![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Besten,
Dossier Verhofstadt Deel 5 kan gelezen worden op volgende link: www.neutr-on.be/downloads/dossier10.doc www.Neutr-On.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() aaah gij zijt diegéne die ook goe leest wat er vandaag den dag gebeurt ....merci veur den mail trouwens .
DE meeste punten ga ik niet mee akkoord & successie kuntge het niet noemen . GEFLEST in zake democratie gelijkheid financiële onafhankelijkheid financiële verantwoordenlijkheid een dikke nul in zake het gelijkheids principe in onderwijs en welzijn van mens & zen kind . Ter goeder trouw ga ik niet verder zeveren maar ik vond zen beleid op ni veel trekken ....hij deed zen best ja ....tot den dag dat die aan den macht kwam zo te merken . Aan sociaal gedrag en communicatie mag hij nog veel bijleren . Energie lasten voor de gewone mens werden duurder . Consumptie vermindering verwijt ik hem ook vermits hij zelfstandige ging helpen en der ni in slaagde . Dit ook te merken in ALLE sociale klasse zoals ik nu bvb de gewone mens ....met minimum loon moet ik en veel andere het doen maar te weten dat JUIST mijn doelgroep al " 20 " jaar (minimum) uitgesloten wordt zegt genoeg in zake financiële onafhankelijkheid tgo politiek . Of het nu 20 jaar cvp was of 8 jarige huidige paars maakt niets uit het begrip de MEDE mens is de politiek totaal ontgaan . WEL positief ingesteld blijf ik ook al voel ik me samen met veel ander ni echt thuis in dit land moet ik wel melden dat ik ietsje meer vakantiegeld zag dit jaar + belastings terug gave MAAR ...ik zen ni dom en kan goe rekenen als het moet . ALLE lonen werden vermindert tenzij ge een hoog loon hebt dan is er geen sprake van een daling van inkomsten . Graag zal ik zen boekje is vast nemen gelijk zennen burger manifest . Hij heeft een groot potentieel vermogen & inzicht ; Guy kan veel verwezenlijken maar zen angsten moet ie potvolkoffe toch is leren beheersen des noods overwinnen als premier . Misschien een paar jaar vacantie zal hem goed doen ![]() Als hij dan terug komt stem ik op hem hoogst waarschijnlijk maar nu ni zenne amai ....die gooit men geld door de raam tsss . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Beste,
bij de hulpkas zat ik ook al jaren en biedt GEEN oplossing ...verhuizen uit dit ondemocratisch land ja dat kan ik doen . Ik zien niet de noodzaak om zelfs een vakbond te hebben daar ze toch geen reet doen . Vetrouwen geef ik niet meer tegenover vakbonden van dit land . Alvast dank bij voorbaat & nogmaals dank maar ik geloof er niet meer in tenzij je zoals ik 8 vakboden hebt gekregen op paar jaar tijd , Duncan |
![]() |
![]() |