![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Vreemden pakken ons werk af zei die. ??
-Het is Wij Als Belg die ons werk Werkelijk weggeven. -Hoeveel open staande vacatures zijn er in de bouw sector , waar ze niemand voor vinden ? heel veel. daarom dat de polen het hier komen doen. -Wel Proficiat voor de Vreemden die hier komen werken. Dewinter zijne auto is waarschijnlijk Made in belgie, en zijn shoenen ook. daarmeede hij niet van vreemden moet hebben, ik denk dan ook dat de winter op skyvakantie gaat, als de beligieshe kust is dicht gevroren. en op zonder vankantie naar het warm westvlaanderen aan de zee. Dewinter je zou mogen blij zijn dat ze ons werk komen doen. dan kan gij op hun aangelegde straten rijden met uw carre. Vroeger kwamen ze ambras maken en vandale uithalen, en nu ze hier deftige komen Hun eigen kost verdiennen is het ook niet goed. Moest je nu alle vreemden hun werk afpakken , besef je dan wel Hoeveel Vacatures er zullen open staan ? amaai wow. Wij belgen, of eender gezegt Heel veel belgen willen niet werken in de bouw sector of wegen dienst om er maar een paar op tenoemen. kijk een ding is zeker, Binnen hier en 10 jaar zijn er geen belgen meer aan de regering. geloof me best. Oja, en de winter als je iets eet, eet dan belgieshe friet. want pizza en dergelijk zijn gemaakt door de vreemden. Laatst gewijzigd door teken : 1 mei 2006 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Over wat hééft u het in Godsnaam?
Laatst gewijzigd door vercetti : 1 mei 2006 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Vreemden pakken ons werk af zei die
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En uw probleem is wat precies?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Als ze werken, pakken ze ons werk af..... als ze stempelen zijn het luiaards..... pffft zegt dan gewoon dat ge rascist zijt en dan is het opgelost...
![]()
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() eigen volk eerst + praten over werk = Autochtonen moeten eerst aan het werk
=> dit is waarom sommige (werkonwillige) allochtonen ook op het VB stemmen ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() waar slaat dit topic nu op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Die Oost-Europeanen zijn welkom voor mij. Tevens voor mij geeft onze regering impliciet toe dat ze ons leger werklozen achter zich laat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er groot onderscheid moet worden gemaakt tussen bvb de doorsnee Pool die hier werk komt doen waar ze geen belgen voor vinden. (Hangmat SZ, zwartwerk, waanzinnig hoge belastingen op arbeid) en de moslim immigranten die (vroeger misschien nog wel) voor een groot deel helemaal niet komen om (legaal) te werken. Naast de intentie is er ook het punt van opleiding. Een geschoolde poolse bouwvakker heeft hier in no time werk. Wie recht uit het rif-rif gebergte komt zal hier (tenzij een gesubsidieerd overheidsjobke dmv achterstelling van de eigen bevolking) nooit werk vinden. Het is absolute waanzin hier nog 1 ongeletterde allochtoon binnen te halen. Die hebben - ongeacht de afkomst - hier geen schijn van kans en groeien enkel uit tot een probleemgroep die op termijn voor onhoudbare spanningen zorgt zowel op sociaal als economisch gebied. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Puur electorale berekening ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste Casca,
Dewinter zal nooit iets "Belgisch" prefereren. Zolang er geen Vlaamse leeuw opstaat, is het voor hem iets "verwerpelijk". |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb dit jaar nog even in de metaalsector gewerkt, als bijverdienste, omdat ik een paar weken niets om handen had voor mijn studies. In mijn ploeg werkten er drie autochtonen, mijzelf meegerekend. De anderen waren allemaal allochtonen.
Waarom? ploegenwerk + zware arbeid + geen zeker werk, want ze zijn zuinig met vaste contracten. Dat is de werkelijkheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Autochtone Europeanen zijn geen vreemdelingen, de hele tekst hierboven heeft dus geen zin.
Pizza is Europees en lekker, net als frieten. De Polen zijn hier welkom zodra ze tot Europa behoren zijn ze hier vrij en mogen ze onze mensen competitie aandoen. De Turken daarentegen zie ik niet zitten als Europeanen omdat ze geen Europeanen zijn.(net als de Maghrebijnen trouwens)
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De winter F: een slimmerik
|
![]() |
![]() |