![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Redactie
|
![]() Nieuwe locatie website: www.bousakla.be Bij de poging om de website www.mimountbousakla.be aan te passen bleek ik niet eens de eigenaar te zijn. De sp.a registreert de domeinen van haar mandatarissen op eigen naam. Een snel nazicht leert zelfs dat een aantal ex-collega's niet eens eigenaar zijn van 'hun' domeinnaam. Misschien kunnen ze tijdig actie nemen en zelf eigenaar van hun domein worden: Anissa Temsamani, Maya Detiège, Cemal Cavdarli, Monica De Coninck, Dalila Douifi, David Geerts, Dirk Van der Maelen en Magda De Meyer. Aan Hans Bonte, Griet Vandewijngaerden en Meryame Kitir wil ik nog meegeven dat hun domein nog beschikbaar is voor registratie. De sp.a doekte intussen mijn website mimountbousakla.be op, en dus start ik met een nieuwe op dit adres: http://www.bousakla.be
Lees verder...