek "niet simpel is" & dat uitleggen is voor menig politieker een zware klus... Ik dacht nochtans dat ne mens die af en toe een goeie haikoe kan schrijven, vanwege het feit dat men dan met zeer weinig woorden/lettergrepen toch heel veel moet kunnen tot uitdrukking brengen daar wel in zou slagen. Misschien heeft hij ondanks alle ervaring zichzelf overschat ? 
				__________________ Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest | 
|   | 
|  18 mei 2007, 13:24 | #18 | |
				 |   Citaat: 
 Inderdaad, inderdaad ..... maar dan is het niet meer met onze voeten spelen doch ons serieus bedriegen.  
				__________________ TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen   Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. | |
|   | 
|  18 mei 2007, 13:27 | #19 | |
				 |   Citaat: 
 Amaai..... is dat durven zeg, zo open en bloot net voor de verkiezingen van 10 juni ! 
				__________________ TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen   Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 18 mei 2007 om 13:28. | |
|   | 
|  18 mei 2007, 14:04 | #20 | |
				 |   Citaat: 

__________________ TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen   Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. | |
|   |