![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik wil van men corrupte abvv vakbond vanaf kan ik ze aanklagen of de staat aanklagen ?
Beu ben ik het dat paarse misfits over de mensen héén praten zonder ze te kennen ...men plaatst BEWUST mensen in een activa systeem terwijl die al jaren werken en zo . Ik zen het daarom beu ik wil hier weg ik wil bloed zien vloeien en liefst veel want respect hebben die gekostumeerde klowns toch niet dus ik ook niet . Al jaren leef en werk ik in armoede met men diploms zo ken ik ook hoger opgeleide mensen met geen werk of verzorgsters die thuis zitten omdat deze staat HOOG nodig verpleegsters verzorgings werk laten doen en mensen ONGEVRAAGD en ONGEWILT spuiten geven in de gezondheids sector . Dermee genoeg groepen en mensen zien af en worden de mond gesnoert / belachelijk gemaakt enzovoort wat ik nu al jaren en jaren beu zen . Of het nu cvp vroeger was of huidige cd&a of paars ze trekken meestal rijkeren aan en niets sociaal democratisch tegenover mens en kind en communicatie . Zelf wordt ik jaren in activa gezet , bedrijven die me geen werk geven en ik ben behoorlijk pissig dat ik 41euro 26 cent moet terug betalen omdat ik ZOGEZEGD werkte terwijl ik thuis zat en paar dagen laten op politie bureau aangifte valsheid in geschrifte aangaf . Waar zen men centen verdomme ! Stuurt die rijke politieke misfits is op den dop & naar't buitenland ipv illegalen te blijven invoeren pfff erg . ALLE informatie die jullie mij kunnen bieden in zake staat of vakbond aan te klagen zen welkom . Advocaten voel u geroepen ik heb het minimum dus ge trekt het meeste loon terug van de vlaamse regering . Dank voor hulp, begrip , en mij inzichten te geven . Mensen die mij komen indelen in vakjes reageer ik gewoon NIET op en NEGEER ik op sociale wijze want dat kreeg ik ook al jaren in mijn land waar ik geboren ben ...misschien is het omdat ik nen raren voornaam heb of de foute huidskleur . Aanklagen ja ...men papieren liggen nog op het politie bureau te Deurne + 4 van men diensten cheques waar men (vedior ) datum op aanpaste = niet in mijn geschrift . *Ter toevoeging heb ik 2 GETUIGEN die vonden dat ik GROF behandelt werd door RANDSTAD ( hollandse interim) Ook WEET ik via men vakbond en andere dat men mij BEWUST in een aktiva systeem houdt gelijk men bij de MEESTE jong volwassen belgen doet zodat men deze arbeiders kan uitmelken en minder moet betalen per uur . Graag hulp want ik moet men geld hebben en wil naar het buitenland daar ik me nu al reeds een politieke vluchteling voel in eigen land door men eigenste volk - schande ! *Verhofstadt liegt . * ik ken NOG vrouwen/mannen... die hetzelfde voor hadden van sector veranderden of nog STEEDS thuis wonen dagenlijks solliciteren en niets vinden terwijl er tekorten zijn zoals ik ooit had en daarom EX kinderverzorger werd . Laatst gewijzigd door duncan : 4 juni 2007 om 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Maak gewoon dat je volgend jaar zelf verkozen geraakt als delegee, dan kan je zelf de stem worden van zij op de werkvloer.
Daarnaast kan je ook gewoon overstappen naar het ACV als de plaatselijke ABVV-delegatie zo slecht is. Maar ik zou toch actief blijven bij de vakbond, want ondanks al de tekorten, is het onze enig overblijvende bescherming tegen het neoliberalisme van Paars.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() wijs geschreven ....11 gezinnen zouden me ook niet graag zien weggaan naar het buitenland .
Acv zat ik ook al jaren neenee ik wel GEEN vakbond en van plan om volgende week aangetekend schrijven te richten aan een corrupt bedrijf dat zich vakbond noemt . Mijn diensten cheque statuut laat het NIET toe om delegee te zijn ...trouwens als ik wa ouder was en wit haar dan was dat GEEN ENKEL probleem maarja ik zie er wa jong uit voor 31 jaar + nen raren voornaam . Motivatie is 0% eender welk terein het enige wat ik nog graag doe is poetsent mensen hun huisje proper houden de rest is een soep war mensen aangeklaagt worden en uitgesloten en of misbegrepen . Delegee is veur de rijkeren onder ons die niet als arbeider naar voedsel banken moeten gaan zoals ik en anderen . Bestuurlijke delegee is trouwens zelfstandig statuut en NEEN ik WIL geen uitgeoefende druk van mijn zelfstandige families en hun poep vriendjes en NEEN dat gaat niets uithalen als men niet luisteren kan . Trouwens ik zen trots op jullie ...ik heb 2 keer gezien van de zevevende dag & ook al is er beetje commentaar dat zen enkele rijken die er nog staan ....jammer genoeg . Een aanvul premie gelijk andere in de diensten sector krijg ik niet omdat JUIST TOEVALLIG in de doelgroep van 30-40 zit dermee . Tal van politiek regel gevingen waar ik buiten de boot van & delegee is dus ONmogenlijk in dit soort corrupt land ....daarom neemt men buitenlanders aan en regulariseert men die binnen het jaar zoals sociaal woning aanvraag waar gekleurden BINNEN het jaar wonen IK als belg moest naar advocate en heb NOG ALTIJD niets . Hoop doet leven maar er zijn grenzen en deze was al LANG overschreden . |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() wijs geschreven ....11 gezinnen zouden me ook niet graag zien weggaan naar het buitenland .
Acv zat ik ook al jaren neenee ik wel GEEN vakbond en van plan om volgende week aangetekend schrijven te richten aan een corrupt bedrijf dat zich vakbond noemt . Mijn diensten cheque statuut laat het NIET toe om delegee te zijn ...trouwens als ik wa ouder was en wit haar dan was dat GEEN ENKEL probleem maarja ik zie er wa jong uit voor 31 jaar + nen raren voornaam . Motivatie is 0% eender welk terein het enige wat ik nog graag doe is poetsent mensen hun huisje proper houden de rest is een soep war mensen aangeklaagt worden en uitgesloten en of misbegrepen . Delegee is veur de rijkeren onder ons die niet als arbeider naar voedsel banken moeten gaan zoals ik en anderen . Bestuurlijke delegee is trouwens zelfstandig statuut en NEEN ik WIL geen uitgeoefende druk van mijn zelfstandige families en hun poep vriendjes en NEEN dat gaat niets uithalen als men niet luisteren kan . Trouwens ik zen trots op jullie ...ik heb 2 keer gezien van de zevevende dag & ook al is er beetje commentaar dat zen enkele rijken die er nog staan ....jammer genoeg . Een aanvul premie gelijk andere in de diensten sector krijg ik niet omdat JUIST TOEVALLIG in de doelgroep van 30-40 zit dermee . Tal van politiek regel gevingen waar ik buiten de boot van & delegee is dus ONmogenlijk in dit soort corrupt land ....daarom neemt men buitenlanders aan en regulariseert men die binnen het jaar zoals sociaal woning aanvraag waar gekleurden BINNEN het jaar wonen IK als belg moest naar advocate en heb NOG ALTIJD niets . Hoop doet leven maar er zijn grenzen en deze was al LANG overschreden . |
![]() |
![]() |